Kaikki mitä yritän ei onnistu lopulta

Vierailija

Olen nyt viimeisen kolmen vuoden aikana yrittänyt saada muutosta elämääni, että perusarkeni olisi "normaalia" mutta aina ja joka kerta lopulta huomaan että olen taas kotona neljän seinän sisällä itkemässä. Kun ei onnistunut:( työ koulu jne. Perhe mies ja lapsia on. Niistä saan voimaa, mutta kuinka pitkään jaksan näin. Henkiset voimat loppuu. Ja kysymys miksi? Miksi aina seinä vastassa etten pääse eteenpäin.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Minä aina innostun jostain, sitten taas mieli vetää maahan ja ajattelen että paskat, olkoot. Sama toistuu ja toistuu. Usein teen hyvät suunnitelmat, mutta ne eivät vaan koskaan toteudu.

Vierailija

Tutustupa vetovoiman lakiin. Asia on niin.
Toki kaikille tulee huonoja päiviä, mutta suuressa mittakaavassa saat juuri sen, mikä sinun alitajuinen tunteesi on. Mikään ei ole tuhoavampaa kuin pelko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toki kaikille tulee huonoja päiviä, mutta suuressa mittakaavassa saat juuri sen, mikä sinun alitajuinen tunteesi on. Mikään ei ole tuhoavampaa kuin pelko.

Mitä jos on harjoittanut vetovoiman lakia ja todella tuntenut, että on "saanut kaiken minkä haluaa", visualisoinut tulevaisuutta, keskittynyt positiiviseen, ollut kiitollinen ja tehnyt kaikkensa sen eteen, että oma tilanne parantuisi ja tuloksena: samassa pisteessä mitä vuosia aiemmin.

Vierailija

sama juttu minullakin. Nyt sain mukavan työpaikan. Mutta samalla pitäisi jaksaa opiskella tehdä näytöt alta pois ja se onnistuis nyt tuossa uudessa työpaikassa. Ongelma on vaan se etten kerta kaikkiaan vaan käsitä niistä näytöistä yhtään mitään. En vaan osaa ja se aiheuttaa aivan valtavan tuskan. Että se siitä sitten.. opinnot kun jää niin eipä tartte unelmoidakaan että jatkossa sais enää näitä hyviä työpaikkoja kun ei oo alan tutkintoa.

tuossa nyt vaan yks esimerkki... mun tuurilla oon surkea myös uudessa työpaikassani..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä aina innostun jostain, sitten taas mieli vetää maahan ja ajattelen että paskat, olkoot. Sama toistuu ja toistuu. Usein teen hyvät suunnitelmat, mutta ne eivät vaan koskaan toteudu.

Eihän ne toteudu, jos niitä ei viitsi/jaksa/halua toteuttaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sama juttu minullakin. Nyt sain mukavan työpaikan. Mutta samalla pitäisi jaksaa opiskella tehdä näytöt alta pois ja se onnistuis nyt tuossa uudessa työpaikassa. Ongelma on vaan se etten kerta kaikkiaan vaan käsitä niistä näytöistä yhtään mitään. En vaan osaa ja se aiheuttaa aivan valtavan tuskan. Että se siitä sitten.. opinnot kun jää niin eipä tartte unelmoidakaan että jatkossa sais enää näitä hyviä työpaikkoja kun ei oo alan tutkintoa.

tuossa nyt vaan yks esimerkki... mun tuurilla oon surkea myös uudessa työpaikassani..

Osaisiko joku sun työkaverisi neuvoa? Tai sitten opettaja?

Vierailija

Sama täällä. Mulla ei onnistu edes äitiys. No, töissä kyllä käyn, mutta alalla, joka ei tunnu omalta. Mieskin on väärä, valitsin nuorempana väärin. Orgasmia en ole saanut koskaan, rakkautta en vain tunne miestäni kohtaan. Perusarki kaikkinensa on jokapäiväistä paskaa. Jos muuttaisin jotain tekisin jonkun muun onnettomaksi. Ehkä lapset tai miehenkin. Lähinnä siis muutos olisi poistuminen yhteisestä kodista yksin. Tai se, etten enää osallistu lapsiarkeen mitenkään, kun se ei minula suju.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on harjoittanut vetovoiman lakia ja todella tuntenut, että on "saanut kaiken minkä haluaa", visualisoinut tulevaisuutta, keskittynyt positiiviseen, ollut kiitollinen ja tehnyt kaikkensa sen eteen, että oma tilanne parantuisi ja tuloksena: samassa pisteessä mitä vuosia aiemmin.

Oletko myös tuntenut sen? Tunne on se työntövoima. Jos alitajuisesti pelkäät ja ajattelet ettei tämä kuitenkaan onnitu, niin tämä tunne vesittää kaiken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lähäriksi pystyy apinakin opiskelemaan. Varmaan helpoin ammatti nyky-suomessa. Tai "ammatti", no jotain sinnepäin.

Vierailija

yritätkö haukata liian isoja paloja kerralla, eli onko tavoitteesi liian isoja (pienet askelet johtavat varmemmin maaliin kuin repivät loikat) vai onko sun onnistumiselle asettamasi kriteerit kovin korkealla (pitäisikö kaiken olla loistavaa ja helppoa ja ryhmän parasta, vai riittäiskö se, että saa homman jotenkin hoidettua?)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko myös tuntenut sen? Tunne on se työntövoima. Jos alitajuisesti pelkäät ja ajattelet ettei tämä kuitenkaan onnitu, niin tämä tunne vesittää kaiken.

Juu, olen. Tarkoitin sitä tuolla "saanut kaiken minkä haluaa" -kohdalla, eli oikeasti tuntee olonsa sellaiseksi, että se asia mitä tavoittelee on jo itsellä. Enkä haaveile mistään mahdottomista kuten lottovoitosta, mutta aika tehotonta tuntuu oma ponnistelu olevan ja pitää yllä tunnetilaa kun ei ole eroa nähnyt vuosienkaan jälkeen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat