suhde joka ei ole suhde
Voiko tämä mies olla ihan tervepäinen? Hän pitää aktiivisesti yhteyttä aamuin, illoin ja jopa työvuorossa. Hän kutsuu hellittelynimillä, haluaa viettää yhteistä aikaa, on kiinnostunut asioistani, pyytää toimimaan makutuomarina, haluaa minua niin että vain tuijottaa lasittuneesti kun olemme yhdessä. Seksi on ihanaa ja toisen läheisyys kuin huumetta. Hän on hellä ja ihana ja tekee palveluksia ja tuntuu palvovan minua. Ja kuitenkaan meillä ei ole suhdetta koska häntä omien sanojensa mukaan ahdistaa heti jos sellaisesta sovitaan ja ei viikkoon kuulu mitään. Mutta kun "ollaan vain kavereita" niin hän ei saa minusta tarpeekseen. Mitä v* ttua oikeasti? Aikuisia ollaan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
En ole vaatinut mitään tiivistä suhde-suhdetta tai odottanut rakkaudentunnustuksia mutta jos tykkään toisesta ja harrastan seksiä niin haluan kyllä myös osoittaa tykkäämistäni.
ap
Taas tällainen tapaus. Et vaadi mitään, koska mielestäsi vaatiminen on kurjaa, mutta sitten kuitenkin olet pettynyt, jos mies ei toimi, kuten haluaisit. Elät miehen ehdoilla, vaikka olet olevinasi niin moderni nainen, joka harrastaa seksiä silloin kuin huvittaa.
Ehkä olet miehelle sellainen "miksi maksaa koko lehmästä, jos voi saada pelkkää maitoa kumppani".
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat aikaasi moiseen? Ei kovin aikuiselta vaikuta... Ja tuollainen mies ei koskaan muutu. Turhaan kuvittelet ruusuisia kuvitelmia tulevaisuudesta ja uskot että saat muutettua miehen. Kyvytön tasapainoiseen suhteeseen, tai haluaa tarkoituksella ohjailla ja manipuloida sinua. Tiedä häntä. Häivy, kun vielä voit ja etsi tasapainoisempi mies. Tuollaisen kanssa esim perheen perustaminen on täyttä helvettiä. Löydät varmasti paremman.
Se vaan menee niin, että jos miehessä ei ole mitään pelastettavaa niin mihin hänessä rakastua, mihin ei sata muutakin minua paremman näköistä ja varmasti aikaansaavampaa ja reippaampaa naista voisi rakastua? Joku kiva hymy vai? Siihen lankeaa muutkin kuin minä. Sitten vain odotellaan, että kenen kanssa mies mua pettää.
Tai perheillään kaveruksina.
En ole ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vaatinut mitään tiivistä suhde-suhdetta tai odottanut rakkaudentunnustuksia mutta jos tykkään toisesta ja harrastan seksiä niin haluan kyllä myös osoittaa tykkäämistäni.
ap
Taas tällainen tapaus. Et vaadi mitään, koska mielestäsi vaatiminen on kurjaa, mutta sitten kuitenkin olet pettynyt, jos mies ei toimi, kuten haluaisit. Elät miehen ehdoilla, vaikka olet olevinasi niin moderni nainen, joka harrastaa seksiä silloin kuin huvittaa.
Ehkä olet miehelle sellainen "miksi maksaa koko lehmästä, jos voi saada pelkkää maitoa kumppani".
Pikemminkn tällaisissa tapauksissa vaatiminen on turhaa, ei kurjaa. Luultavasti monet saman jakavat naiset osaavat kyllä vaatia ja ovat jopa turhautuneet siihen edellisissä parisuhteissaan ja ovat onnellisia, kun kerrankin saisi vain antaa, eikä tartte vaatia. Kunhan vain mieskin tajuaisi antaa... :(
14
Minäkin olen sen kannalla, että mies on sisältä rikkinäinen. Ja on ihanaa, että olet noin pitkämielinen hänen kanssaan. Olen sitten myös sitä mieltä, ettei se rikkinäisyys parane, jollei sitä jotenkin työstetä. Jos saisit miehen ammattiavun piiriin, niin teillä voisi olla jotain toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat aikaasi moiseen? Ei kovin aikuiselta vaikuta... Ja tuollainen mies ei koskaan muutu. Turhaan kuvittelet ruusuisia kuvitelmia tulevaisuudesta ja uskot että saat muutettua miehen. Kyvytön tasapainoiseen suhteeseen, tai haluaa tarkoituksella ohjailla ja manipuloida sinua. Tiedä häntä. Häivy, kun vielä voit ja etsi tasapainoisempi mies. Tuollaisen kanssa esim perheen perustaminen on täyttä helvettiä. Löydät varmasti paremman.
Se vaan menee niin, että jos miehessä ei ole mitään pelastettavaa niin mihin hänessä rakastua, mihin ei sata muutakin minua paremman näköistä ja varmasti aikaansaavampaa ja reippaampaa naista voisi rakastua? Joku kiva hymy vai? Siihen lankeaa muutkin kuin minä. Sitten vain odotellaan, että kenen kanssa mies mua pettää.
En ole ap
??
Ikä tai suhteen pitkä kesto ei ainakaan paranna tuollaista miestä. Jonain päivänä olet enää vain tiskirätti hänelle. Arvosta itseäsi ja tee ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap??
Niin? Perhe perustetaan kavereina, kun löytyy hyvä kunnon mies, mutta ei synny tunteita häntä kohtaan. Tai ruikutetaan loppuelämä, ettei saatu perhettä, jos ei halua tehdä kompromissia tunteiden puutteen takia.
Mihin rakastua miehessä, jolla on kaikk kunnossa? Sellainenhan saa kenet vain. Ei sellaisen kannata minua ottaa. Okeasti. Olen niin huono. Masentunut jne. Tietysti osaisin minäkin esittää hetken aikaa tervettä, mutta mitä hyötyä siitä pitkän päälle on? Eka kriisi, jossa todellinen luonteeni paljastuu ja se mies, jolla on kaikki hyvin haluaa vaihtaa minut uuteen, jolla on myös kaikki hyvin. Koska ei halua jakaa elämäänsä surkimuksen kanssa, joka ei jaksakaan pitää kotia yllä ja hoitaa lapsia. Tai menetti seksihalunsa tai ei jaksa lähteä minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sen kannalla, että mies on sisältä rikkinäinen. Ja on ihanaa, että olet noin pitkämielinen hänen kanssaan. Olen sitten myös sitä mieltä, ettei se rikkinäisyys parane, jollei sitä jotenkin työstetä. Jos saisit miehen ammattiavun piiriin, niin teillä voisi olla jotain toivoa.
Komppaan ja alleviivaan viimeistä lausetta.
Heh, ja taas kerran ei tunnisteta sitä pelimiestä vaikka se on siinä nenän edessä ja kaikki pelimiestemputkin se tekee :D Ja sitten kunhan se katoaa niin kiroillaan että "miks mä olin niin tyhmä, kaikki miehet on sikoja!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta minusta pelimieheltä, vaan sisältä aika rikkinäiseltä ja pelokkaalta ihmiseltä. Mun kohdalle on parikin tällaista kohdannut, joita pelottaa sitoutuminen aivan valtavasti, ja siksi koko suhde on toisaalta lähentymisen ja rakkauden ilmaisujen, ja toisaalta peloissaan vetäytymisten vuorottelua. Nämä olivat ihan kunnon miehiä muuten, ei tosiaan pelimiestyyppejä, mutta kummankaan kanssa valitettavasti mistään vakavasta suhteesta ei sitten tullut mitään kun miehet ei päässeet ikinä ulos siitä satutetuksi tulemisen ja luottamisen pelostaan, enkä minä jaksanut loputtomiin katsella sitä menoa, vaan kaipasin tasapainoisempaa suhdetta.
Ihminen itse on tärkeämpi kuin suhteen laatu.
Ehkä, mutta ainakin kun itselläni oli haave perheestä, niin aika vaikeaa se haave on yhdistää sellaisen miehen kanssa elämiseen, joka tempoilee ahdistuksissaan vetäytymisten tai eroamisten ja romanttisten hyvittelykausien välillä. Jälkeenpäin ajatellen olen varma, että jokin niin sitova kuin lapsi vasta olisikin saanut miehen paniikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ja taas kerran ei tunnisteta sitä pelimiestä vaikka se on siinä nenän edessä ja kaikki pelimiestemputkin se tekee :D Ja sitten kunhan se katoaa niin kiroillaan että "miks mä olin niin tyhmä, kaikki miehet on sikoja!!"
Ei se ole pelimies! Pelimies tekee tuon ulkoisista syistä (kerätäkseen paljon naisia tms.), tällainen mies toimii sisäisestä rikkinäisyydestään käsin pakolla, kun ei pysty parempaankaan. Tekisi aivan toisin, ellei sisäinen rikkinäisyys pakottaisi toimimaan näin. Jää vaille rakkaussuhdetta, vaikka sellaista kaipaakin. Pelimiehiä en ymmärrä lainkaan, he kai ovat kiinnostuneet saamaan vain pillua?
14
Tässä on se ero että minäkään en halua häitä tai lapsia. En haluaisi muuta kuin mahdollisuuden lähettää kivoja viestejä ilman pelkoa toisen ahdistumisesta tai voida ottaa toista kädestä kiinni kadulla jos siltä tuntuu. Täytynee luovuttaa vaikka pahalta tuntuukin kun omakin olo menee niin huonoksi. Ja niin fiksu ja kiva mies kyseessä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ero että minäkään en halua häitä tai lapsia. En haluaisi muuta kuin mahdollisuuden lähettää kivoja viestejä ilman pelkoa toisen ahdistumisesta tai voida ottaa toista kädestä kiinni kadulla jos siltä tuntuu. Täytynee luovuttaa vaikka pahalta tuntuukin kun omakin olo menee niin huonoksi. Ja niin fiksu ja kiva mies kyseessä...
ap
Etkö koskaan halua häitä, lapsia? Paras olla vannomatta...Minkä ikäinen olet? Haluat kuitenkin tunnevammaisen miehen? Miksi ihmeessä??????? Olet nyt jo tuhlannut elämästäsi vuoden, helposti voisi mennä 5-10 vuotta hukkaan, mitäs sitten kun haluatkin lapsen ja tajuat että olet satsannut vuosia ihan väärään mieheen? Herää nyt pahvi!
Vierailija kirjoitti:
ap
Mulla oli NIIN SAMA! Mielestäni kyseinen mies on elämäni rakkaus, tai ainakn hän on ainoa, jota kohtaan olen elämäni aikana tuntenut rakastamista. Mies on jonkinlainen henkinen puoliskoni. Sisältä yhtä onneton kuin itsekin, ts. mies on onnettomampi ja kykenemättömämpi. Mutta tajusin kyseisen miehen avulla todella monia asioita itsestäni. Ei siis mennyt hukkaan tämä "suhde" sikäli. Mutta kyllähän se korpeaa ja pahasti, ettei rakkautta saanut kun itse sitä toista kohtaan tunsi. Ja ekaa kertaa elämässään uskalsi rakastaa. Että niin vain piti luovuttaa.
14
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö koskaan halua häitä, lapsia? Paras olla vannomatta...Minkä ikäinen olet? Haluat kuitenkin tunnevammaisen miehen? Miksi ihmeessä??????? Olet nyt jo tuhlannut elämästäsi vuoden, helposti voisi mennä 5-10 vuotta hukkaan, mitäs sitten kun haluatkin lapsen ja tajuat että olet satsannut vuosia ihan väärään mieheen? Herää nyt pahvi!
Ehkä ap:kin on jo tosella kierroksella ja päälle 4-kymppinen, kuten minäkin. Kyllä sen silloin tietää, ettei lapsia tahdo :D
14
Tuo mies on itsekeskeinen ja epärehellisnen luuseri. Hän vain ottaa eikä anna mitään. Siirry elämässä eteenpäin ap ja uuteen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä ap:kin on jo tosella kierroksella ja päälle 4-kymppinen, kuten minäkin. Kyllä sen silloin tietää, ettei lapsia tahdo :D
14
Nelikymppinen, ja haluaa epätasapainoisen miehen elämäänsä? Miehen joka on täysin itsekäs, eikä anna suhteessa toiselle mitään? Tuskinpa.
Tämän on pakko olla sellainen yli- idealistinen tai epätoivoinen 3-kymppinen, joka ei usko että suhde tällaisen miehen kanssa ei ikinä tule onnistumaan. Jollain tavalla ap ilmeisesti haluaa olla miehen kynnysmattona?
Niin tuttua tekstiä. En meinannut millään uskoa todeksi, kun rakastuin tällaiseen mieheen. Ja vielä kylmempään. Ihanaa ensimmäiset 2 kk, sitten torjuntaa ja välttelyä. Eikä muka ymmärrä yhtään mistä puhun kun yritän kysyä missä mennään. Olkoot koko paska.