Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilannut mulle netistä froteisen kylpytakin joululahjaksi. Miten suhtautua?

Vierailija
22.11.2015 |

Vissiin jotain Macy'sin peruslinjaa, ei mikään merkkituote. Valkoinen.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudut sanomalla "kiitos rakas loistavasta lahjasta" ja käytät sitä uutta kylpytakkiasi ja olet onnellinen.

Vierailija
62/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sen äidille?

Ei, äidille on jo ostettu kristalliset kynttilänjalat.

Ap

Ja ostetaan vielä muutakin. Mutta tämä kylpytakki ei ole hänelle, koska anopin ja veljen sisarten lahjat suunnitellaan ja ostetaan yhdessä. Eli tiedän ettei äidille tule kylpytakkia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudut sanomalla "kiitos rakas loistavasta lahjasta" ja käytät sitä uutta kylpytakkiasi ja olet onnellinen.

No niin varmaan teenkin. Mutta voihan tätä asiaa vähän pohtia silti?

Ap

Vierailija
64/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin miehelle suoraan et jos haluaa ostaa mulle jotain niin MK:n shopping bag. Se on ainoa mitä olen nyt vaikka ja jos ei halua ostaa sitä niin en tarvii mitään.

Vierailija
65/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin miehelle suoraan et jos haluaa ostaa mulle jotain niin MK:n shopping bag. Se on ainoa mitä olen nyt vaikka ja jos ei halua ostaa sitä niin en tarvii mitään.

No mitä sä ajattelisit siitä, että sun mies ei ostaisi sulle sitä laukkua?

Ap

Vierailija
66/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vastauksissa ap toistuu kokoajan sama asia, joka ilmeisesti on se ongelma; hinta. Sinä ostit kallista ja mies ei niin kallista, joten sinua sapettaa kun olet "tuhalannut" mieheesi enemmän. Meneekö teillä aina lahjat sun muun tasan ettei varmasti kumpikaan käytä enemmän? ja kaikki muutkin käyttörahat ettei vaan ole epäreilua? jouluun on kuukausi, palauta pleikkari ja anna vaikka sukat niin ei varmasti sitten harmita. Ihme kitinää.

Vierailija
67/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.

Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.

Ap

Olen mies, enkä osaa kuvitella, mikä sitten olisi sekä mielikuvituksellista että romanttista. Kerrosko minulle, on tuo lahjan hankinta taas itselläkin edessä.

No tietysti olisin toivonut jotain korua tai vaikka jotain ihanaa merkkilaukkua. Nämä olisi sekä mielikuvituksellisia että romanttisia.

Ap

:D Anteeks nyt mutta että korut MIELIKUVITUKSELLISIA lahjoja??? Googlaa ihan mikä tahansa joululahjavinkkilista niin siellä on koru heti ensimmäisenä lahjaehdotuksena naiselle :D Jos kerran vaan yhdet lahjat meinaatte ostaa niin eikö ole hyvä että se yksi lahja on sitten tuollaimen jolle on paljon käyttöä.

Eihän AP mielikuvituksellista lahjaa halua, vaan tarkasti joko sen korun tai käsilaukun, josta on etukäteen vihjannut. Siinä, että ostaa naisen haluaman ja vihjaileman lahjan, ei ole mitään mielikuvituksellista. Jos mies ostaisi itse valitsemansa kalliin laukun lahjaksi, ei se varmasti olisikaan niin kiva ja hieno, vaan pelkästään väärä kallis lahja.

AP:lle: Ehkä teidän pitäisi ihan reilusti puhua aiheesta: ostetaan jotain mistä toinen pitää ja siitä asiasta saa/pitää vihjailla tai sanoa suoraan etukäteen. Tuohan sinun oletuksesi on tällä hetkellä?

Vierailija
68/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.

Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.

Ap

Olen mies, enkä osaa kuvitella, mikä sitten olisi sekä mielikuvituksellista että romanttista. Kerrosko minulle, on tuo lahjan hankinta taas itselläkin edessä.

No tietysti olisin toivonut jotain korua tai vaikka jotain ihanaa merkkilaukkua. Nämä olisi sekä mielikuvituksellisia että romanttisia.

Ap

:D Anteeks nyt mutta että korut MIELIKUVITUKSELLISIA lahjoja??? Googlaa ihan mikä tahansa joululahjavinkkilista niin siellä on koru heti ensimmäisenä lahjaehdotuksena naiselle :D Jos kerran vaan yhdet lahjat meinaatte ostaa niin eikö ole hyvä että se yksi lahja on sitten tuollaimen jolle on paljon käyttöä.

Eihän AP mielikuvituksellista lahjaa halua, vaan tarkasti joko sen korun tai käsilaukun, josta on etukäteen vihjannut. Siinä, että ostaa naisen haluaman ja vihjaileman lahjan, ei ole mitään mielikuvituksellista. Jos mies ostaisi itse valitsemansa kalliin laukun lahjaksi, ei se varmasti olisikaan niin kiva ja hieno, vaan pelkästään väärä kallis lahja.

AP:lle: Ehkä teidän pitäisi ihan reilusti puhua aiheesta: ostetaan jotain mistä toinen pitää ja siitä asiasta saa/pitää vihjailla tai sanoa suoraan etukäteen. Tuohan sinun oletuksesi on tällä hetkellä?

No tuossa ylempänähän lainauksessahan se peräänkuulutti nimenomaan mielikuvituksellista lahjaa...

Vierailija
69/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin en tainnut mainita edellä, että mulla on valmiiksi kaksi froteista kylpytakkia, molemmat aika uusia.

Ap

No etpä tosiaan maininnut. Nyt sitten sivulla neljä keksit tällaisenkin pikkuseikan, kuin että sulla onkin jo kaksi samanlaista entuudestaan. Käytätkö niitä paljon, eli onko miehesikin tietoinen noista kahdesta muusta kylpytakista? Mutta anyway, ei se ole tämä yksi pelkkä kylpytakki joka sua närästää.

Vierailija
70/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa ostaa itse laukut ja hajuvedet ja korut. Ja niitä voi yrittää saada joskus tuliaisiksi tai muiksi ylimääräislahjuksiksi. Mutta joulu- ja synttärilahja olis minusta mauttomuuden huipentuma mennä sanelemaan et tää merkki ja tää malli, kiitos. Ihan yhtä hyvin voisin ostaa sen itse. Mulle on ihan sama, vaikka saisin lahjaksi kynttilän ja servettipakkauksen. 

Vierailija
71/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ehkä ihmettelisin kun en kylpytakkeja koskaan käytä, mutta jos käyttäisin niin kyllähän se kelpais.

Vierailija
72/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No tuossa ylempänähän lainauksessahan se peräänkuulutti nimenomaan mielikuvituksellista lahjaa...

Ja siinä on tarinan ristiriita.

Vierailija
73/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minä toivoisin todella, että mies yllättäisi minut jollain lahjalla, jonka valiseminen edellyttää mielikuvitusta js vaivannäköä. Olen kuitenkin myös näyttänyt miehelle kaksi tavaraa, joista ilahtuisin jos ei ole aikaa ja voimia miettiä jotain itse: "Esimerkiksi tuollainen koru olisi kaunis tai ilahtuisin laukusta, katsohan tässä on ihana". Siis jotain tuon tapaista haluaisin.

Luulin, että olen tehnyt tämän aika helpoksi myös miehelle enkä näe tässä mitään ristiriitaa.

Ja todellakin, niitä kylpytakkeja mulla on jo kaksi, mistä seikasta uskoisin myös mieheni olevan tietoinen yhdessä kun asutaan. Mutta sekään ei tässä nyt ole se pointti.

Pointti on se, että mies ei ole vaivautunut käyttämään mielikuvitustaan ja uhraamaan yhtään aikaa lahjan valitsemiseen (olisin itkenyt ilosta, jos mies olisi vaikka virkannut patalapun minulle, koska tiedän miten vaikea juttu se olisi hänelle ollut). Mues ei myöskään ole ottanut vaarin niistä vihjeistä joita hänelle annoin (valiten tietoisesti nämä lahjat suunilleen samasta hintaluokasta, itse asiassa satasen tai joitakin kymppejä halvempia, kuin lahja jota hän pyysi minulta). Lopulta mies todennäköisesti tilasi sattumanvaraisesti jonkin jutun netistä minulle samalla kun osti itselleen suklia ja kalsareita. Ja tuo valittu lahja on täysin persoonaton ja tavanomainen ja kaiken lisäksi meidän kylppärissä roikkuu koko ajan kaksi sellaista!

Ehkä mä oon kamala ämmä, mutta jotenkin tämä koko juttu vaan masentaa mua. Siis voiko tylsempää lahjaa enää olla?

Ap

Vierailija
74/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä se kylpytakki onkin rakastajattarelle?

Ap

Minä toivoisin todella, että mies yllättäisi minut jollain lahjalla, jonka valiseminen edellyttää mielikuvitusta js vaivannäköä. Olen kuitenkin myös näyttänyt miehelle kaksi tavaraa, joista ilahtuisin jos ei ole aikaa ja voimia miettiä jotain itse: "Esimerkiksi tuollainen koru olisi kaunis tai ilahtuisin laukusta, katsohan tässä on ihana". Siis jotain tuon tapaista haluaisin.

Luulin, että olen tehnyt tämän aika helpoksi myös miehelle enkä näe tässä mitään ristiriitaa.

Ja todellakin, niitä kylpytakkeja mulla on jo kaksi, mistä seikasta uskoisin myös mieheni olevan tietoinen yhdessä kun asutaan. Mutta sekään ei tässä nyt ole se pointti.

Pointti on se, että mies ei ole vaivautunut käyttämään mielikuvitustaan ja uhraamaan yhtään aikaa lahjan valitsemiseen (olisin itkenyt ilosta, jos mies olisi vaikka virkannut patalapun minulle, koska tiedän miten vaikea juttu se olisi hänelle ollut). Mues ei myöskään ole ottanut vaarin niistä vihjeistä joita hänelle annoin (valiten tietoisesti nämä lahjat suunilleen samasta hintaluokasta, itse asiassa satasen tai joitakin kymppejä halvempia, kuin lahja jota hän pyysi minulta). Lopulta mies todennäköisesti tilasi sattumanvaraisesti jonkin jutun netistä minulle samalla kun osti itselleen suklia ja kalsareita. Ja tuo valittu lahja on täysin persoonaton ja tavanomainen ja kaiken lisäksi meidän kylppärissä roikkuu koko ajan kaksi sellaista!

Ehkä mä oon kamala ämmä, mutta jotenkin tämä koko juttu vaan masentaa mua. Siis voiko tylsempää lahjaa enää olla?

Ap

Vierailija
75/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on miehen kanssa jo vuosia tehty niin, ettei osteta toisillemme mitään, vaan ostamme yhdessä jotain itsellemme joululahjaksi. Joskus hyödyllistä, joskus vähemmän hyödyllistä, mutta kivaa. Hintatasokin vaihdellut kympeistä lähemmäksi tonnia. 

Vierailija
76/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaako se mies muuten suhteeseen? Viekö sua treffeille, hierooko sun jalkoja tai hartioita, ostaako spontasnisti kukkia tms.? Muistaako hääpäivät ja synttärit? Mietin että yrittääkö mies muutenkin mennä siitä mistä sita on matalin.

Vierailija
77/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panostaako se mies muuten suhteeseen? Viekö sua treffeille, hierooko sun jalkoja tai hartioita, ostaako spontasnisti kukkia tms.? Muistaako hääpäivät ja synttärit? Mietin että yrittääkö mies muutenkin mennä siitä mistä sita on matalin.

Huoh! No jos suoraan sanotaan, niin enemmänkin voisi tehdä juttuja, joista mä tykkään. Konserteissa käydään, mutta lähinnä kuuntelemassa sellaista musaa, mistä hän tykkää. Ja silloinkin on hänen kaverit aina mukana ja minä jään vähän syrjään. Kukkia ei osta kuin syntymäpäivänä ruusun, mikä on kyllä kiva traditio meillä. Kotona tehdään kumpikin omia juttujamme, mies pelaa ja surffaa netissä ja mä teen yleendä kaikkia kotijuttuja.

Ap