Naisten mielipide lyhyistä miehistä? Mikä on liian lyhyt kumppaniksi?

Vierailija

Olen 168-senttinen mies joka on myös tosi hoikka (paino jotain 50 kg). Mulla on aiemmin ollut jotain lyhyitä suhteita mut kaikki kaatunut siihen, että naista ei yhtäkkiä "kiinnosta". Haluisin teidän REHELLISEN mielipiteen siitä, liittyykö tämä naisten huomion/kiinostuksen puute kokooni?

Sivut

Kommentit (59)

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Jos ne on jo alkaneet sinun kanssa niin tuskin koko on se juttu miksi on tyssännyt. Olen itse 172 pitkä ja minimi pituus miehelle on varmaan just joku 170 mun kohdalla. Oma mieheni on sen pituinen. En olisi uskonut, että olisin itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta kun kaikki loksahti niin tässä sitä ollaan =)

Vierailija

Oma mieheni on 162cm, minä olen 160cm ja mielestäni pituusero on täydellinen. :) Mieheni on muutenkin niin loistotyyppi, ettei paljon hetkauta pituudet tms.

Vierailija

Jos pitää olla rehellinen niin en kyllä välttämättä noin hoikasta ainakaan heti ulkonäön perusteella kiinnostuis.. varmaan auttais jos saisit vähän lisää massaa?

Vierailija

Ei tuo pituus kynnyskysymys, mutta paino on kyllä arveluttava. Naiseksikin olisit äärettömän siro. 

Kyllä miehessä vähän lihasmassaa täytyy olla, vaikka preferoinkin henkisiä ominaisuuksia. 

Vierailija

Mä oon n 165 cm ja mun mies on mua sentin pari lyhyempi eikä haittaa yhtään. En ole niin pinnallinen että jättäisin hänet pituuden takia.

Vierailija

Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon n 165 cm ja mun mies on mua sentin pari lyhyempi eikä haittaa yhtään. En ole niin pinnallinen että jättäisin hänet pituuden takia.

Pisteet sulle siitä, että olet lyhyenä naisena ottanut lyhyen miehen! Pitkät jätettäköön meille pitkille!

Vierailija

Sitruunapippuri kirjoitti:
Jos ne on jo alkaneet sinun kanssa niin tuskin koko on se juttu miksi on tyssännyt. Olen itse 172 pitkä ja minimi pituus miehelle on varmaan just joku 170 mun kohdalla. Oma mieheni on sen pituinen. En olisi uskonut, että olisin itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta kun kaikki loksahti niin tässä sitä ollaan =)

Olen vaan ihmetellyt sen takia noita alkuun lopahtaneita suhteita kun kaikissa on mennyt tosi hyvin alussa, ollaan tultu hyvim toimeen, sama huumorintaju eikä mitään riitoja mistään, mut sitten kun suhde ikään kun pitäisi julkistaa "virallisesti", eli niin että menisimme yhdessä juhliin tai jommankumman kavereiden luo, niin naiset on sit perääntynyt ilman mitään kunnollista syytä. Muuta kun se että ei enää yhtäkkiä kiinostakaan... Siksi olen alkanut miettiä, hävettääkö niitä jos olisi tällainen 12v pojan oloinen kyljessä..

Vierailija

Mulle liian lyhyt on mua lyhyempi. Olen 170cm. Parikin senttiä pidempi mies riittää hyvin. Muulla ruumiinrakenteella on mulle enemmän merkitystä kuin pituudella. En tykkää jos mies on liian laiha. Lihasta saa siis olla kohtuudella. :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten. 

En ole sairas, vain luonnostaan tosi hoikka. En ole ikinä painanut yli 55 kg silloinkaan kun treenasin säännöllisemmin. Voisin kyllä syödä enemmänkin mut syön mielestäni ihan normaalia ruokaa normaaliannoksissa. Painoa ei vain tule lisää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat