Olen mies ja ärsyyntynyt mukavasta ja nätistä naisesta.
Olemme vain tuttavia. Tekisi mieli ravistella häntä. Mistä tämä tunne?
Kommentit (32)
Olet ollut inhottava häntä kohtaan. Olen samanlainen tultuani loukatuksi tai kohdellaan epäkunnioittavasti. Yksi mies juuri teki noin eli oli alussa hyvin miellyttävä ja ties mitä, kunnes paljastui kaikenlaista ikävää piirrettä. Pienen näpäytyksen sai ja on nyt hyvin ärtyneellä tuulella. Eikä sen tilaa kohentanut yhtään, kun sanoin voivani loistavasti juuri nyt.
Ilmeisesti herättää sadismin sussa
Olet varmaan kateellinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole mies, etkä tule saamaan miestä, vaikka kuinka tahtoisit.
Alkaisko olla jo korkea aika alkaa aikuiseksi ihmiseksi jolla on varaa ottaa huomioon toisen ihmisen osa. On aika säälittävää että keski-ikäisellä on tarve huonommassa asemassa olevan kiusaamiseen. Ja miehiähän kyllä on mutta kaikilla ei oo rima yhtä alhaalla.
Ja aloittakan kannattaa miettiä MIKÄ siinä naisessa ärsyttää. Tuskinpa siihen mitään rationaalista syytä on.
Vieläkö ärsyttää, kerro uusimmat käänteet.
Halveksitko hänen luonnettaan koska et ole itse samanlainen? Jokseenkin tuttu tunne kun nuorempana halveksin niitä joilla oli onnellinen lapsuus ja hyvät vanhemmat ja kun itselläni ei sellasta ollut niin yritin halveksunnallani väheksyä heitä vaikka oikeasti olin vain kateellinen. Noh kasvoin aikuiseksi ja hyväksyin menneisyyteni ja loppui myös halveksunta muita kohtaan.