Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TARVIIN NAISEN MIELIPIDETTÄ; onko tämä hissukka nainen kiinnostunut musta

Vierailija
24.11.2015 |

Olen insinööriopiskelija ja teemme projektia yhteistyössä sairaanhoitajaopiskelijoiden kanssa. Minun ryhmässä on 2 insinööriä ja 4 hoitsua. Yksi näistä hoitsuista on todella hiljainen, ei melkein koskaan puhu mitään ryhmätyötilanteissa. Olen kuitenkin huomannut, että kun minä en ole paikalla vaan tytöt ovat keskenään esim. ruokalassa, niin silloin tämä hiljainen hiirulainenkin ottaa keskusteluun kantaa. Johtuukohan tämä estyneisyys ihastuksesta minuun? Olen huomannut että kun kysyn häneltä suoraan jotain, hänen posket punastuvat ja hän välttelee silmäkontaktia.

Olen muutenkin huomannut että kattoo minua monesti "sillä silmällä", kun luulee, että en huomaa häntä, kuitenkin kun alotan keskustelun vaikka just kahden kesken ollessa, niin vastailee lyhyillä lauseilla eikä oikein osaa jatkaa keskustelua. Veikkaan että on ihastunut muhun, mitä mieltä?

Onko mulla chäänssejä tohon, on meinaa ihan mukiin menevän näköinen? ;)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit testata esimerkiksi sillä, että istut hänen viereensä ja "vahingossa" kätesi koskee hänen kättään tai jalka hänen jalkaa, etkä vedä sitä pois. Jos tämä tyttö vetääntyy etäämmälle siinä tilanteessa niin voisin veikata, ettei ole kiinnostunut.

Kiitti vinkistä! Täytyy kokeilla :)

AP

Vierailija
22/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että hiirulainen. Joo, ei kannata sun vaivautua, se haluaa jonkun vähän tasokkaamman ja älykkäämmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit testata esimerkiksi sillä, että istut hänen viereensä ja "vahingossa" kätesi koskee hänen kättään tai jalka hänen jalkaa, etkä vedä sitä pois. Jos tämä tyttö vetääntyy etäämmälle siinä tilanteessa niin voisin veikata, ettei ole kiinnostunut.

Puolitutun tekemänä pitäisin tyyppiä todella limaisena ja inhottavana, jos noin todella tekisi. Vaikka olisin ollut tyypistä ennen tätä kiinnostunut.

Vierailija
24/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä kun tasan kaks miestä jotka sais mulle noin tehdä, muita vetäisin kuonoon. Eli älä missään nimessä ala ahdistelemaan

Vierailija
25/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla. Tai sitten jännittää kovasti miehiä.

Mutta älä vain kutsu hänen kuullen ketään naisia tai tyttöjä tytyiksi.

Komppaan, älä missään nimessä käytä sanaa tyty. Kuvottava. Tästäkin syystä: vetäisin lättyyn.

Vierailija
26/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa toveri, arvaan, että opinahjosi alkaa K-kirjaimella.

Ensinnäkin, jos kutsut häntä julkisesti "hissukaksi" tai "hiirulaiseksi", ei ole mitenkään ihmeellistä, että hän kokee läsnäolosi vaivaannuttavaksi. Ehkä jopa vähän alistavaksi, ei-sexyllä tavalla.

Toisekseen, jos kohtelet naista "hissukkana" tai "hiirulaisena", et tule vastaanottamaan häneltä pillua. Piste. Kukaan nainen ei tunne itseään seksikkääksi ja estottomaksi jos mies pitää häntä harmaana huopatossuna. Sinulla voi olla fantasioita harrastaa seksiä "viattoman tyttösen kanssa", mutta älä helvetissä näytä sitä hänelle (ellei hän todella kovasti kerjää sinun olevan joku Fifty shades of grey-hahmo).

Lopeta siis se vitun lässyttäminen ja kohtele häntä viehättävänä naisolentona. Vähintäänkin kohtele kuin ketä tahansa muutakin, niin saatte sen projektinne onnellisesti päätökseen, etkä anna itsestäsi idioottia vaikutelmaa.

t. nais_insinööri

Vierailija
27/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hissukka? Älä ainakaan käytä sitä iskurepliikkinä.

Miksei? Mielestäni hissukka ei ole negatiivinen adjektiivi kuten ei ole hiljainenkaan. Kutsun häntä joskus hissukaksi ryhmässäkin.

Todennäköisesti hän pitää sinua epäkohteliaana törppönä ja siksi ei innostu juttelemaan kanssasi enempää.

Vierailija
28/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa toveri, arvaan, että opinahjosi alkaa K-kirjaimella.

Ensinnäkin, jos kutsut häntä julkisesti "hissukaksi" tai "hiirulaiseksi", ei ole mitenkään ihmeellistä, että hän kokee läsnäolosi vaivaannuttavaksi. Ehkä jopa vähän alistavaksi, ei-sexyllä tavalla.

Toisekseen, jos kohtelet naista "hissukkana" tai "hiirulaisena", et tule vastaanottamaan häneltä pillua. Piste. Kukaan nainen ei tunne itseään seksikkääksi ja estottomaksi jos mies pitää häntä harmaana huopatossuna. Sinulla voi olla fantasioita harrastaa seksiä "viattoman tyttösen kanssa", mutta älä helvetissä näytä sitä hänelle (ellei hän todella kovasti kerjää sinun olevan joku Fifty shades of grey-hahmo).

Lopeta siis se vitun lässyttäminen ja kohtele häntä viehättävänä naisolentona. Vähintäänkin kohtele kuin ketä tahansa muutakin, niin saatte sen projektinne onnellisesti päätökseen, etkä anna itsestäsi idioottia vaikutelmaa.

t. nais_insinööri

Seurusteluvinkkejä naisinsinööriltä? Jo on aikoihin eletty heh heh ;D (vitsi vaan ;))

Ja väärässä olet opinahjosta. :)

AP

Vierailija
29/29 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville jos olet kiinnostunut ! " Hiljaisessa vedessä kalakin kutee " ! Nainen ihan selvästi luottaa sinuun, älä missaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän