Minua pilkataan kun joudun ompelemaan rintaliivieni kupit aina lähemmäs toisiaan

Vierailija

Rintani nyt vain sattuvat olemaan kiinni toisissaan. Ei ole silikoneja tai muitakaan. Kaikista valmisrintaliiveistä minun täytyy poistaa se kuppien välissä oleva kangas ja ommella kupit yhteen. Juuri saunassa kaverit pilkkasivat että mitä nuo tuollaiset liivit muka  ovat. No, alasti/pyyhkeiden suojassa kun olimme niin näytin rintani ja sanoin että en voi sille mitään, muuten eivät sovi rinnoilleni. En nyt kuvaa laita mutta rintani ovat siis tyyliin ( . )( . ) eikä ( . )--( . ). Tuosta minua pilkattiin kun sanoin että joudun aina poistamaan sen "välinauhan". 

Olen 28v, en mahda rintojeni muodolle mitään jos en mene plastiikkakirurgille ja sano että asenna  tissini kauemmas toisistaan.

Aikuiset ihmiset.. ei näin :(

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Mulla on saman malliset rinnat mutta en minä koskaan mitään kuppeja lähemmäs ompele. Se keskiosa liivistä vaan ei tosiaan kosketa ihoon vaan on liivimallista riippuen joko tissien alla kokonaan tai ilmassa olevana "siltana" tissivaon päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on saman malliset rinnat mutta en minä koskaan mitään kuppeja lähemmäs ompele. Se keskiosa liivistä vaan ei tosiaan kosketa ihoon vaan on liivimallista riippuen joko tissien alla kokonaan tai ilmassa olevana "siltana" tissivaon päällä.

No ei se kyllä minullakaan ihoa kosketa, vaikka minulla ihan normaalit tissit onkin.

Vierailija

Kuka, siis kuka sua pilkkaa tommosesta? En ymmärrä nyt yhtään. Vai onko se sellainen juttu josta oot tehny numeroa ja kaverit heittää vitsiä siitä, niin kuin kaikille jostain, ja sä vedät herneen nenään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo on merkki väärän kokoisesta rintaliivistä. Sulla on liian pieni kuppikoko. Se keskiosa kuuluu olla rintalastaa vasten. Jos keskiosa on ilmassa, tarkoittaa se sitä, että rintojesi paino on olkainten varassa eikä ympärysnauhan kuten kuuluisi. Kun olkaimet laskee alas, ei rintaliivien tuen tulisi muuttua juuri lainkaan.

Vierailija

No itselläni on riippurinnat imetyksen jäljiltä ja tissien väli toisistaan tosiaan se 15cm eikä näytä hyvältä. Veikkaisin että kateellisia ovat. rinnoistasi ja siksi on pakko keksiä jotain piikiteltävää.

t. kolmen lapsen äiti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on merkki väärän kokoisesta rintaliivistä. Sulla on liian pieni kuppikoko. Se keskiosa kuuluu olla rintalastaa vasten. Jos keskiosa on ilmassa, tarkoittaa se sitä, että rintojesi paino on olkainten varassa eikä ympärysnauhan kuten kuuluisi. Kun olkaimet laskee alas, ei rintaliivien tuen tulisi muuttua juuri lainkaan.

Tuo nyt koskee ainoastaan pieni- ja kiinteärintaisia, ja ne on harvassa ne. (En ole se jolle vastasit.)

Vierailija

=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt koskee ainoastaan pieni- ja kiinteärintaisia, ja ne on harvassa ne. (En ole se jolle vastasit.)

No mulla on rintaliivit kokoa 70H, ja liivini pysyvät paikoillaan vaikka lasken olkaimet alas. Rintani ovat siis isohkot ja kaikkea muuta kuin kiinteät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei se noin mene, ymmärrän tuota aikaisempaa vastaaja ja ap:ta, mullakin on nimittäin rinnat kiinni toisissaan (tai on niiden välillä muutaman millin väli) Yritäpä sitten siinä ostaa liivejä joiden keskiosa koskee rintakehään, se on mahdotonta (paitsi tietysti jos sen keskiosan sijoittaa rintojen alle ja antaa rintojen roikkua niin että ne on vain kärjistä kupeissa :D)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei se noin mene, ymmärrän tuota aikaisempaa vastaaja ja ap:ta, mullakin on nimittäin rinnat kiinni toisissaan (tai on niiden välillä muutaman millin väli) Yritäpä sitten siinä ostaa liivejä joiden keskiosa koskee rintakehään, se on mahdotonta (paitsi tietysti jos sen keskiosan sijoittaa rintojen alle ja antaa rintojen roikkua niin että ne on vain kärjistä kupeissa :D)

Kyllä se vaan menee niin. Sattumoisin myös minulla on lähellä toisiaan olevat rinnat ja kyllä löytyy liivejä. Tosin kaikki vaateketjujen (hm, lindex ym) ritsat ovat omalta kohdaltani poissuljettuja, laatu on huono eikä löydy kokoa. Liivejä on satoja eri mallisia ja voin vakuuttaa, että myös lähellä toisiaan oleville rinnoille on olemassa omansa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat