Postin lakko - kannattaako lähettää joulukortteja?
Vähän epäilyttää, menevätkö edes perille ennen pääsiäistä.
Lähetättekö joulukortteja siitä huolimatta, että Postissa on lakko?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hupaisaa, että täällä karjutaan kilvan tukemaan yritystä, joka laskuttaa palveluistaan mutta ei vastineeksi tuota maksettuja palveluita.
Missä kommentissa olet nähnyt karjuntaa Postin puolesta? Kuvitteletko useinkin omiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hupaisaa, että täällä karjutaan kilvan tukemaan yritystä, joka laskuttaa palveluistaan mutta ei vastineeksi tuota maksettuja palveluita.
Missä kommentissa olet nähnyt karjuntaa Postin puolesta? Kuvitteletko useinkin omiasi?
Täällä, AV-palstalla, on Postia koskevissa keskusteluissa käytetty sanoja orjat, riistoporvarit, huutomerkkejä!!!, kovasävyisiä kannanottoja siitä, että vain postilaisten toiveet ovat oikeita, muut ovat riistäjiä, typeriä tai muuten vain huonoja ihmisiä, joille käy vielä vuorostaan huonosti. Aggressiivinen, uhkaava viestintä voidaan ymmärtää karjuntana, samoin keskusteluissa sallittu, ainoa oikea moraalikanta (=postilaisten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten lisäsit tuon loppukaneetin? Siksikö, että olet paskapää?
ei niitä vielä tarvitse onneksi lähettää. joulumerkillä viimeistään 14.12. katsotaan loppuuko lakko ennen sitä. toki lakko on eri osissa suomea ei päivinä.
en ole ostanut vielä postimerkkejäkään tuon lakon takia. saatan itse lähettää 2.lk:ssa.
Yritys voi olla noi vain niin hyvä kuin työntekijänsä. Ei ole jotain erillistä, abstraktia "Postia", vaan Postin muodostamat niin kalusto, työntekijät kuin johtokin.
Miksen laittaisi? Itsellenikin tulee posti ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut paketti 8 päivää matkalla jo.
Mulla on ollut paketti reissun päällä jo 14 päivää. Nyt alkaa jo todella ketuttaa. Kyse vielä ulkomaisesta verkkokaupasta, joten kiva, mikäli esim. tarvitsee palautuksista ruveta taistelemaan, jos tuote ei olekaan ihan sitä kuin kuvittelin...
Minä aion lähettää joulukortit koska olen ne askarrellut jo valmiiksi ja hankkinut kirjekuoretkin. Vain postimerkit puuttuu. saatan lähettää joulumerkin sijaan 2 tai 1 luokassa tänä vuonna. hintaerokin on aika pieni.
minusta lakkoilu on lähinnä ikävää ja surullista ja toivon että posti alkaisi taas kulkea ja että ihmiset tukisivat postia edelleen. Ainakin minulla on sympatia Postin puolella ja lähetän paketit aina postin kautta.
Jopas keskustelu rönsyilee. Minä en tänä vuonna aio lähettää joulukortteja juuri siksi, etten oikein luota niiden perillemenoon. Postimerkit eivät kuitenkaan ole ihan ilmaisia. Tänä vuonna jotain muuta.
En aio lähettää joulukortteja. Olen miettinyt jo edellisenä vuonna, että on turhaa. Ja nyt olen päättänyt lopettaa. Siinä lakkoilkoon, ei tartte jatkossakaan postia kantaa.
Ihan mielenkiinnosta: miten jakelu joka toinen päivä auttaa postin työpaikkojen säilymisessä entisillä ehdoilla? Sittenkö jakajat tekevät vain parina päivänä töitä ja saavat täyden palkan? Vai puolet jakajista irtisanotaan?