Luulen hankkivani silarit, tulkaa tuomitsemaan tai kannustamaan!

Tissifani

Olen 19-vuotias tyttö, joka on jo pitkään haaveillut isommasta rintavarustuksesta. Rahatkin niihin on jo säästetty  ja enää olis käynnissä tietynlainen prossessi vahvistaa näitä mun tuntemuksia ja kerätä rohkeutta leikkaukseen. Olen päättänyt, että jos vielä reilun vuoden päästä oon samoissa tuntemuksissa, niin olisi suunnitelmissa käydä konsultaatiossa ja lähteä ihan aikuisten oikeasti suunnittelemaan toteutusta. Siksi tavallaan haluaisin käydä läpi asiallista keskustelua aiheesta niin puolesta kuin vastaankin.

Nyt pohjana voisin siis käydä läpi omia motiivejani leikkaukseen. Mulla on semi pienet tissit kokoa 70c.  Koko C ehkä kuulostaa ihan keskivertokokoiselta, mutta mä olen rakenteeltani lyhyt ja aika atleettinen ja jämäkkä. Mulla on leveet hartiat, paksut käsivarret, leveä yläselkä ja rintakehä ja jykevät reidet ja takapuoli. Vyötärö on onneksi kaponen, mutta en siltikään ole mikään hento tyttö, jolla pienet rinnat olisi sopusuhtaset. Sen sijaan musta tuntuu että pienet tissit on eriparia mun vartalon kanssa enkä näytä yhtään sopusuhtaselta.

Ja nyt, ennen kuin tullaan jauhamaan itsetunnosta sun muusta minäkuvan parantamisesta, niin haluisin todeta, että leikkaus olisi mulle täysin pinnallinen komplikaatio. Toki mun itsetunnossa olisi parantamisen varaa, mutta en koe että haluan leikkaukseen huonon itsetunnon vuoksi. En ole koskaan hävennyt tai peitellyt tissejäni, itseasiassa pidän pieniä rintoja täysin normaaleina (vaikka en niitä ihannoikkaan), enkä varsinaisesti koe että se olisi asia joka täytyisi ns "korjata" ollakseni parempi nainen. Syy haluamaani leikkaukseen sen sijaan on se, että haluan kokea oloni kotoisaksi ruhossani ja rakastaa jokaista yksityiskohtaa. Tällä hetkellä en vihaa tissejäni, mutta en koe niitä kyllä millään lailla kauniiksi tai seksikkäiksikään, mikä on ehkä jollain lailla surullista, koska mulla on tissifetissi ja mun seksielämä jää siitä syystä paljosta paitsi.

Rintoja mä en hankkisi myöskään "yhteiskunnan painostuksesta" tai miesten vuoksi. Mä yksinkertaisesti pidän isoista rinnoista ja haluaisin hankkia ne siitäkin huolimatta, että suuri osa ihmisistä suhtautuu niihin vihamielisesti. En esittelisi niitä julkisesti tai hakisi niillä huomiota, vaan ne olisi leikkikalu, joista vain minä (ja kumppanini) saisi(mme) iloita ja muut toivon mukaan olisivat autuaan tietämättömiä koko leikkauksesta. Rintojen hankinta vaikuttaisi minun onnellisuuteen, mutten kokisi muuttuvani ihmisenä, sillä haluan kehittää itsetuntoani siten, ettei identiteettini perustu ulkokuoreen vaan siihen mitä olen sisältä: avoihini, käytökseeni muita kohtaan ja mielipiteisiini. Kauneus on mulle vaan ulkokuori, mutta vain sillä on todella merkitystä, millainen ihminen olen. Siitä huolimatta että en koe ritoja pakollisena edellytyksenä ollakseni "täysinäinen" niin haluaisin silti viihtyä kehossani ja tuntea oloni kotoisaksi.

Eniten tässä asiassa on kuitenkin mietityttänyt muut ihmiset. En halua tulla tuomituksi bimbona. Toisaalta musta on jotenkin ironista, että ne ihmiset jotka niin kiivaasti on pinnallisuutta ja ulkonäkökeskeisyyttä vastaan, on niitä, jotka eniten tuomitsee pelkän ulkokuoren perusteella. Eikös se jos mikä ole pinnallista?

Ja sitten vielä siihen kysymykseen että silikonit aiheuttavat nuorille ulkonäköpaineita. Mä ainakin koen, että se ei ole ongelma mitä muut tekee vaan se, että muiden tekemisestä pitää ottaa stressiä ja heittää omat aivot narikkaan. Mä en hanki silareita muiden vuoksi vaan itseni, joten jos joku kokee olonsa hyväksi pienitissisenä ja kuitenkin hankkii rintavarustuksen ympäristön paineesta, niin vika on vain ja ainoastaan omassa ajatusmaailmassa. Mä aijon ainakin olla just ja tasan niin itsekeskeinen, että mietin vaan sitä miltä musta tuntuu enkä sitä mitä muut haluaa.

Sivut

Kommentit (65)

39v

70c kuulostaa ihan kivalle.
Laita kuva tisseistä, edestä ja sivulta.
Leikkauksen jälkeen myös.
Mun mielestä et tarvitse kumitissejä, mutta on oma asiasi jos haluat kehoosi "kumipallot".
Et maininnut pituuttasi ja painoa.

Vierailija

Ihan oma asiasihan tuo on. Katsele nyt kuitenkin vaikka netistä noita ei niin kivoja kuvia mahdollisista komplikaatioista. Siellä on joiltain tainnut jopa henki lähteä.

Vierailija

Minustakin 70c kuulostaa hyvältä. Minä otin silikonit imetyksen jälkeen 70aa > 70c. Minä olen myös hyvin atleettinen, ehkä nämä edelleen näyttävät hieman pieniltä vartaloon nähden, mutta on ainakin luonnolliset!

Vierailija

Jos olet "sinut" asian kanssa, niin miksi täällä kyselet? Hullun hommaa myrkyttää oma keho :O

Kateuskorttia jankkaajalta odotellessa...

Vierailija

Ihan sama. Mutta mieti itsesi vuoksi tosi tarkkaan, onko sinulla halua ja varaa uusia implantit 10-15 vuoden välein. Kuusikymppisenä et ehkä haluakaan enää uusia implanttejasi, mutta joudut sitten elämään sen kanssa, mitä on jäljellä. Ja se kuudeskymmenes syntymäpäivä muuten tulee paljon nopeammin kuin 19-vuotiaana osaa kuvitella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Mutta mieti itsesi vuoksi tosi tarkkaan, onko sinulla halua ja varaa uusia implantit 10-15 vuoden välein. Kuusikymppisenä et ehkä haluakaan enää uusia implanttejasi, mutta joudut sitten elämään sen kanssa, mitä on jäljellä. Ja se kuudeskymmenes syntymäpäivä muuten tulee paljon nopeammin kuin 19-vuotiaana osaa kuvitella.

Miinustajat, kertokaa syy miinustamisellenne. Oletteko eri mieltä siitä, että implantit eivät ole elinikäiset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miinustajat, kertokaa syy miinustamisellenne. Oletteko eri mieltä siitä, että implantit eivät ole elinikäiset?

Eivät ole elinikäiset. Itse poistatan implantit jossain vaiheessa, nyt haluan nuorehkona naisena nauttia naisellisista muodoista. Imetyksestä jäi venyneet nahkapussit jotka täytettiin implantilla, nahkaa jäi vielä ylikin hieman... Eli tiedän mitkä mummotissit minua odottaa, toivon että minulla on ne mummotissit mummoikäisenä eikä kolmekymppisenä.

Vierailija

Olis käyttöä tuolle rahalle muutenkin. Mutta sun täytyy varmasti tehdä niinku hyvältä tuntuu.

Silikonit eivät ole ikuiset kuitenkaan.
Mielestäni sulla on hyvänkokoiset rinnat jo nyt. Kun laitat rintoihin lisää täytettä, venyy niiden nahka kuten imettämisessä. Silikonit kannattaa varmaan poistaa ennen raskaaksi tulemista. Muuten pallot on vyötärön kohdalla myöhemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eivät ole elinikäiset. Itse poistatan implantit jossain vaiheessa, nyt haluan nuorehkona naisena nauttia naisellisista muodoista. Imetyksestä jäi venyneet nahkapussit jotka täytettiin implantilla, nahkaa jäi vielä ylikin hieman... Eli tiedän mitkä mummotissit minua odottaa, toivon että minulla on ne mummotissit mummoikäisenä eikä kolmekymppisenä.

Sinä olet eri juttu, koska sinulla oli ne nahkapussit korjattavana eikä siis mitään menetettävää. (En tarkoita sanoa rumasti, mutta ei tuota voi nätistikään sanoa.)

Vierailija

Jos olet sanomasi mukaan lyhyt ja leveä, isoilla tisseillä sinusta tulee hyökkäysvaunu.  Tosin 70 cm ympärysmitta ei kyllä vaikuta siltä, joten joko yrität provota täällä tai minäkuvasi on jotenkin vinksallaan.  C-kuppikoko on mielestäni aivan riittävä. Isommista on vain riesaa hölskymisineen ja hartiasärkyineen kaikkineen -  puhun omasta kokemuksesta.  Lisäksi silikoneista itsestään voi aiheutua monenlaista ongelmaa. Sinuna en menisi leikkaukseen.  Mikset odottaisi ja katsoisi rauhassa siihen saakka, kunnes olet vanhempi ja lapsetkin on tehty. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinä olet eri juttu, koska sinulla oli ne nahkapussit korjattavana eikä siis mitään menetettävää. (En tarkoita sanoa rumasti, mutta ei tuota voi nätistikään sanoa.)

Näinhän se on :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
... haluan kokea oloni kotoisaksi ruhossani ...

... ne olisi leikkikalu, joista vain minä (ja kumppanini) saisi(mme) iloita ...

... Rintojen hankinta vaikuttaisi minun onnellisuuteen, mutten kokisi muuttuvani ihmisenä, sillä haluan kehittää itsetuntoani siten, ettei identiteettini perustu ulkokuoreen

Nämä olivat hupaisimmat kohdat otsikon lisäksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat