Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten emätinorgasmin voisi oppia?

Vierailija
23.11.2015 |

Miten sinä joka olet joutunut opettelemaan, olet harjoitellut?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että olisi olemassa naisia jotka ei saisi vaginaorgasmia jos sen voisi opetella?

Luuletko, että olisi olemassa todella lihavia, jos olisi mahdollista laihduttaa?

Jos jotain oikeasti tahtoo niin sen kykenee saavuttamaan halutessaan jos se ON mahdollista. 

Vierailija
42/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te horisette? Orkku lähtee aina klitoriksesta, sisältä tai ulkoa. Jos ei osu siihen niin ei osu. Siinä ei rentoutuminen ja luottaminen auta.

Mulla ei ainakaan ole siitä kiinni osuuko klittaan vai ei. Ja sen takia lihaksiston käyttö on tärkeää.

Emätinorgasmi on oikeasti klitorisorgasmi, klitorishan jatkuu pitkälle naisen sisälle. 

Niin ne väittävät, mutta totuus on, että ne tuntuvat ihan erilaisilta. Enkä itse esim enää mitään klittaorkkua ees halua, ne on pikkutytöille.

Keksisitkö jonkin vielä huvittavamman pätemisen aiheen jos oikein yrität?

Kyllä se emätinorgasmikin klitorista stimuloimalla tulee, koska muita orgamiin taipuvia elimiä ei naisella ole. Ja totta kai se voi silti tuntua erilaiselta kuin klitoriksen huippua stimuloimalla tuleva orgasmi. Itse saan tietyissä tilanteissa myös anaalia stimuloimalla, mutta ihan sama elin siinäkin laukeaa, ja sekin tuntuu kuitenkin erilaiselta. Niin yksinkertaista.

(eri)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te horisette? Orkku lähtee aina klitoriksesta, sisältä tai ulkoa. Jos ei osu siihen niin ei osu. Siinä ei rentoutuminen ja luottaminen auta.

Mulla ei ainakaan ole siitä kiinni osuuko klittaan vai ei. Ja sen takia lihaksiston käyttö on tärkeää.

Emätinorgasmi on oikeasti klitorisorgasmi, klitorishan jatkuu pitkälle naisen sisälle. 

Niin ne väittävät, mutta totuus on, että ne tuntuvat ihan erilaisilta. Enkä itse esim enää mitään klittaorkkua ees halua, ne on pikkutytöille.

Keksisitkö jonkin vielä huvittavamman pätemisen aiheen jos oikein yrität?

Kyllä se emätinorgasmikin klitorista stimuloimalla tulee, koska muita orgamiin taipuvia elimiä ei naisella ole. Ja totta kai se voi silti tuntua erilaiselta kuin klitoriksen huippua stimuloimalla tuleva orgasmi. Itse saan tietyissä tilanteissa myös anaalia stimuloimalla, mutta ihan sama elin siinäkin laukeaa, ja sekin tuntuu kuitenkin erilaiselta. Niin yksinkertaista.

(eri)

Mulle on sinänsä ihan sama, onko se klitta siinä mukana tai ei, mutta on myös sama kutsutaanko sitä emätinorkuksi tai ei, mutta sieltähän se tulee. Ja itsekin saan anaalista orgasmin. Jotenkin aina hassua, kun huudetaan, että klitorisogasmihan se emätinorgasmikin on. Mitä väliä? Kaksi erilaista orgasmia, onko nimillä väliä?

Vierailija
44/46 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, en ole saanut sitä, mutta veikkaisin g-pisteen löytymistä. Se pitäisi löytää ensin.

Luin juuri yksiltä typeriltä sivuilta aiheesta jutun ja siinä mies oli pääosassa.

Ensin jutellaan asiasta, sitten mies hieroo naisen rentoutuneeksi. Sen jälkeen kiihottaa, mutta ei koske sinne. Sen jälkeen antaa nautintoa suulla. Ja vasta sitten sormilla yrittää löytää g-pisteen.

En tiedä auttaako tuo, mutta kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta.

Itse veikkaan, että asiaan vaikuttaa kaikista eniten naisen mielentila. Jos jännittää, ajattelee muita asioita, odottaa koko ajan milloin alkaa tuntumaan oikealta jne. Niin sitä ei löydy koskaan.

Yleensähän naiset sanovat, että kun löytyi se oikea mies, joka rakkaudellaan sai naisen olemaan oma itsensä, orgasmi tuli kuin itsestään. Tiedä sitten.

Typeriltä sivuilta? Onko asenteesi seksiin muutenkin noin ahdistuva?

Pitikö sunkin nyt pahottaa mielesi toisen neuvosta? Ihme lumppu

Vierailija
45/46 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätintintin on rintintinin äiti.

Vierailija
46/46 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee vahvoista lantiopohjan lihaksista! Itse aloin tosissani treenamaan niitä 27-vuotiaana ja ei mennyt kauaakaan, kun sain ensimmäisen kerran orgasmin miehen kanssa. Aiemmin siis sain vain omissa leikeissäni. Nyt ikää 44-v ja saan orgasmin joka kerta yhdynnässä. Vahvat lihakset tekevät myös sen, että olen alkanut myös ejakuloimaan. Tästä en niin välitä, mutta mieheni tykkää.

Hankkikaa pienet, painavat kuulat ja orgasmit suorastaan tulevat itsestään 😁