Häpeätkö ulkonäköäsi seksissä aviomiehesi kanssa?

Vierailija

Miten, miksi ja mitä siitä seuraa?

Kommentit (9)

Vierailija

Minulla oli lapsen syntymän jälkeen aika, jolloin häpesin vartaloani. Seksiä suostuin harrastamaan vain pimeässä, enkä tykännyt koskettelusta. Sitten otin itseäni niskasta ja aloin kuntoilla. Nyt nelikymmpisenä kroppani on niin timmi, että kehtaan kävellä alusvaatteissa ja ilmankin ihan päivänvalossa, eikä koskettelu enää tunnu epämiellyttävältä, kun ei tarvitse salailla rasvarenkaita ja löysiä kohtia.

Vierailija

En. Seksi on ihanaa ja rentoa toisen yhtä rupsahtaneen kanssa. Molemmat kyllä kehuvat toistensa vartaloa. Mukavaa olla viisikympinen.

Vierailija

Juu. Tissit on pahimmat. Roikkuu pelkät tyhjät nahkaläpyskät kahden imetyksen ja painonpudotuksen jälkeen. En KOSKAAN ole mieheni edessä ilman rintaliivejä. Vältän itsekin katsoasta rintojani, ne on TODELLA rumat. Silikonitt otan heti kun rahavarat sallii. Yhdessä oltu miehen kanssa 16 vuotta eikä hän ole koskaan sanonut rinnoistani pahasti. Tämä on minun oma ongelmani.

Vierailija

JOS päätyisin seksiä harrastamaan niin häpeäisin. En juuri keksi ahdistavampaa tilannetta kuin olla ihan nakuna naamat vastakkain jonkun naisen kanssa. Naama on ruma ja kroppa on ruma, mutta onneksi kroppaa ei tarvitse näyttää kenellekään, koska naama ja luonne on sitä luokkaa. Kerrankin olen ihan tyytyväinen siihen, että on ruma naama, edes jossain asiassa siitä on hyötyä.

Vastasin vaikken nainen olekaan, oli vaan kiintoisa aihe. Pahoitelen mitä syvimmin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

En häpeä, vaikka ei kroppani mikään täydellinen ole. Synnytyksen jälkeen ekat kerrat hävetti mutta nyt kun kroppa on palautunut niin ei enää.mies on ihana ja puhuu positiivisesti vartalostani.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat