Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan miehen ja olen varattu

Vierailija
23.11.2015 |

Tapasin vähän aikaa sitten laivalla mukavan miehen. Vietettiin siellä tiiviisti aikaa ja ollaan laitettu viestiä sen jälkeen. Molemmat tahdottaisi tavata uudelleen mutta olen itse varattu. Mies kysyi miksi vietin niin paljon hänen kanssaan aikaa vaikka olen naimisissa että mikä nykyisessä suhteessa on vialla. Kysymys pyörii mielessä, koska nykyinen suhde toimii hyvin ja olen mielestäni onnellinen. En kuitenkaan ole tuntenut pahemmin huonoa omaatuntoa tästä vieraasta miehestä ja tahtoisin tavata hänet uudelleen.
Mietin myös sitä kuinka paljon menetän jos/kun jään tästä kiinni. Tiedän että fiksuinta olisi jättää tapaamatta enää koko miestä ja unohtaa hänet. Kuitenkin hänessä on sitä jotain ja se kipinöivä tunne mitä ei enää oman miehen kanssa ole.
Rakastan omaa miestä sen verran etten halua että häneen sattuu, mutta tämä uus mies on jotain niin houkuttelevaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu suhteen arkipäiväistymiseen se, että kipinä laimenee ja alkaa kaivata sitä perhoset vatsassa -aikaa. Sama tapahtuisi myös tämän uuden ihanan tuttavuuden kanssa. Mutta jos olet kerran niin löyhämoraalinen ja keskenkasvuinen ettet tätä ymmärrä, anna mennä mutta jätä se miehesi ensin.

Miksi tuon uuden pitäisi muuten edes olla saman tien valmis sitoutumaan vakavasti?

N21

Vierailija
42/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä täällä enää kyselet? Olet valintasi tehnyt. En ota kantaa onko oikea vai väärä valinta.

Mä ainakin tulkitsin ap:n jutun niin,että hän harkitsee pettämist/miehen vaihtamista,mutta ei ole varma valinnastaan ja siksi kyselee täällä.

Olen samaa mieltä kuin vastaja,joka kehotti vain väkisin unohtamaan.

Ehkä olisi eri asia,jos nykyinen suhde olisi pystyyn kuollut,mutta jos kaikki on OK,ap kaipaa vaan "jännitystä" elämään,kannattaaa kokeilla jotain muuta kuin puolison pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa nykyistä mutta haluaa silti vaihtaa uuteen? On se itselleen valehtelu vaan helppoa.

Vierailija
44/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole rikkonut mua pahemmin kuin pettäminen.

Ja vaikka se suhde loppui, haavat jäi ja niiden kanssa elän koko ikäni.

En ymmärrä miksi niin pitää tehdä ihmiselle josta pitää, välittää tai rakastaa.

En toivoisi samaa kohtaloa edes pahimmalle vihamiehelle.

Jos sun täytyy täällä asiasta kysellä niin eikö se kerro jo siitä että sä oikeasti tiedät vastauksen.

Vierailija
45/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näit siitä iehestä vaan parhaan puolen. Tottakai se houkuttalee ja etenkin jo se antoi sulle jotain, mitä et nykyisessä suhteessasi saa.

Jos te menette kimppaan, niin siitä miehestä tulee esiin se toinenkin puoli eikä se loputtomiin suakaan palvo.

Ei parane vaihtamalla.

Vierailija
46/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä näit siitä iehestä vaan parhaan puolen. Tottakai se houkuttalee ja etenkin jo se antoi sulle jotain, mitä et nykyisessä suhteessasi saa.

Jos te menette kimppaan, niin siitä miehestä tulee esiin se toinenkin puoli eikä se loputtomiin suakaan palvo.

Ei parane vaihtamalla.

Tai sitten nauttii niistä parhaista puolista, eihän sitä tartte vaivoiksi asti kimppuunsa haalia

Vierailija
47/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi myös hassusti... Rakastuminen varattuna varattuun. Kotona ei ongelmia kummallakaan. Olemme samalla työpaikalla ja tuli lipsautettua omat tunteet esille... Siitä se vuoristorata sitten lähti. Tiedän että myös sinä luet tätä ja siksi halusin kirjoittaa :)

Miksi rakkaus iskee? Itse tiedän että ero ei ole hyväksi lapsille eikä muillekaan ympäröiville ihmisille. Tuottaa suurta tuskaa ja epätietoisuutta. En arvosta niitä jotka eroavat tai pettävät.

Mutta.

Olen nyt viikon tuntenut todella kovia rakkauden oireita. Vatsassa tuntuu koko ajan, kädet tärisevät, en voi ajatella ketään muuta kuin häntä. Hädin tuskin onnistuin seksissä oman puolisoni kanssa.

Mitä tehdä? Tunteet ovat tosi kovat, luin tuossa tutkimuksia että tämä voi kestää pari vuotta. Ei helvetissä.

Jos etenemme suudelmiin, viekö se tilannetta hullummaksi vai tasoittaako tunnemyrskyä, toisiko se enemmän sitä euforiaa? Jos asettaisimme rajat... saisiko niitä pidettyä. Mikä on pettämistä ja mikä ei... Eikun höpöhöpö.. on tämä jo kun en ole omalle puolisolleni kertonut tästä rakkaudestani.

Elämäni on mullistunut, olen rakastunut toiseen naiseen ja myös ensimmäiseen. Onko tähän joku lääke? En tätä ole hakenut, halusin vain olla avoin ja selventää omia ajatuksiani. Olisiko pitänyt pitää suu kiinni... argh.......

Apua, nyt kuulostaa tutulta omalla kohdalla :D Haluatko paljastaa joko omas tai tän naisen nimen ekan kirjaimen?

Vierailija
48/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka yhteydenpitoa. Ruoho ei ole vihreämpää aidan takana.

49/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa nykyistä mutta haluaa silti vaihtaa uuteen? On se itselleen valehtelu vaan helppoa.

Tai sitten ap ei vain oikeasti oikein ymmärrä mitä rakkaus on.Jos suhteessa on OIKEASTI kaikki hyvin ja kumppanit rakastaa toisiaan,ei tule tuollaisia "houkutuksia"(siis voi silti ihastua,mutta ei vaihdeta yhteystietoja ja harkita pettämistä).Jos pitää kumppanin selän takana yhteyttä mahdolliseen pettämiskaveriin ja pohtii vakavissaan vaihtoehtoja(pettääkö vai jättääkö)nykyinen suhde ei ole kunnossa.Naurettavaa väittää,että eroamisen sijasta pettää koska "rakastaa" omaa kumppani niin ettei tahdo hänestä eroon kokonaan,tahtoo vain itsekkäästi sekä syödä että säästää kakun.

Vierailija
50/50 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ihminen. Ilmeisesti ap sai vasta nyt huomiota mukavalta mieheltä suhteessa ollessaan. Vaikuttaa niin kypsymättömältä...

Toisaalta moni mies pettää tilaisuuden tullen. Vakka kantensa valitsee... Ehkä ap:n mies on myös pettänyt tai tulee pettämään. Että tuskinpa ap siinä nyt paljoa menettää, jos käy kahvilla huuruisen laivan jälkeen selvittämässä fiiliksiään. Ja tosiaan vakka kantensa valitsee...

ap oletko vannonut valan Jumalan silmien edessä? Sitä kannattaa miettiä. Vai ettekö ole naimisissa? Jos oikeasti rakastaisit ja kunnioittaisit miestäsi, niin et tietenkään menisi treffeille. Se on totuus. Voihan olla, että olet narsisti etkä osaa oikeasti rakastaa ketään, et edes itseäsi. Käytät muita vain "lähteinä"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi