Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasketaanko tämä pettämiseksi?

Vierailija

Mies jäi eilen kiinni, kun harrasti nettiseksiä. Menin työhuoneeseen ja luulin, että se pelaa ihan normaalisti mutta sit huomasin että sen hahmo on alasti ja istuu jonkun toisen alastoman hahmon kanssa sängyllä.

Miehen mielestä se ei tehnyt mitään väärää, koska sen hahmo on nainen ja se toinenkin oli. Musta tossa on aika paljonkin väärää.

Kommentit (10)

Vierailija

Pettämisestä en tiedä, mutta melkein varmuudella sanoisin et molemmat hahmot oli oikeesti miehiä ja luuli et toinen on oikeesti nainen :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä en tiedä, mutta melkein varmuudella sanoisin et molemmat hahmot oli oikeesti miehiä ja luuli et toinen on oikeesti nainen :D :D

Mun mies sanoi et se toinenkin on todennäköisesti mies, mut ei toi mua kyllä yhtään rauhoita. Mun mies siis kiihottuu siitä, kun joku toinen mies kiihottuu.. hyi helvetti...AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi et se toinenkin on todennäköisesti mies, mut ei toi mua kyllä yhtään rauhoita. Mun mies siis kiihottuu siitä, kun joku toinen mies kiihottuu.. hyi helvetti...AP

Pettämisestä en tiedä mutta kaikkinensa ihan älyttömän outo tarina. Onneksi oon jo yli 40 niin ei tarvitse tällaisten asioiden kanssa painia...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat