Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä tilasi minulle syntymäpäivälahjaksi lahjakortin hierontaan vaikka tietää että häpeän selkäni arpea

Vierailija
24.11.2015 |

Mitä tästä pitäisi ajatella? Selästä leikattu (hyvänlaatuinen) kasvain ja siitä jäänyt arpi on suuri (n. 30cm *20cm)  kuhmurainen ja punainen, tiedän itsekin että hirveän ruma.

Leikattu siis jo seitsemän vuotta sitten ettei se siitä enää muutu/parane/siloitu.

Tämä ystävä on ainoa jonka kanssa olen kehdannut käydä saunassa äitini ja mieheni lisäksi, paitsi nyt lapsena tietty perheen kanssa mutta viimeiseen 20 vuoteen en ole antanut kenenkään muun nähdä selkääni kuin äidin, mieheni ja tämän ystäväni.

Olemme monet kerrat jutelleet aiheesta ja tietää todellakin että häpeän selkääni enkä näytä sitä muille.

Miksi hän tilasi minulle juuri hieronta-lahjakortin kun siellä maataan mahallaan selkä paljaana ilman paitaa vieraan ihmisen edessä?

En haluaisi loukata ystävääni kysymällä, mutta miten muuten voisin saada tietää mitä hän on ajatellut?

Aina ennen ottanut tämän huomioon ja esim. kun yhteinen ystävämme (joka ei tiedä arvestani) ehdotti jokavuotista tyttöjen reissua kylpylään, niin hän oli ehdottanut ettei kylpylään vaan lähdimmekin laskettelemaan. Tunnusti myöhemmin että teki sen ehdotuksen minun takiani, ettei minun olisi tarvinnut keksiä tekosyitä kieltäytyä kylpyläreissusta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörtyikö miehesi kun ekan kerran näki arven?

Vierailija
42/43 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojat osaa hieroa selkää myös paidan päältä, eli paitaa ei ole pakko ottaa pois edes selkähieronnassa. Ei se ole ihan niin tehokasta kuin ilman paitaa, mutta ihan mahdollista ja sitä pitää vaan pyytää. Ja kannattaa laittaa mieluummin joku huonompi t-paita eikä hienoa juhlapaitaa

t. Hieroja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani, että jotkut täällä ovat vastanneet ilkeästikin, että koita päästä yli. Mutta en usko ystäväsi tarkoittaneen mitään pahaa tuolla. Useinhan hieronta-lahjakortti on sellainen, että sen voi käyttää mihin tahansa hierontaan  (esim. jalkahieronta), tai jopa johonkin muuhun paikan tarjoamaan hoitoon (kuten kasvo- tai kynsihoito). Ystäväsi tuskin ajatteli, että saa sinut tällä lahjakortilla "pakolla paljastamaan ruman puolesi", vaan halusi tarjota sinulle hyvän hemmotteluhetken.

Kannattaa kuitenkin, jos arpesi todella häiritsee elämääsi (jopa niin, ettei siitä voi puhua, vaikka näyttämisen voiki arjessä välttää), harkita, että menisit puhumaan ammattilaiselle. Tämä toki tarkoittaa, että sinun on löydettävä ammattilainen, jonka kanssa on hyvä yhteys. Eikä kannata hävetä sitä, jos käyntikerroilla (varsinkin ensimmäisillä) itkettää. Se on normaalia, kun asiaa lähtee purkamaan. Myöskin tuo ajattelu, että ammattilaisella on "varmasti tärkeämpiä ja vakavampia potilaita hoidettavana", on turhaa. Jos asia häiritsee arkeasi, se on tärkeä. Ongelma ei ole vähäpätöinen, jos se haittaa elämääsi.

Kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti vielä joku päivä pystyt olemaan asian kanssa sinut.