Lasketaanko tämä pettämiseksi?
Mies jäi eilen kiinni, kun harrasti nettiseksiä. Menin työhuoneeseen ja luulin, että se pelaa ihan normaalisti mutta sit huomasin että sen hahmo on alasti ja istuu jonkun toisen alastoman hahmon kanssa sängyllä.
Miehen mielestä se ei tehnyt mitään väärää, koska sen hahmo on nainen ja se toinenkin oli. Musta tossa on aika paljonkin väärää.
Kommentit (10)
Pettämisestä en tiedä, mutta melkein varmuudella sanoisin et molemmat hahmot oli oikeesti miehiä ja luuli et toinen on oikeesti nainen :D :D
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä en tiedä, mutta melkein varmuudella sanoisin et molemmat hahmot oli oikeesti miehiä ja luuli et toinen on oikeesti nainen :D :D
Mun mies sanoi et se toinenkin on todennäköisesti mies, mut ei toi mua kyllä yhtään rauhoita. Mun mies siis kiihottuu siitä, kun joku toinen mies kiihottuu.. hyi helvetti...AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi et se toinenkin on todennäköisesti mies, mut ei toi mua kyllä yhtään rauhoita. Mun mies siis kiihottuu siitä, kun joku toinen mies kiihottuu.. hyi helvetti...AP
Pettämisestä en tiedä mutta kaikkinensa ihan älyttömän outo tarina. Onneksi oon jo yli 40 niin ei tarvitse tällaisten asioiden kanssa painia...
Mä lasken tään pettämiseks, petät tervettä maalaisjärkeä tällä höpötyksellä. Keksi parempaa.
Ei ole pettämistä. Huvittavaa kylläkin. :D
Jätä se sika, kohta se on ihan oikeasti jonkun toisen miehen tai naisen kanssa alasti sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään nettiseksiä ole.
Mitähän se sit on kun netissä harrastetaan seksiä?
?????