Tampooni asiaa

Kivulias

Olen käyttänyt tampooneja nyt viitisen vuotta, eikä oo ollu ongelmaa ku loppuvuodoissa aina alkaa kuivua vähän ni om hankala saada sisään. Nyt sitte ihan ekan kun pistin vuotojen alun jälkeen ni hirveää tuskaa, jäi vähän ulos ja sattuu kokoajan (muutenkin zoelyt käytössä ja menossa just vaihtoon ku alkanu niillä kovat kivut ni tuo vielä päälle). Mikä avuksi? Ekana tuli mieleen että oon raskaana ja siellä joku mötti pistää vastaan ja samalla hetkellä tajusin että seksi ei kyllä satu ja hei ne menkat just alko. :D

Kommentit (6)

Vierailija

Ei sulla ummetusta ole? Joskus peräsuolen puoli voi pullistua emättimen puolelle jos siellä on paljon kovaa ulostemassaa. Silloin voi olla tosi vaikea saada tamponia tai kuukuppia sisälle ohi siitä mötistä. 

Toisaalta joskus jos on aika kuivat paikat, voi kuiva tamponi jäädä jumittamaan vain emättimen poimuihinkin eikä liu'u riittävän ylös. Näissä auttaa yleensä liukuvoide.

Vierailija

Ei oo kyllä tollasta ongelmaa ollu:/ eikä paikat oo kyllä erityisen kuivatkaan ikinä ollu, paitti just vuotojen lopussa.

Mulla ei mitään liukkareita oo ku ei oo tosiaan ongelmia ollu, mut käykö ihan joku perusvoide tmv? En kyllä taida omistaa niitäkään, mut pitää käydä hakemassa jotain jos sellasta uskaltaa kokeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä tollasta ongelmaa ollu:/ eikä paikat oo kyllä erityisen kuivatkaan ikinä ollu, paitti just vuotojen lopussa.

Mulla ei mitään liukkareita oo ku ei oo tosiaan ongelmia ollu, mut käykö ihan joku perusvoide tmv? En kyllä taida omistaa niitäkään, mut pitää käydä hakemassa jotain jos sellasta uskaltaa kokeilla.

Perusvoide tai ihan ruokaöljykin käy. Voi kokeilla ensin laittaa sisään ihan sormen ja kokeilla onko siellä jotain estettä tiellä. Sitten vasta sen tamponin.

Vierailija

No mitä tamppooneja sä käytät? Jos on asetin kuten Tampaxissa ni ei pitäis olla ongelmaa. Minikoko loppupäiviksi. Sitä ei kaikista kaupoista kyllä saa, esim. Prismoissa monesti huonot valikoimat.

Vierailija

Oon käyttäny aina obn sinistä, onkse nyt toisiks pienin. Tampaxit oli mulle liian pitkiä, tosin kokeillu niitä viimeks ku olin vielä neitsyt et en tiedä olisko tilanne nyt eri:D asettimia en oo kyl oikeen koskaan käyttäny, ilman on musta helpompi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat