Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten emätinorgasmin voisi oppia?

Vierailija
23.11.2015 |

Miten sinä joka olet joutunut opettelemaan, olet harjoitellut?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pitäisi luottaa? Ei mies voi taata, ettei koskaan loukkaisi minua riidassa, joten ei ole syytä luottaa. Lantionpohjan lihakset ovat kunnossa ja salilla käyn. Ratsastukseen ei ole aikaa, rahaa eikä kiinnostusta. Ap

Vierailija
22/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se ON vika naisessa, jos emätinorkkua ei tule?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin kysyisi:miten ruuansulatuksen voi oppia...

Vierailija
24/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat keskenkasvuiselta naiselta. Normaali perusluotto suhteessa ei horju riitojen yhteydessä heitetyistä loukkauksista.

Vierailija
25/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se vähän niin tuppaa olemaan. Toki mieskin voi olla minuuttimuna, jonka kanssa ei ole edes mahdollista saada, mutta jokainen on vastuussa omasta orkustaan itse.

Vierailija
26/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin kysyisi:miten ruuansulatuksen voi oppia...

Kyllä sä itse siihen ruoansulatukseenkin voit paljon vaikuttaa. Ihan varmasti orkunkin voi oppia.

Vierailija
27/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te horisette? Orkku lähtee aina klitoriksesta, sisältä tai ulkoa. Jos ei osu siihen niin ei osu. Siinä ei rentoutuminen ja luottaminen auta.

Vierailija
28/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se vähän niin tuppaa olemaan. Toki mieskin voi olla minuuttimuna, jonka kanssa ei ole edes mahdollista saada, mutta jokainen on vastuussa omasta orkustaan itse.

Ei ole minuttimuna.

Miksi monet sitten väittävät että syy on naisen anatomiassa, jos oikea syy on yksinkertaisesti se, että nainen on huono seksissä? Ap

Vierailija
29/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet paska seksissä ja ihmissuhteissa. Tänhän sä halusitkin kuulla?

Vierailija
30/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te horisette? Orkku lähtee aina klitoriksesta, sisältä tai ulkoa. Jos ei osu siihen niin ei osu. Siinä ei rentoutuminen ja luottaminen auta.

Mulla ei ainakaan ole siitä kiinni osuuko klittaan vai ei. Ja sen takia lihaksiston käyttö on tärkeää.

Vierailija
31/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vika, vaan ehkä vain merkki siitä että kaikki asiat ei ole parisuhteessa niin kuin pitäisi. Loukkaako miehesi sinua tarkoituksella? Vai loukkaannutko kohtuuttomasti joistain sanoista mitä ei ole tarkoitettu loukkauksiksi?

Välittääkö miehesi sinun nautinnostasi? Onko hän valmis panostamaan teidän seksielämään? G-piste tuntuu emättimessä sellaisena karheana kohtana, pyydä että mies etsii sellaisen kohdan, ja pyydä että hän sitten hyväilee, hieroo ja pyörittää sitä sormillaan. Jotkut naiset tarvitsevat tuossa kohtaa myös klitoriksen stimuloinnin, jotkut eivät. Minulla jostain syystä liiallinen klitoriksen stimulointi vie tunnon myös emättimestä ja sitten ei homma toimi lainkaan, menee vain tunnottomaksi.

Jos saat 'tuntuman' emättimessä olevasta pisteestä, niin voithan ottaa ja antaa vaikka jonkin vibran miehellesi klittaa varten. Tai toisin päin... (Minulla vain henk.koht. vibra emättimessä puuduttaa ja vie tunnon, mutta ihmiset on niin erilaisia tässä kohtaa, että vain kokeilemalla se selviää).

Vierailija
32/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole siitä kiinni osuuko klittaan vai ei. Ja sen takia lihaksiston käyttö on tärkeää.

Emätinorgasmi on oikeasti klitorisorgasmi, klitorishan jatkuu pitkälle naisen sisälle. 

Vierailija
34/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tervepä terve taas. Tulen niin herkästi kun klittaa stimuloi suoraan, että jos tämän ottaa mukaan emätinorgasmin harjoitteluun, lopputuloksena on vain klitorisorgasmi viiveellä. Sellaisen olen saanutkin yhdynnän aikana. Ap

Vierailija
35/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä vaan on. Klitoriksen isoin osa on piilossa sisuksissasi ja ilmeisesti sinulla niin lähellä emätintä, että kiihottumisra seuraava turvitus alapäässä mahdollistaa orkun, kun penis osuu sinne klittaasi. Tämä on rakenteellinen asia ja eri yksilöillä erilainen.

Voit hyvin testata tuota teoriaasi miehillä, saavatko orkun rentoutumalka ja 'käyttämällä lihaksia', jos kosketat 5 cm päähän peniksestä. Ihmeellistä, miten heikosti joillain on anatomia hallussa...

Vierailija
36/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emätinorgasmi on oikeasti klitorisorgasmi, klitorishan jatkuu pitkälle naisen sisälle. 

Niin ne väittävät, mutta totuus on, että ne tuntuvat ihan erilaisilta. Enkä itse esim enää mitään klittaorkkua ees halua, ne on pikkutytöille.

Vierailija
37/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä vaan on. Klitoriksen isoin osa on piilossa sisuksissasi ja ilmeisesti sinulla niin lähellä emätintä, että kiihottumisra seuraava turvitus alapäässä mahdollistaa orkun, kun penis osuu sinne klittaasi. Tämä on rakenteellinen asia ja eri yksilöillä erilainen.

Voit hyvin testata tuota teoriaasi miehillä, saavatko orkun rentoutumalka ja 'käyttämällä lihaksia', jos kosketat 5 cm päähän peniksestä. Ihmeellistä, miten heikosti joillain on anatomia hallussa...

Kah, niinhän tuo tuntuu olevan.

Vierailija
38/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että olisi olemassa naisia jotka ei saisi vaginaorgasmia jos sen voisi opetella?

Luuletko, että olisi olemassa todella lihavia, jos olisi mahdollista laihduttaa?

Vierailija
39/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut vastikään saamaan myös yhdynnässä.

Syy on luullakseni se että mies oikeasti jaksaa hetken pidempään kuin sen 5min ja osaa mukautua naisen kehon liikkeiden/tilanteen mukaan.

Jos mies aloittaa hitaasti ja sitä hetken jaksaa, niin jotenkin sitä pystyy paremmin tuntemaan kaiken mitä tuolla tapahtuu.

Nopea nylkyttäminen ei mulla toimi ollenkaan.  Minulla täytyy olla tunne, että voin laueta, jos haluan .

Silti luulen että syy miksi yhtäkkiä tämän opin, niin on WeVibe. Ostimme sen reilu vuosi sitten ja pari kertaa meni sen kanssa että opin laukeamaan klitta/emätin kiihokkeesta (ennen yhdynnässä lauennut sormi/vibra stimuloinnilla).

Siten opin nauttimaan paineesta minkä penis tuo sisällä. Se vibra sisällä sai mut huomaamaan ja tunnistamaan paikat paremmin. Sen kohdan mikä tuo nautintoa.

Vuosi sitten rakasteltiin miehen kanssa ilman vibea  laukesin sitten ratsastaessa. Sen jälkeen harkkasin pari kertaa dildolla ja onnistuin siinäkin.

En edelleen joka kerta yhdynnässä laukea.Täytyy pää olla ihan rento,tyhjä ja välillä nyt se arjessa vaan jää :D  

En edellenkään koe emätinorkkua paremmaksi kuin kunnon kielihoidossa saatua klittaorkkua. Klittaorkkuja voin saada nopeasti monta peräkkäin ja jos oikein mies jaksaa panostaa niin, tod.näk saa mut ejakuloimaan kielellensä ;) Ai että <3  

Terkkuja ukolle, jos tunnisti ;)

Vierailija
40/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne väittävät, mutta totuus on, että ne tuntuvat ihan erilaisilta.

Jokainen on erilainen. Itse saan molempia ja minusta ero noiden kahden välillä ei ole merkittävä.