Minkälaiset ihmistyypit ärsyttävät sinua?

Vierailija

En itse ole ikinä voinut sietää mitään kouluaktiiveja. Siis näitä, jotka ovat yläasteella/lukiossa/yliopistossa jotain oppilasaktiiveja. Kauheita ylisosiaalisia lörpöttäjiä!

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Ihmiset, jotka välttelevät konflikteja mihin hintaan hyvänsä. Jotka sulkevat silmänsä ja korvansa, ja teeskentelevät, että kaikki on ihan hyvin, vaikka oma lapsi puukottaisi vieressä vierasta lasta tai mies painaisi naapurin Erjaa.

Vierailija

Ihmiset, joilla päätön viha itselleen tuntemattomia lihavia ihmisiä kohtaan. Joka paikassa pitää koko loppupäivä kuuluttaa "kun siellä tapahtumassa oli se kauhean läski nainen, joka ei meinannut mahtua tuoliinsa". Ei kiinnosta koko junamatkaa kuunnella, kun toiset eivät kestä toisten ihmisten läskejä.

Vierailija

Tyhmät ihmiset jotka esim. arvostelee toisten ulkoista habitusta isoon ääneen julkisella paikalla. Kateelliset ja kierot ihmiset.. jne.

Vierailija

Sellaiset, jotka tuomitsevat minut heti ruokavalioni perusteella. Olen vegaani, en siitä huutele, mutta yleensä se jossain vaiheessa tulee esille, esim. ruokaillessa yhdessä työpaikalla/ravintolassa. Joidenkin asenne minua kohtaan muuttuu heti, ei välttämättä haluta enää olla missään tekemisissä, vaikka vielä aiemmin tultiin hyvin juttuun. Joskus tuntuu, että voisin ihan yhtä hyvin sanoa olevani tuomittu seksirikollinen tai murhaaja, niin kohtelu olisi ihan sama. Kyse on kuitenkin vain ruokavaliosta...

Vierailija

Semmoset joilla porkkananväriset hiukset ja siihen sävyyn sopiva Marimekon oranssiraitainen paita, varmaan myös oranssisankaiset rillitkin ja nostaa nenällään silmälaseja ylemmäs!!

Vierailija

Kaveriani ärsyttää esim. minussa kaikki. Erittäin negatiivinen, vähättelevä ja ilkeä ihminen. On niin tyhmä, ettei tajua oman käytöksensä olevan asiatonta (tai myönnä itsellensä), saati että pyytäisi anteeksi. Esim sellainen ärsyttää minua. Mutta kun tietää että se johtuu siitä, että hän on katkera ja kateellinen, voi tuollaisen pikkusieluisen ihmisen jättää omaan arvoonsa. Voi olla että on enetinen kaveri, jos jatkaa samaa rataa. Suosittelen muillekin.

Vierailija

Sellaiset joilta puuttua empatiakykyä ja jotka eivät osaa ajatella asioita kuin omalta kantiltaan. Myös kaikki jotka ihmettelee ja kummastelee aina vammasia, homopareja, lihavia, tummia ym.  Asioita ja ihmisiä.  Tyylin" Ajatella Erjan tytöllä on oppimisvaikeuksia ja käy erityiskoulussa, Oletkos kuullut että Sirpan ja Veijon poika Ville on homo, kyllä siinä on kestämistä vanhemmilla ym. TYhjänpäiväinen kauhistelu ja tyhjästä juoruaminen. Pikkukyliltä nuita löytyy.

Vierailija

Rasistit. Siis sellaiset ketkä eivät osaa kritisoida maahanmuuttajia mitenkään fiksusti eivätkä perustele väitteitään vaan huutelevat "saatanan neekerit, saatanan mamut, tapan vittu ne kaikki!!!" Siis ihan oikeasti, kasvaisivat aikuisiksi...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat