Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan miehen ja olen varattu

Vierailija
23.11.2015 |

Tapasin vähän aikaa sitten laivalla mukavan miehen. Vietettiin siellä tiiviisti aikaa ja ollaan laitettu viestiä sen jälkeen. Molemmat tahdottaisi tavata uudelleen mutta olen itse varattu. Mies kysyi miksi vietin niin paljon hänen kanssaan aikaa vaikka olen naimisissa että mikä nykyisessä suhteessa on vialla. Kysymys pyörii mielessä, koska nykyinen suhde toimii hyvin ja olen mielestäni onnellinen. En kuitenkaan ole tuntenut pahemmin huonoa omaatuntoa tästä vieraasta miehestä ja tahtoisin tavata hänet uudelleen.
Mietin myös sitä kuinka paljon menetän jos/kun jään tästä kiinni. Tiedän että fiksuinta olisi jättää tapaamatta enää koko miestä ja unohtaa hänet. Kuitenkin hänessä on sitä jotain ja se kipinöivä tunne mitä ei enää oman miehen kanssa ole.
Rakastan omaa miestä sen verran etten halua että häneen sattuu, mutta tämä uus mies on jotain niin houkuttelevaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidä se sun rakastajana ja ole miehes kans yhessä, näin saat parhaat palat!

Vierailija
22/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on varmasti ollut samassa tilanteessa joskus. Kertokaa miten toimitte ja mihin se johti?

Olen joskus ollut ihastunut toiseen mieheen varattuna,se jäi ihan haaveilun tasolle,en vaihtanut yhteystietoja tai mitään,vain kuulumisia jos törmäsimme jossain sattumalta.

Ihan normaalia että kun oman suhteen alkuhuuma on ohi,sitä kaipaa jotain säpinää ja ihastuu muihin ihmisiin.Se on OK.Se että vaihtaa yhteystietoja ja tapailee muita varattuna ei ole OK.Ajatuksiin ja tunteisiin ei voi kauheasti vaikuttaa,mutta niiden ei saisi antaa johtaa tekoihin.Jos ei ruoki kiinnostusta väärään ihmiseen,se menee ajan kanssa ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että siinä on liikaa menetettävää jos tämä tapaamani mies ei jostain syystä olekaan valmis heittäytymään vakavempaan suhteeseen. Seksisuhdetta en tahdo koska oman miehen kanssa sekin sujuu. Kaipaan vaan sitä kipinöintiä ja tunnetta mikä tapaamani miehen kanssa mulla oli.

Ap

Se tunne tulee siitä,että mahdollinen suhde on vielä tuore,ei ole arkipäiväistynyt.JOS onnistuisitkin vaihtamaan nykyisen miehen uuteen,siitäkin lähtisi ajan kanssa kipinöinti.Sitten tapaisit taas uuden miehen,jonka kanssa tulee "se tunne". Alkuhuuma kestää muistaakseni maksimissaan kaksi vuotta.Jos suhde on sitä pitempi,pakostikin se hullaantuminen laantuu.Ei se vaihtamalla parane,paitsi jos on rakastunut rakastumisen tunteeseen eikä toiseen ihmiseen.Eli juuri siihen alun kipinöintiin.

Vierailija
24/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pidä se sun rakastajana ja ole miehes kans yhessä, näin saat parhaat palat!

Jos ap:n mies saa myös ottaa rakastajatteren,sittenhän se on ihanneratkaisu,avoin suhde.Jos ap ottaa rakastajan miehen selän takana,se on ruma tapa pettää miehen luottamus.

Vierailija
25/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää huolta siitä, ettei uusi mies narauta sinua miehellesi. Tajuat varmaan itsekin että jos juttu menee uuden kannalta päin puuta, niin se riski on ilmeinen.

Vierailija
26/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin vähän aikaa sitten laivalla mukavan miehen. Vietettiin siellä tiiviisti aikaa ja ollaan laitettu viestiä sen jälkeen. Molemmat tahdottaisi tavata uudelleen mutta olen itse varattu. Mies kysyi miksi vietin niin paljon hänen kanssaan aikaa vaikka olen naimisissa että mikä nykyisessä suhteessa on vialla. Kysymys pyörii mielessä, koska nykyinen suhde toimii hyvin ja olen mielestäni onnellinen. En kuitenkaan ole tuntenut pahemmin huonoa omaatuntoa tästä vieraasta miehestä ja tahtoisin tavata hänet uudelleen.

Mietin myös sitä kuinka paljon menetän jos/kun jään tästä kiinni. Tiedän että fiksuinta olisi jättää tapaamatta enää koko miestä ja unohtaa hänet. Kuitenkin hänessä on sitä jotain ja se kipinöivä tunne mitä ei enää oman miehen kanssa ole.

Rakastan omaa miestä sen verran etten halua että häneen sattuu, mutta tämä uus mies on jotain niin houkuttelevaa.

Tietenkin uusi jännittävä suhde houkuttaa aina enemmän kuin tuttu ja turvallinen."Ruoho saattaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella,mutta jos kastelet omaa ruohoasi,se on pian yhtä vihreää."

Yritä uusien miesten iskemisen sijasta piristää nykyistä parisuhdetta.

Vierailija
27/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sitten kiva että toiset tapaa vapaita sopivia/mukavia miehiä varattunakin ja toiset tapaa vapaana ainoastaan jo varattuja sopivia miehiä. Ironisinta on se, että ne hyvät, sopivat ja mukavat miehet on sitoutuneet typeryyksissään johonkin kaltaiseesi vaikka ansaitsisivat paljon paremman.

Samaa olin tulossa sanomaan.

Vierailija
28/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi myös hassusti... Rakastuminen varattuna varattuun. Kotona ei ongelmia kummallakaan. Olemme samalla työpaikalla ja tuli lipsautettua omat tunteet esille... Siitä se vuoristorata sitten lähti. Tiedän että myös sinä luet tätä ja siksi halusin kirjoittaa :)

Miksi rakkaus iskee? Itse tiedän että ero ei ole hyväksi lapsille eikä muillekaan ympäröiville ihmisille. Tuottaa suurta tuskaa ja epätietoisuutta. En arvosta niitä jotka eroavat tai pettävät.

Mutta.

Olen nyt viikon tuntenut todella kovia rakkauden oireita. Vatsassa tuntuu koko ajan, kädet tärisevät, en voi ajatella ketään muuta kuin häntä. Hädin tuskin onnistuin seksissä oman puolisoni kanssa.

Mitä tehdä? Tunteet ovat tosi kovat, luin tuossa tutkimuksia että tämä voi kestää pari vuotta. Ei helvetissä.

Jos etenemme suudelmiin, viekö se tilannetta hullummaksi vai tasoittaako tunnemyrskyä, toisiko se enemmän sitä euforiaa? Jos asettaisimme rajat... saisiko niitä pidettyä. Mikä on pettämistä ja mikä ei... Eikun höpöhöpö.. on tämä jo kun en ole omalle puolisolleni kertonut tästä rakkaudestani.

Elämäni on mullistunut, olen rakastunut toiseen naiseen ja myös ensimmäiseen. Onko tähän joku lääke? En tätä ole hakenut, halusin vain olla avoin ja selventää omia ajatuksiani. Olisiko pitänyt pitää suu kiinni... argh.......

Vierailija
29/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko uuden miehen kunnioittavan sinua? Hän on jo hämillään miksi varattu nianen haluaa tapailla, ja vielä enemmän kun et osaa selittää mitään syytä mikä nykyisessä suhteessa on pielessä. Säpinää saat hetkeksi mutta valmistaudu hylkäämisiin (hyvin mahdollisesti sekä uusi ihastus että nykyinen mies). Jos oikeasti tuo mies kiinnostaa pysähdypä miettimään haluatko oikeasti luopua nykyisestä ja katkeroituisitko jos jäisit kokonaan yksin (kumpikin jättäisi)? Etukäteispohdinta on kannattavampaa kuin jälkiviisaus tai katuminen.

Vierailija
30/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi myös hassusti... Rakastuminen varattuna varattuun. Kotona ei ongelmia kummallakaan. Olemme samalla työpaikalla ja tuli lipsautettua omat tunteet esille... Siitä se vuoristorata sitten lähti. Tiedän että myös sinä luet tätä ja siksi halusin kirjoittaa :)

Miksi rakkaus iskee? Itse tiedän että ero ei ole hyväksi lapsille eikä muillekaan ympäröiville ihmisille. Tuottaa suurta tuskaa ja epätietoisuutta. En arvosta niitä jotka eroavat tai pettävät.

Mutta.

Olen nyt viikon tuntenut todella kovia rakkauden oireita. Vatsassa tuntuu koko ajan, kädet tärisevät, en voi ajatella ketään muuta kuin häntä. Hädin tuskin onnistuin seksissä oman puolisoni kanssa.

Mitä tehdä? Tunteet ovat tosi kovat, luin tuossa tutkimuksia että tämä voi kestää pari vuotta. Ei helvetissä.

Jos etenemme suudelmiin, viekö se tilannetta hullummaksi vai tasoittaako tunnemyrskyä, toisiko se enemmän sitä euforiaa? Jos asettaisimme rajat... saisiko niitä pidettyä. Mikä on pettämistä ja mikä ei... Eikun höpöhöpö.. on tämä jo kun en ole omalle puolisolleni kertonut tästä rakkaudestani.

Elämäni on mullistunut, olen rakastunut toiseen naiseen ja myös ensimmäiseen. Onko tähän joku lääke? En tätä ole hakenut, halusin vain olla avoin ja selventää omia ajatuksiani. Olisiko pitänyt pitää suu kiinni... argh.......

No se että vaalit tunteita muuta kuin omaa kumppania kohtaan,on jo henkistä pettämistä,suutelu taas olisi jo ihan "oikeaa" pettämistä.Ei tuossa mikään "rajojen" asettaminen auta,joko unohdat ihastuksen ja pysyt uskollisena,tai jos uskot että uusi nainen on elämäsi rakkaus,eroa ensin nykyisestä.

Vierailija
31/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap:n moraalinen ongelma ratkesi?

Vierailija
32/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko vaihtaa joka kerran, kun tapaat "mukavan miehen"? Ei tuo uusi tyyppi nimittäin ainoa tule olemaan.

Vierailija
33/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt mitä teen? Miten elän itseni kanssa jos petän miestäni? Joka kerta kun katson miestäni onko mielessäni vaan se mitä olen tehnyt hänelle?

Ap[/quote]

No, 10 vuotta on ollut mielessä omat virheet mulla. En suosittele.

Vierailija
34/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta ei voi saada, kakkua ei voi syödä sekä säästää. Kun valitsee yhden, valitsee aina jotain muuta pois. Kun valitsen lasten teon, menetän rauhalliset hiljaiset illat yksin. Kun valitsen lapsettomuuden, menetän ilon jonka saa lapsista. Kun valitsen työn, menetän vapaa-ajan, kun työttömyyden, menetän huolettoman talouden. Ja kun valitsen yhden puolison, menetän mahdollisuuden tehdä mitä haluan muiden ihmisten kanssa. Kun valitsen sinkkuelämän, menetän ihmissuhteen turvan ja kasvun.

Vierailija
35/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on varmasti ollut samassa tilanteessa joskus. Kertokaa miten toimitte ja mihin se johti?

väkisin unohdin enkä tavannut enää.

Vierailija
36/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartuin hetkeen. Suhde on nyt jatkunut 7 vuotta. Oma avioliittokin on parantunut, kun olen koko ajan hyvällä tuulella. Oma mies saa myös seksiä ja läheisyyttä. Olen onnellinen.

Vierailija
37/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni viesti aloitettuna juuri toisaalla. Olen hiljattain saanut tietää, että minua on petetty.

Älä ihmeessä tee sitä ihmiselle, josta vielä välität. Vanha suhde on päätettävä ennen uuden aloittamista. Tätä tunnetta minkä tämä on aiheuttanut, ei voi kuvitella ennenkuin sen on joutunut kokemaan. Itseäni ei ole koskaan satutettu näin paljon, vaikka paljon olen joutunut ikävää elämässäni kokemaan. Seuraukset ovat todennäköisesti valtavat ja arvet jää petetylle ainiaaksi. Et kai näin halua ihmiselle, jota rakastat tai olet joskus rakastanut!?

Vierailija
38/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä täällä enää kyselet? Olet valintasi tehnyt. En ota kantaa onko oikea vai väärä valinta.

Vierailija
39/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, kun olet löytänyt itsellesi edes sen yhden miehen. Jotkut eivät löytä edes sitä yhtäkään...

T: Minä vain

Vierailija
40/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestäsi ja elä jonkin aikaa sinkkuna, koska et selvästi ole vielä valmis sitoutumaan. Onnok ensin elää ja saada kokemuksia ja vasta myöhemmin asettua aloilleen. Ei ole itseisarvo seurustella koko ajan! Samalla miehesi voi tavata jonkun itselle paremmin sopivan naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi