Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?
Sinut tultaisiin hakemaan limusiinilla kotoonta. Tässä vaiheessa varmaan ihmettelisi t kovasti asiaa, mutta autoon päästäessäsi ja auton lähdettyä liikkeelle, huomaisit hetken päästä auto pysähtyisi vihaaman ihmisen pihalle ja hetken päästä huomaisit kuinka vihaamasi henkilö autoon. Sitten auto jatkaisi matkaa ja pysähtyisi vasta kylpylä hotellin luona. Säännöt olisi selvät, et saisi karata. Sinun pitäisi nukkua kyseisen henkilön kanssa samassa sängyssä ja teille olisi luvassa ihana illallinen ja varattu poreamme drinkkeineen päivineen ja hieronta. Mitä tekisit? Miten reagoisit? Miten suhtautuisit? Olisitko vihainen? Laittakaa vastauksia!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari. Anteeksi mutta tästä tulee mieleen jonkun mielenvikaisen stalkkerin fantasia jotain naista kohtaan. Nyt täällä sitten hekumoi ajatuksella, että juuri se hänen stalkkaamansa nainen (oli se sitten naapuri, ex, "kaverin" vaimo) astuisi siihen limusiiniin hänen kanssaan.
Ja joo, jos oikeasti vihaisin jotain, niin miksi ihmeessä hänen kanssaan vapaaehtoisesti olisin tekemisissä.
Trololooloo
Kaikenlaisia kahjoja maa päällään kantaa! Teksti ihan höpöä ja puutteellista. Ei kannata syyttää puhelinta ja sen tekstinsyöttöä, jos sanoja puuttuu tai sanamuodot päin prinkkalaa. Mitä minun oletetaan esim. päästävän autoon? Vatsan sisällön ylä- tai alapäästäkö? Jne.
Minun kohdallani ei tuollainen "naisen ryöstö" onnistuisi muutenkaan, sillä en availe ovia tuntemattomille. Eikä limusiini tee minuun enää näillä kymmenillä mitään vaikutusta. En myöskään suostuisi lillimään missään porealtaissa tai nukkumaan kenenkään toisen kanssa samassa sängyssä. Drinkitkin saisit kaataa omaan päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia kahjoja maa päällään kantaa! Teksti ihan höpöä ja puutteellista. Ei kannata syyttää puhelinta ja sen tekstinsyöttöä, jos sanoja puuttuu tai sanamuodot päin prinkkalaa. Mitä minun oletetaan esim. päästävän autoon? Vatsan sisällön ylä- tai alapäästäkö? Jne.
Minun kohdallani ei tuollainen "naisen ryöstö" onnistuisi muutenkaan, sillä en availe ovia tuntemattomille. Eikä limusiini tee minuun enää näillä kymmenillä mitään vaikutusta. En myöskään suostuisi lillimään missään porealtaissa tai nukkumaan kenenkään toisen kanssa samassa sängyssä. Drinkitkin saisit kaataa omaan päähäsi.
Kiinni jäit, j!
Tää on provo. Joku nyt vaan haluaa huvikseen esittää mielenvikaista. Ihan liikaa kirjoitusvirheitä ollakseen totta :D