Kohta lapset taas kouluun.t.ammattivalittaja

Vierailija

Sitten on kiireinen iltapäivä ja ilta. Muutenkin tällä viikolla tuntuu olevan monenlaista juttua. Onneksi kohta tulee joulu.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistin, että sulla olisi vaan yksi kotona asuva lapsi...
Niin on mutta vien samalla kyydillä lapsen kaverin myös kouluun.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vajakki valittaa.. Sun piti muuttaa hesaan olemaan onnellinen. Jaa ei onnistunukaan. Ihme.
itse olet vajakki. Ja kyllähän sitä muutetaan kun saadaan asiat siihen kuntoon että voidaan muuttaa.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse viimeksi myönsit että muutto oli pelkkä vitsi. Olet vastemielinen.
Sitä mietitään vielä, pitää saada asunto, työ yms asiat kuntoon ette kai te työssäkäyvät halua mua elättää.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietitään vielä, pitää saada asunto, työ yms asiat kuntoon ette kai te työssäkäyvät halua mua elättää.ap

Turha yrittää, itse sanoit että koko homma on kusetusta. Yhtä totta kuin sun syöpä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää, itse sanoit että koko homma on kusetusta. Yhtä totta kuin sun syöpä.

Ihan miten vain. Sinkö saat työ,asunto yms asiat viikossa kuntoon?ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ollut aikatauluista puhetta. Sanoit itse, että koko muuttojuttu on kusetusta joten se mitä siihen liittyvää on luonnollisesti mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ollut aikatauluista puhetta. Sanoit itse, että koko muuttojuttu on kusetusta joten se mitä siihen liittyvää on luonnollisesti mielikuvituksesi tuotetta.

Pitäisikö mun kaikki tänne palstalle kertoa? muutetaan jos saadaan talo myytyä. Naapurin iso talo ollut n 2v myynnissä. Eipä sitä oikein voi vuokraa ja lainaa samalla maksaa.ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat