Rehellisesti: jos mies ei nuole, onko seksi mielestäsi paskaa?

Vierailija

?

Kommentit (14)

Vierailija

Ei tietenkään. Mun parhaat yhdyntäkokemukset on ollut niin rajuja, niin kiihkon vallassa tehtyjä, että ei siinä nuolemisia sun muita hitaita ja helliä juttuja ole mietitty, vaan revitty toiselta vaatteet veks ja sitten eläimellisellä kiihkolla itse yhdyntään suoraan.

Vierailija

On. Menee kiertoon tuollainen mies, vaikka olisi kuinka kultainen muuten. En vaan pysty olemaan ilman suuseksiä koko elämää, varsinkin kun en yhdynnässä saa.

Vierailija

Ei se tietenkään paskaa ole. Jokaisella on rajoitteensa seksissä. Mun mies rakastaa nuolemista, mä tykkään siitä vain silloin, kun olen täysin puhdas. Sama juttu suihinoton kanssa.
Mä esim. En tule ikinä antamaan esim. kakkosta ja jos mieheni ei sitä hyväksy, se on hänen ongelmansa. Mä teen kaikenlaista mieheni hyväksi, mutta jossain kulkee raja ja todellakin pidän kiinni siitä.

Vierailija

No kyllä siitä jää jotain puuttumaan, kun mä en ainakaan saa pelkästään yhdynnässä. En nyt silti sanoisi, että on ihan paskaa, kun hyvältä tuntuu silti.

Vierailija

Mä pidän aistillisesta seksistä, hitaasta ja nautiskelevasta joka päättyy rajuun laukeamiseen. Tarvitsen siihen runsaasti ihokontaktia, hyväilyjä ja ehdottomasti myös puolin ja toisin suuseksiä.

Pano on vaan pano, räpläyksellä tai ilman.

Vierailija

Mieheni tykkää nuolla mutta eniten pidän rakastelusta. Kulli tuntuu parhaimmalta ja suurinpiirtein kuolaan nautinnosta kun saan sen sisääni.

Vierailija

Minä en edes halua, että mies nuolisi. Ei kyllä ole ruinannutkaan sitä (onneksi). Toisaalta taas hänkään ei halua että ottaisin häneltä suihin (onneksi).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat