Miten emätinorgasmin voisi oppia?

Vierailija

Miten sinä joka olet joutunut opettelemaan, olet harjoitellut?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Mä en tiedä, en ole saanut sitä, mutta veikkaisin g-pisteen löytymistä. Se pitäisi löytää ensin.
Luin juuri yksiltä typeriltä sivuilta aiheesta jutun ja siinä mies oli pääosassa.
Ensin jutellaan asiasta, sitten mies hieroo naisen rentoutuneeksi. Sen jälkeen kiihottaa, mutta ei koske sinne. Sen jälkeen antaa nautintoa suulla. Ja vasta sitten sormilla yrittää löytää g-pisteen.
En tiedä auttaako tuo, mutta kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta.
Itse veikkaan, että asiaan vaikuttaa kaikista eniten naisen mielentila. Jos jännittää, ajattelee muita asioita, odottaa koko ajan milloin alkaa tuntumaan oikealta jne. Niin sitä ei löydy koskaan.
Yleensähän naiset sanovat, että kun löytyi se oikea mies, joka rakkaudellaan sai naisen olemaan oma itsensä, orgasmi tuli kuin itsestään. Tiedä sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, en ole saanut sitä, mutta veikkaisin g-pisteen löytymistä. Se pitäisi löytää ensin.
Luin juuri yksiltä typeriltä sivuilta aiheesta jutun ja siinä mies oli pääosassa.
Ensin jutellaan asiasta, sitten mies hieroo naisen rentoutuneeksi. Sen jälkeen kiihottaa, mutta ei koske sinne. Sen jälkeen antaa nautintoa suulla. Ja vasta sitten sormilla yrittää löytää g-pisteen.
Itse veikkaan, että asiaan vaikuttaa kaikista eniten naisen mielentila. Jos jännittää, ajattelee muita asioita, odottaa koko ajan milloin alkaa tuntumaan oikealta jne. Niin sitä ei löydy koskaan.
Yleensähän naiset sanovat, että kun löytyi se oikea mies, joka rakkaudellaan sai naisen olemaan oma itsensä, orgasmi tuli kuin itsestään. Tiedä sitten.

Nuo keinot eivät mitenkään auttaisi saamaan yhdynnässä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Typeriltä sivuilta? Onko asenteesi seksiin muutenkin noin ahdistuva?

Vierailija

Ei kaikki voi oppia sitä ikinä, niin uskon itse. Tähän on löydetty ihan fysiologisia syitä, osalla vaan klitoriksen "sisäiset osat" on niin kaukana emättimen seinämistä, ettei emättimen stimulointi mitenkään stimuloi klitorista. Ja se orgasmi tulee aina ensisijaisesti klitoriksen kautta. 

Itse olen jo 41-vuotias, ja on ollut elämässä monia taitavia rakastajia, mutta en ole koskaan emätinorgasmia saanut. Nykyisin se onneksi ei ole mikään ongelma, koska mulle on ihan sama saako sen orgasmin pelkällä yhdynnällä vai täytyykö auttaa itse klitoriskiihottimella tai hoitaa orkkunsa suihkussa yhdynnän jälkeen.

Vierailija

Typerät sivut = ylilauta. Googlen kautta menin sinne ja ihmettelin miten siellä voi joku kirjoittaa niin järkevää tekstiä.
Mun mielestä se voisi olla tie emätinorkkuun. Miten sä ap sitten kuvittelit saavasi sen? Jollain vekottimella?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki voi oppia sitä ikinä, niin uskon itse. Tähän on löydetty ihan fysiologisia syitä, osalla vaan klitoriksen "sisäiset osat" on niin kaukana emättimen seinämistä, ettei emättimen stimulointi mitenkään stimuloi klitorista. Ja se orgasmi tulee aina ensisijaisesti klitoriksen kautta. 

Itse olen jo 41-vuotias, ja on ollut elämässä monia taitavia rakastajia, mutta en ole koskaan emätinorgasmia saanut. Nykyisin se onneksi ei ole mikään ongelma, koska mulle on ihan sama saako sen orgasmin pelkällä yhdynnällä vai täytyykö auttaa itse klitoriskiihottimella tai hoitaa orkkunsa suihkussa yhdynnän jälkeen.

Ok. Mulle on kyllä tässä tilanteessa todella tärkeää että mies sen tekee sitten sormin tai suulla. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ok. Mulle on kyllä tässä tilanteessa todella tärkeää että  mies sen tekee sitten sormin tai suulla. Ap

Joo, mä en saa noinkaan ollenkaan. Mun klitoris vaatii sen verran rajua stimulointia, ettei joku nuoleminen vie ikinä orgasmiin asti, eikä yleensä miehen sormeilukaan. Itse saan sormen avulla, mutta se vaatii ihan hillittömän nopeaa voimakasta jynssäämistä useita minuutteja. Siitä syystä mulla on sellainen seksikaupasta hankittu klitoriskiihotin, jolla voi värinän tuottaa petipuuhien aikanakin kätevästi.  

Vierailija

Kyllä sen voi alkaa saada seuraavin keinoin

- käyt jossain leikkauksessa, jossa klitoriksesi siirretään lähemmäs emätintä, jotta penis osuu siihen sisältäpäin

-mies käy sellaisessa leikkauksessa, jossa peniksen paksuutta lisätään emättimen ja klitoriksen välusen etäisyyden mukaiseksi. esim halksisijaktaan voi olla tarpeen paksuntaa 5 cm. ainakin kun minulla klitoris on n 5 cm päässä emättimen aukosta eilä sisäpuolella myöskään lähellä

tai vaihtoehtoisesti voidaan perustaa miejille orkkukoulu, että oppisivat saamaan orkun, kun nainen koskettaa häntä 5 cm päässä oeniksestä, eikä siis ollenkaan peniksestä. Olen kuullut, että se on vain asennekysymys ja miehen täytyy rentoutua, rakastaactarperksi ja luopua estoisuudestaan.

Vierailija

Monilla naisilla on orgasmi sidottu vahvasti tunteisiin ja varsinkin emätinorgasmi. Klitorisorgasmin voi saada, vaikka tunteita ei kauheasti olisikaan. Minun itseni on ihan turha haaveilla emätinorgasmista jonkun vieraan miehen kanssa, se onnistuu vain oman miehen kanssa, silloin kun tunteet ja luottamus on kohdallaan. Minulla täytyy olla vahva tunne siitä että minua rakastetaan ja minä rakastan ja luotan. Suhteen perustan pitää olla vahva.

Sen lisäksi tarvitaan myös tekniikkaa. Naisilla on muitakin pisteitä kuin vain g-piste ja emätinorgasmin voi saada muustakin pisteestä kuin g:stä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla on orgasmi sidottu vahvasti tunteisiin ja varsinkin emätinorgasmi. Klitorisorgasmin voi saada, vaikka tunteita ei kauheasti olisikaan. Minun itseni on ihan turha haaveilla emätinorgasmista jonkun vieraan miehen kanssa, se onnistuu vain oman miehen kanssa, silloin kun tunteet ja luottamus on kohdallaan. Minulla täytyy olla vahva tunne siitä että minua rakastetaan ja minä rakastan ja luotan. Suhteen perustan pitää olla vahva.

Sen lisäksi tarvitaan myös tekniikkaa. Naisilla on muitakin pisteitä kuin vain g-piste ja emätinorgasmin voi saada muustakin pisteestä kuin g:stä.

Jaaha. Itse olen ollut yhdynnässä vain nyk. mieheni kanssa. En tosin luota hänenkään. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat