Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiha ylävartalo, läskit jalat. Mitä tehdä??

Vierailija

Olen laihduttanut 10 kiloa alkuvuodesta ja näytän nyt etenkin bikineissä aivan karmealta. Rintakehäni on luuta ja nahkaa: kylkiluut paistavat ja tissien 70E on vaihtunut kokoon 70A/65B. Kaikki rasva on lähtenyt ylävartalosta :( Lantiolla ylimääräistä ei ole kamalasti, mutta reiteni ovat valtavat. Mittani 82-62-98 kertonevat jotain...

Olen leveäharteinen, joten vaatteet päällä asia ei niinkään häiritse. Näytän saman kokoiselta kuin ennenkin. Esim. kaikki huomasivat laihtumiseni vasta kun näkivät lomamatkalta bikinikuvia. Nyt vituttaa, koska ongelma-alueeni ei ole pienentynyt juuri lainkaan. En halua laihduttaa enempää, koska haluan pitää nämä vähät tissini sentään... Vai onko ainut ratkaisu rasvaimu reisiin/lisää laihdutusta ja silikonit?

Kommentit (12)

Vierailija

Vaiha mun kaa, kapea lantio, hoikat jalat mutta leveä selkä ja isot tissit. Näytän koomiselta. Lihoan aina myös keskivartalosta, oon kuin tikkari...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lohduttaudu sillä, että tuo on helpompi yhdistelmä kuin läski ylävartalo, laihat jalat

No ei kyllä, keskivartalohan on normaalisti piilossa vaatteiden alla. Ei se hoikkuus sieltä näy, normaaleilla vaatteilla se ainut hyvä osa vartaloa on ap:llakin piilossa.

Laihat jalat+läski ylävartalo -yhdistelmällä sen sijaan voi pukea pillifarkut tai vaikka lyhyet shortsit ja väljän paidan, se näyttää todella hyvältä. Paksuja jalkoja ei voi piilottaa kuin maksimekon alle.

Vierailija

Mitäs jos oppisit hyväksymään ne "valtavat" reitesi? Ne ovat vain reidet. Jalat. Niiden tehtävä on viedä sinua paikasta toiseen ja pitää pystyssä, auttaa kyykistymään ja ponnistamaan ylös. 

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Todennäköisesti se on vain sun vartalotyyppisi olla muhkeampi alapuolelta etkä mahda sille oikeastaan mitään ilman täyteaineita/leikkauksia :/ Pukeudu korostaen hyviä puoliasi ja opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

[/quote]

No ei kyllä, keskivartalohan on normaalisti piilossa vaatteiden alla. Ei se hoikkuus sieltä näy, normaaleilla vaatteilla se ainut hyvä osa vartaloa on ap:llakin piilossa.

Laihat jalat+läski ylävartalo -yhdistelmällä sen sijaan voi pukea pillifarkut tai vaikka lyhyet shortsit ja väljän paidan, se näyttää todella hyvältä. Paksuja jalkoja ei voi piilottaa kuin maksimekon alle.[/quote]

Hoikan vyötärön/keskivartalon saa aivan loistavasti esiin vaatteilla. Nimenomaan että ei pue niitä väljiä, säkkimäisiä paitoja vaan ihonmyötäistä ja mukailevaa. Vyöt myös loistavia vyötärön esiin kurojia. Paksut jalat saa häivytettyä maksimekon lisäksi lyhyemmällä polvipituisellakin mekolla ja toisaalta tummat hyvin istuvat housut tekevät niin myös kun niihin on yhdistetty jokin sopiva yläosa. 

Vierailija

Minä pyöräilisin kuntopyörällä n. 30-45 minuuttia päivässä (ei liikaa vastusta) ja samalla saa aerobisen sydän- ja verisuoniston kuntoa hoitavan liikunnan tehdyksi. Keski- ja ylävartalolle kunnon painoharjoitteluohjelma, jossa saa pyöreät olkapäät, hyvän rintakehän, hauikset, allit, vatsan, selän kuntoon. Toki takapuolta rasittava jalkaprässi hoitaa myös peppua timmimmäksi ja lihaksimmaaksi. Ei ole vaikea ohjelma.

Itselläni oli juuri päinvastainen ohjelma. Olen ottanut aika paljon keskivartaloa rasittavia ja jalkoja sekä peppua kehittäviä painoharjoituksia niin isoilla painoilla, kun pystyn. Tuntuu, että vartaloni on nyt naisellisemman näköinen, kun painopiste ei ole liikaa ylhäällä. Olkapäitä en harjoita isoilla painoilla ollenkaan. Farkut ovat nyt ehdoton must, kun jaloissa on enemmän lihaksia eivätkä jalat ole vain suorat pötköt. Keskivartalo on edelleen ongelmallinen, koska minulla on vielä ylipainoa, mutta hyvä vyö ja oikeat vaateleikkaukset saavat ihmeitä aikaan.

Yksikään kirurgi ei pysty siihen, mitä voi salilla tehdä, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, koska kirurgit menettävät leipänsä. Tietysti, jos nahka roikkuu, se lähtee vain veitsellä.

Vierailija

Ole onnellinen, että olet A-vartalotyyppiä. Se on naisellisin ja helpoin saada esim. mekkoja käyttämällä todella naiselliseksi ja söpöksi. t. Kateellinen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat