Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pilkataan kun joudun ompelemaan rintaliivieni kupit aina lähemmäs toisiaan

Vierailija
24.11.2015 |

Rintani nyt vain sattuvat olemaan kiinni toisissaan. Ei ole silikoneja tai muitakaan. Kaikista valmisrintaliiveistä minun täytyy poistaa se kuppien välissä oleva kangas ja ommella kupit yhteen. Juuri saunassa kaverit pilkkasivat että mitä nuo tuollaiset liivit muka  ovat. No, alasti/pyyhkeiden suojassa kun olimme niin näytin rintani ja sanoin että en voi sille mitään, muuten eivät sovi rinnoilleni. En nyt kuvaa laita mutta rintani ovat siis tyyliin ( . )( . ) eikä ( . )--( . ). Tuosta minua pilkattiin kun sanoin että joudun aina poistamaan sen "välinauhan". 

Olen 28v, en mahda rintojeni muodolle mitään jos en mene plastiikkakirurgille ja sano että asenna  tissini kauemmas toisistaan.

Aikuiset ihmiset.. ei näin :(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla 16 vee.

Vierailija
42/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi huoh, ja sitten naiset itkee kun on vain huonoja liivejä tarjolla, kun koko ei ole edes oikea. Vihaan minäkin paitoja, hitto kun eivät peitä edes mahaa ja käsivarret rikkoo hihat. Mutta silti käytän oikeaa kokoa!!!!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on saman malliset rinnat mutta en minä koskaan mitään kuppeja lähemmäs ompele. Se keskiosa liivistä vaan ei tosiaan kosketa ihoon vaan on liivimallista riippuen joko tissien alla kokonaan tai ilmassa olevana "siltana" tissivaon päällä.

Hohhoijaa. Sellaista liivimallia ei ole olemassakaan, jossa keskiosan olisi tarkoitus leijua tissien välissä! Se on aina merkki epäsopivasta kuppikoosta, yleensä liian pienestä.

No, mulla on rintalasta kuopalla, ja kyllä vain aina keskiosa on irti ihosta.

Vierailija
44/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi huoh, ja sitten naiset itkee kun on vain huonoja liivejä tarjolla, kun koko ei ole edes oikea. Vihaan minäkin paitoja, hitto kun eivät peitä edes mahaa ja käsivarret rikkoo hihat. Mutta silti käytän oikeaa kokoa!!!!!1

Ja sitten ollaan närkästyneitä kun ehdotetaan koittamaan isompaa kuppikokoa, "kun minähän olen aina ollut b-kuppi"...

Vierailija
45/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on saman malliset rinnat mutta en minä koskaan mitään kuppeja lähemmäs ompele. Se keskiosa liivistä vaan ei tosiaan kosketa ihoon vaan on liivimallista riippuen joko tissien alla kokonaan tai ilmassa olevana "siltana" tissivaon päällä.

Hohhoijaa. Sellaista liivimallia ei ole olemassakaan, jossa keskiosan olisi tarkoitus leijua tissien välissä! Se on aina merkki epäsopivasta kuppikoosta, yleensä liian pienestä.

No silti rintaliivin keskiosa on suunniteltu olemaan rintalastaa vasten. Se, että sinulla on rintalasta kuopalla ei muuta sitä asiaa.

Vierailija
46/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ollaan närkästyneitä kun ehdotetaan koittamaan isompaa kuppikokoa, "kun minähän olen aina ollut b-kuppi"...

Juuri tämä!!! Olen liivimyyjänä eräässä tavaratalossa, ja jestas kun tätä kuulee.. :) Se että on 25 vuotta käyttänyt b85 kokoista, ei tarkoita että se on oikea koko. Muutamalla vakiasiakkaallani vaihtuu kuppikoko kuukautisten kierron mukaan. Miten siis ei olisi mahdollista että 25vuodessa, neljän lapsen, ja kymmenen kilon painonpudotuksen jäljiltä koko ei olisi muuttunut?

Vierailija
47/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silti rintaliivin keskiosa on suunniteltu olemaan rintalastaa vasten. Se, että sinulla on rintalasta kuopalla ei muuta sitä asiaa.

Totta. Mutta siis ei välttämättä tarkoita, että olisi vääränkokoiset liivit.

Vierailija
48/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma. Tosin johtuu siitä, että rinnat ovat valtavan kokoiset. Alkavat kainalosta ja loppuvat yhteen tilan puutteen takia. Monet liivimallit tunkevat rintoja kauemmas toisistaan kainaloon. Nyt raskaana 85J kuppi on jo pieni... Mihin nämä laittaa!

Vierailija
49/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani nyt vain sattuvat olemaan kiinni toisissaan. Ei ole silikoneja tai muitakaan. Kaikista valmisrintaliiveistä minun täytyy poistaa se kuppien välissä oleva kangas ja ommella kupit yhteen. Juuri saunassa kaverit pilkkasivat että mitä nuo tuollaiset liivit muka  ovat. No, alasti/pyyhkeiden suojassa kun olimme niin näytin rintani ja sanoin että en voi sille mitään, muuten eivät sovi rinnoilleni. En nyt kuvaa laita mutta rintani ovat siis tyyliin ( . )( . ) eikä ( . )--( . ). Tuosta minua pilkattiin kun sanoin että joudun aina poistamaan sen "välinauhan". 

Olen 28v, en mahda rintojeni muodolle mitään jos en mene plastiikkakirurgille ja sano että asenna  tissini kauemmas toisistaan.

Aikuiset ihmiset.. ei näin :(

Vitun onneton provo, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
50/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tissit on siis neliskulmaiset ja erikoisen kiinteät jos niitä ei voi rintaliiveillä muotoilla. Normaalit tissit kyllä siirtyy toisistaan irti sen verran että se keskiosa siihen mahtuu :D 

Vierailija
51/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on synmastia (mikä lie suomeksi). Mene korjausleikkaukseen.

kuva http://www.furrybrazilian.com/wp-content/uploads/2011/08/breast_implant…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä