Avioituminen on vanhanaikaista
Kommentit (16)
Kyllä yksittäiset ihmiset tekee mielensä mukaan. Kokonaisuus edellyttää muuta.
Avioliitto ei ole vain rakkaudenosoitus vaan ennen muuta lainopillinen sopimus. Minun nykyinen vaimoni aikoinaan karkoitettiin Suomesta ja piti käydä naimassa hänet, että pääsi takaisin.
Jos elää kimpassa, kannattaa varmistaa selusta.
Avioliitto on parisuhdeosakeyhtiö, jonka tuotto kuuluu puoliksi kummallekin.
En ota ketään kumppaniksi saman katon alle ilman sitä.
Ja jos olen varakkaampi, vaadin avioehdon.
N
Vierailija kirjoitti:
Elää voi muillakin tavoilla :D
Miten ajattelit elää?
Jos ei aio tai ei halua elää toisen ihmisen kanssa lopun elämäänsä, niin mitä turhaa mennä naimisiin.
Jos haluaa elää toisen kanssa lopun elämän - tai haluaa yrittää sitä - niin miksi ei mennä naimisiin?
Miksi pitäisi avioitua? Ero on hankalampi ja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi avioitua? Ero on hankalampi ja maksaa.
Ei kai kukaan mene naimisiin ajatellen sitten-kun-eroamme.
Tavallaan. On siinä etunsa kuitenkin.
Ainoa toimiva systeemi. Edellyttää sitoutumista. Jos katsotaan esim. naisten pahoinpitelyjä tai henkirikoksia, tekijä on yleensä avopuoliso. Sellainen luuseri, joka on tuonut kassillisen kamoja ja jäänyt majailemaan toisen kämpille ilman mitään sitoumuksia. Pitäisi lailla kieltää..
Vierailija kirjoitti:
Ainoa toimiva systeemi. Edellyttää sitoutumista. Jos katsotaan esim. naisten pahoinpitelyjä tai henkirikoksia, tekijä on yleensä avopuoliso. Sellainen luuseri, joka on tuonut kassillisen kamoja ja jäänyt majailemaan toisen kämpille ilman mitään sitoumuksia. Pitäisi lailla kieltää..
Höpö höpö. Aviomiehet pahoinpitelevät yhtä lailla.
Kaikissa kulttuureissa maailmassa on ymmärretty avioliiton merkitys.
kaikkihan te haluatte romuttaa ja korvata mielestänne paremmalla.
olen paneskellut hämeen uuden maan alueella väärällä nimellä n 150 lihavaa naista. ilman kortonkia luulivat tekevänsä minusta isän.
Perhe on yhteiskunnan perusyksikkö. Perhettä ei mikään korvaa.Perhe edellyttää sitoutumista.