En ymmärrä Adelen suosiota
Onhan Adele varmasti ihan lahjakas laulaja, mutta itse en erityisemmin pidä hänen äänestään enkä musiikistaan. Kaikista vähiten ymmärrän sen uusimman Hello -biisin hehkutusta. Minusta se oli korkeintaan keskinkertainen biisi, ei mitään uutta eikä omaperäistä. Haluaisiko joku Adele-fani kertoa, mikä Adelen musiikissa viehättää?
Kommentit (35)
Mä kyllä pidän Adelesta ja tää uusi biisi on tosi hyvä. Näissä - kuten monissa muidenkin hyvien biisien kanssa - käy vaan monesti niin, että koska soivat radiossa AIVAN TAUKOAMATTA, alkaa ne lopulta ärsyttämään. Ei kukaan jaksa kuunneella samaa ihan kokoaikaa.
Miksi pitäisi ymmärtää? Mitä 'ymmärtämistä' jossain musiikissa on? Joko kolahtaa tai ei kolahda. Menee ohi korvien tai napsahtaa suoraan hermoon.
Usein tällaisia 'ymmärtämättömiä' ärsyttää ihan jokin muu asia kuin itse musiikki - nimittäin artistin olemus, lausunnot tai yksinkertaisimmillaan: joku tuttu tai läheinen on ko. artistin intohimoinen fani ja jostain syystä se ärsyttää, ehkä epävarmat ihmiset tuntevat omat mieltymyksensä huonoiksi ja vähempiarvoiseksi ja haluavat siis julistaa suureen ääneen kuin entisaikojen rokkipoliisit: paskaaaaaaaa.
Rokkipoliisit ne muuten oli koomisia. Seisoivat siellä keikkapaikalla jalat harassa, kädet puuskassa ja otsa rypyssä ja analysoivat tooosi rohvesionaalisesti, miten bändi skulaa. Oi niitä aikoja!
Varmaan aika rankkaa Adelella koska hän ei voi laihduttaa (en sitten tiedä tekeekö hänen edes mieli, mutta jos tekisi) sillä hänen fanituksensa varmasti laskisi. Imago on luotu jo, sitä on vaikea muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärtäisin suosion jos treenaisi itsensä timmiksi. nyt en oikein ymmärrä
laulujahan siinä kuunnellaan eikä katsota vartaloa
Ja varsinkin kun on hyvä vartalo. Mun mieskin diggaa Adelea.
Pidän Adelen äänestä, sanoituksista ja hänellä tuntuu olevan jalat maassa ja pidän hänen tyylistään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika rankkaa Adelella koska hän ei voi laihduttaa (en sitten tiedä tekeekö hänen edes mieli, mutta jos tekisi) sillä hänen fanituksensa varmasti laskisi. Imago on luotu jo, sitä on vaikea muuttaa.
Mitä? Sehän on laihtunut? Ja pienen lapsen jälkeen kaikki muutkaan ei laihdu ihan tosta vaan. Kaikilla suomalaisilla taikinahirviöillä ei esimerkiksi oo noin kauniita kasvonpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
adelen ääni on upea eikä tarvitse autotunea.
Tässä kiteytettynä. Tumma, tunnelmallinen ja vahva ääni - tekee biisesistä magiaa.
Mua ei nappaa kevyet rallit yhtään (Kate Perry yms)
Rihannallakin upeita biisejä, Beonce...
"Hello" erityinen siksi, että vietin maailman parhaan illan tuon biisin tahdissa...
Vastenmielistä roolimallia naisen aluille. Tupakka on niin last season.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä roolimallia naisen aluille. Tupakka on niin last season.
Niin se on Adelellakin.
Kuulin eilen tuon Hellon ekan kerran radiosta ja tuli kyllä kyyneleet silmiin. Samoin kuin nyt kun kuuntelen tuota uudestaan youtubesta. Todella taitavasti ja koskettavasti laulaa. Tietenkään tuo musiikkigenre ei kaikkien makuun ole, mutta jos jotain musiikista ymmärtää, niin ei voi kiistää etteikö Adele olisi hyvä laulaja.
En fanita Adelea, mutta ymmärrän miksi monet tykkää. Hyvä ääni ja sellaista musiikkia joka ei varmaan liiemmin ärsytä ketään kerran kaks kuultuna. Saattaa jopa koskettaa monia. Paljon paremmin siis ymmärrän kuin esim. jonkun Cheekin suosion.
Vierailija kirjoitti:
Adele on lihava ja lihavat naiset samaistuu häneen, joten lihavat naiset ovat nostaneet hänet suosioon ja lihavia naisia on paljon maailmassa. Siksi suosio.
täähän se on :D
Vierailija kirjoitti:
Adele on lihava ja lihavat naiset samaistuu häneen, joten lihavat naiset ovat nostaneet hänet suosioon ja lihavia naisia on paljon maailmassa. Siksi suosio.
Entä minä. Laiha mies ja tykkään adelesta.
Heti kun sinä et pidä jostain niin se on massahysteriaa.Sinä tässä olet se aivopesty.