Ministepperi!?

Steppaaja12

En tiedä lasketaanko se jo mummoliikunnaksi, mutta sain lahjaksi tämän näköisen http://gorillasports.fi/steppilaudat/10000771-ministepperi.html ministepperin. Oletteko te kokeilleet ministepperillä liikkumista? Onko siitä mitään hyötyä vai onko heitänkö lahjapapereiden kanssa samalla roskiin :D

Kommentit (4)

Vierailija

Miks heittäisit roskiin? Oletko jotenkin vajaa? Itse olen omistanut joskus tuollaisen ja kyllähän sillä saa tehtyä tosi hyvän treenin. Ongelma siinä on sen tylsyys ja töksähtävä liike, esim.crosstrainer on sata kertaa mukavempi. Itse myisin tuon tai antaisin jollekkin mut mä en ookka sä ja sä et oo mä. Kokeile ni ite sitä ni tiedät miatä tykkäät.

Vierailija

Mulla on kans tuollainen. Lämmittelen sitä polkemalla ennen kuin alan nostella kahvakuulaa. Paremman puutteessa kelvollinen vempain.

Vierailija

Mulla on tuollainen kaapin pohjalla. Ajattelin, että sillä vähän steppailen kun katson tv:tä, siellä se nyt pölyyntyy. Mutta periaatteessa jos vaikka elämänvaihe on sellainen, että kotijumppa on ainoa, mitä voi tehdä, niin voihan tuolla tehdä vaikka lämmittelyn ja sitten jumppailla päälle. Ei toi kuitenkaan sellainen ole, että haluaisit tuolla tehdä pitemmän päälle säännöllisesti mitään, tylsää hommaa. Mieluummin lähtee vaikka ulos kävelylle.:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat