Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 98 kiloa :(

Vierailija
18.06.2022 |

En ole käynyt vaa'alla vuoteen. Silloin muistaakseni painoin 92 kg ja olin siis viimeisilläni raskaana! Tässä onkin sitten työtä...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😬😳 huh huh

Vierailija
2/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo paljon ole. Älä päästä ykli 100kg! Minä painan 130,5 kg ja 157 cm on pituutta! Olen jo menetetty tapaus!Ei ihme että pumppu ei jaksa! Masentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet tonnikeijukainen :D

Vierailija
4/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun minäkin painaisin "vaan" 98 kiloa. Tavoite on onneksi alas päin, 20 kiloa jo pudonnut.

Vierailija
5/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo paljon ole. Älä päästä ykli 100kg! Minä painan 130,5 kg ja 157 cm on pituutta! Olen jo menetetty tapaus!Ei ihme että pumppu ei jaksa! Masentaa

On tää kyllä hassua ettei yli 90 kiloiset oo enää erityisen isoja ku isompiakin löytyy aikalailla.

Vierailija
6/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitat tänään voit vuoden päästä olla jo täysin eri ihminen. Itseasiassa voit olla yhden kokonaisen ihmisen verran kevyempi.

Vierailija
7/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle, toivottavasti saisit jostain energiaa pudottaa jonkin verran kiloja. Ap

Vierailija
8/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun minäkin painaisin "vaan" 98 kiloa. Tavoite on onneksi alas päin, 20 kiloa jo pudonnut.

20 kiloa on mahtava suoritus, onnea! Töitä olet tehnyt. Ap

Vierailija
9/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sus siunatkoon mikä porsas!

Vierailija
10/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä hassua ettei yli 90 kiloiset oo enää erityisen isoja ku isompiakin löytyy aikalailla.

Nykyaikaa🥹

Vierailija
11/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman paljon liikettä. Nyt olet kesällä ulkona niin paljon kuin jaksat, kävelet ja pyöräilet. Syö paljon kasviksia, pääruokaa yrität syödä vähemmän. Herkkuja pieni määrä max pari kertaa viikossa. Näin lähtee melko vähällä työllä jo 5-10 kg.

Vierailija
12/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla AP mieluista liikuntaharrastusta? Onko tukiverkkoa, että joku voi hoitaa lasta/lapsia kun urheilet?

Suosittelen että käy ainakin 1 krt viikossa uimassa, ja 1 krt viikossa salilla. Voit jatkossa käydä esim. 2 krt uimassa ja 1 krt salilla, tai toisin päin.

Syö paljon kasviksia ja proteiinia, hiilareita vähän/kohtuullisesti.

Jos alat saamaan lihaksia, niin sun painosta osa menee lihaksiin, ja tekee hyvää kropalle.

Mun normaalipaino on ollut n. 65 kg ja pituus 170 cm. Pikkuhiljaa paino nousi. Raskaudella oli siihen vaikutusta. Vuosi sitten painoin 107 kg, nyt paino on tippunut 92 kg. Jaksan jo paremmin lenkkeilyä nyt. Tavoite olisi laskea painoa vähitellen, 1 kg kerralla.

Vierailija
13/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon mikä porsas!

Tuo "porsas" voi olla vaikka 180cm pitkä. Lisäksi painoa voi olla rinnoissakin useampia kiloja. Kun et voi tietää. Isolla ihmisellä tuo ei vielä ole mikään pöyristyttävän kauhistuttava, vaikka reilusti liikaa onkin.

Tuollaiset yli 120 kiloiset ovat jo siinä tilassa, että kannattaa aloittaa heti se painon pudotus.

Itse olen laihduttanut liki 50 kiloa. Kyllä se onnistuu, kun vaan on sitkeä, eikä lannistu repsahduksista. Minua auttoi Dr Philin sanat eräälle ohjelman vieraalle; Aika kuluu, pian sulla ei ole edes vaihtoehtoja, nyt voit sentään vielä tehdä laihdutuspäätöksen.

Vierailija
14/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopiva paino noin isolle ihmiselle!

Vierailija
15/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui saakeli kun intissä painoin 74 kg ja 185 cm pitkä ja olen mies. Nyt kieltämättä muutama kilo lisää tullut siinä 80kg seutuvilla.

Arvatkaapa suomalaisten naisten keskipaino ja pituus?

Niin

168 cm

...

73 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mikä teitä oikein vaivaa, häh? Yäk!!!!

Vierailija
16/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui saakeli kun intissä painoin 74 kg ja 185 cm pitkä ja olen mies. Nyt kieltämättä muutama kilo lisää tullut siinä 80kg seutuvilla.

Niin

168 cm

...

73 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Asian ei pitäisi kuulua sinulle laisinkaan. Jokainen vastaa omasta painostaan. Mikä sinua vaivaa, kun et näin yksinkertaista asiaa tajua? Voit etsiä seuraa normaalipainoisista, kuka pakottaa puuttumaan lihavien elämään ja ulkonäköön. Huolehdi vain omista asioistasi.

Vierailija
17/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla AP mieluista liikuntaharrastusta? Onko tukiverkkoa, että joku voi hoitaa lasta/lapsia kun urheilet?

Suosittelen että käy ainakin 1 krt viikossa uimassa, ja 1 krt viikossa salilla. Voit jatkossa käydä esim. 2 krt uimassa ja 1 krt salilla, tai toisin päin.

Syö paljon kasviksia ja proteiinia, hiilareita vähän/kohtuullisesti.

Jos alat saamaan lihaksia, niin sun painosta osa menee lihaksiin, ja tekee hyvää kropalle.

Mun normaalipaino on ollut n. 65 kg ja pituus 170 cm. Pikkuhiljaa paino nousi. Raskaudella oli siihen vaikutusta. Vuosi sitten painoin 107 kg, nyt paino on tippunut 92 kg. Jaksan jo paremmin lenkkeilyä nyt. Tavoite olisi laskea painoa vähitellen, 1 kg kerralla.

Tykkään liikkua yksin kun vaan saisin motivaatiota. Teen mielelläni pitkiä kävelylenkkejä, minulla on kuntopyörä ja pari kahvakuulaa kotona. Vauva-aikana en ole jaksanut miettiä liikuntaa, mutta nyt alkaa olla jo energiaa muuhunkin kuin lapseen. Kiva kuulla että olet onnistunut jo noin hyvin! Ap

Vierailija
18/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin

168 cm

...

73 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Asian ei pitäisi kuulua sinulle laisinkaan. Jokainen vastaa omasta painostaan. Mikä sinua vaivaa, kun et näin yksinkertaista asiaa tajua? Voit etsiä seuraa normaalipainoisista, kuka pakottaa puuttumaan lihavien elämään ja ulkonäköön. Huolehdi vain omista asioistasi.

Olen vain huolissani kansanterveydestä ja teen osani valistaakseni tietämättömiä!

Vierailija
19/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käännät tuon järkyttymisen motivaatioksi ja aloitat projektin heti huomenna. Pystyt kyllä. Tsemppiä!

Vierailija
20/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin

168 cm

...

73 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mä painan 50 kiloa ja voi jeesus että mua ottaa päähän nää muiden painojen taivastelijat.

Tekis mieli lihoa ihan vittuillakseen.