Jos ehdotan miehelle jotain, niin sanoo aina näin:

Vierailija

En tiä, katotaan! Ei edes kuuntele, mitä kysyn tai puhun. Onko kellään samanlaista miestä? Ei sen kanssa voi keskustella yhtään mistään järkevästä muutenkaan, eikä just suunnitella mitään.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
WT!!!! Sekä sinä että mies. Ei mulla muuta. :D

Ja miksiköhän minä olen WT?  Siksi, että kattelen tollastako?

Vierailija

Mun exä oli juuri tuollainen. Ei ollut sanavarastossa montaakaan sanaa kanssani. Lopulta jätin hänet ja löysin miehen, jonka äly kohtaa omani kanssa. Osataan  keskustella vaikka mistä. Oli ihan kummallinen tunne kun totesin, ettei kaikki miehet olekaan tuppisuisia juntteja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli juuri tuollainen. Ei ollut sanavarastossa montaakaan sanaa kanssani. Lopulta jätin hänet ja löysin miehen, jonka äly kohtaa omani kanssa. Osataan  keskustella vaikka mistä. Oli ihan kummallinen tunne kun totesin, ettei kaikki miehet olekaan tuppisuisia juntteja.

Kummallista on ainoastaan se, että sä ylipäänsä aloit suhteeseen juntin tuppisuun kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kummallista on ainoastaan se, että sä ylipäänsä aloit suhteeseen juntin tuppisuun kanssa.

Totta. Sitä ihmettelen itsekin. Tosin hän oli nuori ja komea silloin. No, lopputulos kuitenkin hyvä kannaltani. ap.

Vierailija

Mun ex myös oli tuommoinen.
Vastaus oli sama silloinkin kun kerroin meneväni ystäväni kanssa leffaan :|
Ihme urpo koko tyyppi. Muutenkin kohteli minua huonosti vaikka esitti herrasmiestä jos joku muu oli näkemässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat