Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan tyhmää leipoa kakku tuparilahjaksi?

Vierailija

En keksi mitään kavereille lahjaksi, kun heillä on jo kaikki tarvittava.

Kommentit (11)

Vierailija

Ei ole. Ainakin olet nähnyt vaivaa sen eteen. Itse en kehtaisi valittaa mistään tuliaisesta, kaikissa niissä on kuitenkin lämmin ajatus.

Vierailija

Kakku on hyvä tuominen mutta kerro että olet tekemässä sellaisen. Minä itse ainakin olen sellainen että leivon pöytään montaa sorttia jos vieraita tulossa ja liika on liikaa jos vieraatkin tuo

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Mua turhauttaa kun isäni kantaa aina meille herkkuja ja niitä ei sitten jaksa syödä ja osan joutuu heittää roskiin. :/

Kokisin paremmaksi tuparilahjaksi esimerkiksi itse leivotun leivän. Paras tuparilahja jonka itse olen saanut on ollut se joidenkin mielestä tylsä viinipullo, tai itse koottu kassillinen ruokaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kakku on hyvä tuominen mutta kerro että olet tekemässä sellaisen. Minä itse ainakin olen sellainen että leivon pöytään montaa sorttia jos vieraita tulossa ja liika on liikaa jos vieraatkin tuo

Kerroin kaverille leipovani kakun. Yksi toive oli sieltä suunnasta, että ei kermakuorrutusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään kavereille lahjaksi, kun heillä on jo kaikki tarvittava.

Syötävät ja juotavat lahjathan ovat juurikin parhaita,kun eivät jää tarpeettomina nurkkiin pyörimään(tuossa typerimmät aikuisten joululahjat ketjussa juuri pohdittiin,mitä hankkia kun lahjan saajan kodissa on todennäköisesti jo kaikkea tarpeellista).Kakku on hyvä idea :)

Vierailija

Kakku on hyva idea! Varsinkin jos etukateen olet kysynyt niin osaa odottaa, jos et olisi etukateen kysynyt sitten ehka joku kakku jonka voi halutessaan pakastaa. Nattiin pakkaukseen vaan kakku niin todellakin hyva lahja!

Vierailija

Tosi kiva lahja. Toinen ruokalahja, sellanen hyvin perinteinen on viedä suolaa ja leipää. Mä vien aina nämä ekaan kotiin muuttavalle ja lisäksi paketin kahvia tai teetä tai molempia isäntäväen mieltymyksistä riippuen. Saippuaa olen pistänyt myös joskus muiden tuomisten joukkoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat