Eräs mies, joka ei ikinä pukahda oikeassa elämässä mulle sanaakaan tulee juttelemaan Wapissa?

Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Eli kaveriporukassamme, jonka kanssa pyörin, on eräs hieman oudompi miestapaus.. Hän ei ikinä, siis ikinä, puhu yhtään mitään vaan hännystelee mukanamme, koska porukassa on kaksi hänen hyvää ystäväänsä. Tämä mies saattaa myös illanvietoissa vetää kuulokkeet korviinsa ja katsella videoita, kun me muut juttelemme arjen asioista. Lisäksi hän saattaa vain yhtäkkiä poistua paikalta eikä edes sano heipat.

Jos yritämme jotain kysyä häneltä, vastaukseksi saa jotain epämääräistä mutinaa. Ollaan yritetty saada häntä porukkaan mukaan, mutta koska tämä ei millään edes yritä tulla puolitiehen ja kuulemma valittaa toiselle kaverilleen, kun emme ota häntä huomioon porukassa(?!).

Yhtäkkiä hän on alkanut puhumaan minulle Wapissa, jossa saattaa kysellä tai selittää ihan ihmeellisiä juttuja. Kerran hän alkoi selittämään, millaiset lasit aikoo ostaa (?!) ja pitäisi myös uusi maila ostaa. Hän harrastaa sulkapalloa, jos sillä on jotain merkitystä.

Mies on vähän reppana, taipuvainen itsesääliin ja luulee itsestään hieman liikoja. En voi sanoa tuntevani häntä, kun en ole ikinä osannut olla hänen kanssaan luontevasti ja vältän niitä hetkiä, jolloin joutuisimme olla kaksistaan. Jokin hänessä ei vain miellytä.. Olemme tienneet kesästä asti, ettei mikään viikon tuttavuus ole.

Mitä mieltä olette? Oon vähän hukassa asian kanssa...

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Sivut

Kommentit (34)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Kutsu joskus kotiisi kahville ja ota asiasta selvää

No oikeastaan kun en haluaisi... Jotenkin tosi hämärä ja epäilyttävä tyyppi eikä mulla oo oikee mielenkiintoa jutustella hänen kanssaan. Varsinkaan ruudun välityksellä.

Vierailija

Minullakin oli kaveriporukassa sellainen hiljainen hyypiö, jota ei ees aina huomattu oliko matkassa vai ei. Tuntui, ettei hänen kanssaan oiken pystynyt mistään keskustelemaan. Kun koulut loppui ei oltu erikoisemmin yhteyksissä, vaikka yhteyden oli antanut. Kun kaverini alkoi pitää siihen yhteyttä ja tämä alkoi hälle avautuun, kertoi että se oli ollut koulukiusattu eikä hän tuntenut kuuluvansa joukkoon ( sama se tuntui kyllä minustakin ). Uskaltauduin pitämään häneen yhteyttä ensin skypen kautta. Alku oli hyvin kankeaa, vastaukset oli hänellä lyhyitä ja välillä oli pitkiä hetkiä ettei meinannut millään mitään keksiä. Siitähuolimatta sitkeästi yritin häneen pitää yhteyttä vaikka ei tahtonut aina mitään tullakkaan. Se kannatti. Pikkuhiljaa alkoi avautumaan enemmän ja nyt ollan jokapäivä yhteydessä sekä hyvät ystävät.

itse ainakin suosittelisin kokeilemaan Wapin kautta tutustumaan henkilöön ensin, siis vähintään kuukauden. Joillakin kun on vain nii vaikea luottaa toisiin ihmisiin. Itsellenikin eräs henkilö joutui puolivuotta melkein sitkeästi pitämään yhteyttä, ennenkuin aloin avautumaan tälle. Huonojen kokemuksien takia.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan kun en haluaisi... Jotenkin tosi hämärä ja epäilyttävä tyyppi eikä mulla oo oikee mielenkiintoa jutustella hänen kanssaan. Varsinkaan ruudun välityksellä.

Voisiko olla, että hän vaistoaa mitä ajattelet hänestä ja  siksi käyttäytyy niinkuin käyttäytyy jkenties nyt yrittää päästä tutustumaan sinuun ehkä hänen mielestään helpomman kautta?

T:Minä vain

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
 Minullakin oli kaveriporukassa sellainen hiljainen hyypiö, jota ei ees aina huomattu oliko matkassa vai ei. Tuntui, ettei hänen kanssaan oiken pystynyt mistään keskustelemaan. Kun koulut loppui ei oltu erikoisemmin yhteyksissä, vaikka yhteyden oli antanut. Kun kaverini alkoi pitää siihen yhteyttä ja tämä alkoi hälle avautuun, kertoi että se oli ollut koulukiusattu eikä hän tuntenut kuuluvansa joukkoon ( sama se tuntui kyllä minustakin ). Uskaltauduin pitämään häneen yhteyttä ensin skypen kautta. Alku oli hyvin kankeaa, vastaukset oli hänellä lyhyitä ja välillä oli pitkiä hetkiä ettei meinannut millään mitään keksiä. Siitähuolimatta sitkeästi yritin häneen pitää yhteyttä vaikka ei tahtonut aina mitään tullakkaan. Se kannatti. Pikkuhiljaa alkoi avautumaan enemmän ja nyt ollan jokapäivä yhteydessä sekä hyvät ystävät.

itse ainakin suosittelisin kokeilemaan Wapin kautta tutustumaan henkilöön ensin, siis vähintään kuukauden. Joillakin kun on vain nii vaikea luottaa toisiin ihmisiin. Itsellenikin eräs henkilö joutui puolivuotta melkein sitkeästi pitämään yhteyttä, ennenkuin aloin avautumaan tälle. Huonojen kokemuksien takia.

Kuvailit hänet täydellisesti.. En tosiaan aina edes itsekään huomaa, mikäli hän on porukassamme mukana.

Muistan kerran laittaneeni hänelle viestin, jossa topakasti kerroin, miksi ihmiset eivät enää jaksa välittää hänestä tai ottaa häntä jatkuvasti huomioon, sillä onhan se aika rasittavaa kun pitää yhtä henkilöä paapoa koko ajan, jottei hän erakoituisi.

Kerran olimme kokoontuneet yhdelle miespuoliselle kaverille pelaamaan pleikkaria ja viettämään porukalla aikaa pitkästä aikaa muutenkin, niin hän siirtyi sohvilta johonkin nurkkaan lattialle istumaan ja alkoi pelata puhelimella?! En tosiaa tiiä, tekeekö tuota huomionhakuisesti (kerran rupesi vetämään tirsoja kaverin sängyllä) vai onko hän vain niin ujo.

Mutta anyway, laitettuani viestin hän rupesi selittämään kuinka on perheensä musta lammas, kun on ainoa joka ei ole puhelias. Eräs hänen kaveristaan tosin koko ajan piilovittuilee hänelle lihasmassasta (on oikeasti hyvin hoikka) ja vetovoimasta (ei kasvoiltaan ihan niin viehättävä, tai ei mun tyylinen ainakaan). Niin kysyin häneltä, miksei hän pyydä kaveriaan lopettamaan, mutta vastaukseksi sain jotain epämääräistä selitystä. Tämä piilovittuileva kaveri ja tämä miekkonen ovat olleet ihan pienestä asti kavereita, joten en ymmärrä miksei muka pysty vetämään rajoja kuinka saa itseä kohdella?

Kuten sanoin, en vain haluaisi hänen kanssaan olla tekemisissä. Jokin tuossa miehessä lähettää varoittavia signaaleja ja asiat vain vahvistuivat hänen kerran mainitessa jotain kallonkutistajalla käynneistään..

Vierailija

Minulla samanlainen kokemus. Mies ei ikinä sanonut mitään, ei osallistunut keskusteluihin ja oli muutenkin omituinen. Yksi päivä se lähetti tekstarin ja kyseli ihan normaaleja juttuja. Vastasin koska halusin olla kohtelias, tätä jatkui jonkun aikaa ja sitten hän soitti. Me puhuttiin tovin, ei mistään tärkeistä asioista mutta hän sanoi että hän on ujo ja ei oikein tiedä miten pitäisi toimia. No, jatkettiin yhteyden pitoa ja sitten tavattiin kahvin merkeissä. Huomasin kuinka hauska hän oli, minulla oli hauskaa. No, tapaamisiä lisättiin koska meillä oli hauskaa ja miestä ei jännittänyt niin kovasti.

Sitten jotenkin päädyttiin seurustelemaan, mentiin naimisiin. Hän on edelleen hyvin hauska kaveri, jos hän tuntee porukan. Jos tulee uusia tuttavuuksia hän jännittää vieläkin, ja voi olla poissaoleva. Eli on sosiaalisesti kömpelö. Mutta tuon omituisen miehen takana löytyikin todella hauska, lämmin ja rakastava aviomies. Nyt ollaan oltu naimisissa 17 vuotta.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että hän vaistoaa mitä ajattelet hänestä ja  siksi käyttäytyy niinkuin käyttäytyy jkenties nyt yrittää päästä tutustumaan sinuun ehkä hänen mielestään helpomman kautta?

T:Minä vain

Saattaa olla näin. Tosin hän jutusteli ensin Facebookissa ystävättärelleni, kunnes jutusteu loppui kuin seinään, ja samoista asioista nyt minun kanssani. Lähettelyä kanssani on tosin jatkunut nyt parisen viikkoa, kun hänen kanssaan taas vain muutaman päivän..

Sori jos kuulostaa tosi sekavilta tää selittely, mutta ajaako tuo mies jotain takaa, jota en nyt hoksaa? En usko hänen kuitenkaan olevan siinä mielessä kiinnostunut minusta..?

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Minulla samanlainen kokemus. Mies ei ikinä sanonut mitään, ei osallistunut keskusteluihin ja oli muutenkin omituinen. Yksi päivä se lähetti tekstarin ja kyseli ihan normaaleja juttuja. Vastasin koska halusin olla kohtelias, tätä jatkui jonkun aikaa ja sitten hän soitti. Me puhuttiin tovin, ei mistään tärkeistä asioista mutta hän sanoi että hän on ujo ja ei oikein tiedä miten pitäisi toimia. No, jatkettiin yhteyden pitoa ja sitten tavattiin kahvin merkeissä. Huomasin kuinka hauska hän oli, minulla oli hauskaa. No, tapaamisiä lisättiin koska meillä oli hauskaa ja miestä ei jännittänyt niin kovasti.

Sitten jotenkin päädyttiin seurustelemaan, mentiin naimisiin. Hän on edelleen hyvin hauska kaveri, jos hän tuntee porukan. Jos tulee uusia tuttavuuksia hän jännittää vieläkin, ja voi olla poissaoleva. Eli on sosiaalisesti kömpelö. Mutta tuon omituisen miehen takana löytyikin todella hauska, lämmin ja rakastava aviomies. Nyt ollaan oltu naimisissa 17 vuotta.

Voi, onnittelut teille ! Kuten mainitsin itse, en usko miehen olevan kiinnostunut minusta seurustelutasolla, sillä ensin hän jutusteli toisen ystävättäreni kanssa ja hänellä oli yhdessä välissä jotain juttua jonkun naisen kanssa.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla samaan aikaan ujo nyhverö ja luulla itsestään liikoja?

No tuota.. Välillä on lähetellyt paidattomia kuvia (tosin niin, että olkapäät on näkyneet, mutta näki selvästi ettei paitaa herralla ollut), on torjunut tämän naisen, jonka kanssa oli jotain juttua, jonkun ulkoisen seikan vuoksi, koska halusi parempaa. Ymmärtäisit kyllä, jos pyörisit hänen kanssaan samoissa porukoissa muutaman kuukauden.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat