Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten määrrittelen "nuoren parin"?

Vierailija

Puhuttiin mun äidin kanssa heidän yksistä naapureista ja hän kutsui heitä nuoreksi pariksi. Sanoin hänelle että eihän he nyt enää ole mikään nuori pari, johan he on jo n.35-vuotiaita tai vanhempiakin. Mun mielestä nuori pari on sellaisia 25v ja nuorempia. Äitini taas sanoi että mieltää naapurit nuoreksi pariksi kun heillä ei ole lapsia :D 

Minkä ikäistä pariskuntaa te kutsuisitten nuoreksi pariksi?

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuoripari on pari, joka on seurustellut alle vuoden. Iällä ei mitään väliä.

Kyllä se tarkoittaa nimenomaan nuoria ihmisiä. Yleensä sellaisia jotka eivät ole tehneet lapsia ja menneet naimisiin, no ehkä ihan vastanaineita voi sanoa nuoreksi pariksi jos ovat nuoria (alle 25)

Vierailija

a) Minkä ikäisiksi tahansa, jos suhde on tuore.

b) Jotain alle 25-vuotiaiksi.

Tietysti ihmisen oma ikä vaikuttaa siihen, minkä ikäistä pitää nuorena. Olen itse kolmekymppinen, ja tiedän esim. mummoni pitävän minua nuorena.

Vierailija

Mun mielestä nuoressa parissa kyse on nuorista ihmisistä, jotka on ollut kohtalaisen vähän aikaa yhdessä. Mä tiedän yhden parin joista molemmat ovat 24 -vuotiaita, mutta ovat olleet yhdessä jo melkein 9 vuotta ja musta olisi jotenkin tosi kornia sanoa niitä nuoreksi pariksi.

Ja lapsettomuuden/vanhemmuuden kanssa sillä ei ole musta mitään tekemistä.

Vierailija

No me ollaan nuori pari sitten ikuisesti kun ei tule lapsia. Nojoo. Mies on yli kolmenkymmenen jo ja minä nuorempi, naimisissakin ollaan oltu jo hyvän aikaa, mutta silti joskus kuulee tuota. Jotenkin hellyyttävää.

Vierailija

Mua ja mun miestä sukulaiset kutsuu nuoreksi pariksi. Eihän tässä olla oltu kuin 8 vuotta yhdessä, 5 naimisissa ja lapsiakin on kaksi. Ikää tosin 23 ja 27, mutta silti vähän ottaa päähän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat