Olen mies ja ärsyyntynyt mukavasta ja nätistä naisesta.
Olemme vain tuttavia. Tekisi mieli ravistella häntä. Mistä tämä tunne?
Kommentit (32)
ööööööö en tiedä. Kerro lisää niin ehkä osais joku ulkopuolinen sanoa jotain.
No on ehkä vähän kummallista. Minkä takia siis olet ärsyyntynyt?
Haluat palavasti hänen pimppaansa?
Ehkä hän ei ole mukava tai, ehkä sinä et ole mukava.
Sinä et ole mies, etkä tule saamaan miestä, vaikka kuinka tahtoisit.
Jos minusta joku olisi ärsyyntynyt niin saisi kyllä ravistella, jos se sillä helpottaisi. Kurjaa ärsyyntyneenä on elää:(
Piditkö viimeksi sateenvarjoa tyttäresi ikäisen naisen yläpuolella ja hän kieltäytyi antamasta puhelinnumeroaan?
Olen nainen ja suurin osa naisista ärsyttää minua niin että tekisi mieli niitä ravistella. On niin arkisen tyhmät jutunaiheet ja hemmetin kapea tapa katsoa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja suurin osa naisista ärsyttää minua niin että tekisi mieli niitä ravistella. On niin arkisen tyhmät jutunaiheet ja hemmetin kapea tapa katsoa maailmaa.
pus
Mikä hänessä ärsyttää? Sinähän sen tiedät jos joku.
Vähän samanlainen tapaus myös minulla. Ihastukseni siis on nätti, mutta mukava vain välillä, välillä taas olen hänelle kuin koiran paskaa. Voisin ravistella häntä, lähinnä toivoisin, että hän ravistelisi minua hereille. Olen tullut tulokseen, että hän vain pyrkii sietämään minua ja on siksi välillä ihan mukava. On ihan naurettavaa miten kehittelen päässäni jotain ihastuksen huuruisia kuvitelmia siitä miten hän muka voisi tykätä minusta. Ei vittu Naispelko22! Herää!
Toivon tällä hetkellä kaikkein eniten sitä, että kyseistä ihmistä ei enää tarvitsisi nähdä ja elämäni muuttuisi edes kohtuullisen normaaliksi. Kuten todettua, ihastuminen on ihan kekkilää!
Terveisin Naispelko22
Sori, olen välillä ärsyttävä, jos ravistelet potkaisen itsepuolustukseksi kopeksille :)
Ap, et ole mies, vaan hevoslauma.
Jos olet sekoamassa?