Mies tilannut mulle netistä froteisen kylpytakin joululahjaksi. Miten suhtautua?
Vissiin jotain Macy'sin peruslinjaa, ei mikään merkkituote. Valkoinen.
Kommentit (77)
Miksi tiedät joululahjasi jo näin etukäteen? No samapa tuo mutta ehkä ensi jouluna miehesi ei ole enää täällä hankkimassa mitään lahjaa. Joskus oikeesti kannattaisi olla hiukan kiitollisempi siitä mitä on eikä vikistä pikkuasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.
Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.
Ap
Olen mies, enkä osaa kuvitella, mikä sitten olisi sekä mielikuvituksellista että romanttista. Kerrosko minulle, on tuo lahjan hankinta taas itselläkin edessä.
No tietysti olisin toivonut jotain korua tai vaikka jotain ihanaa merkkilaukkua. Nämä olisi sekä mielikuvituksellisia että romanttisia.
Ap
Jos joku on helvetin tylsä ja geneerinen lahja, niin koru tai laukku!
Mitäs ihanan kallista , romanttista ja logollista olet itse miehelle ostamassa?
Kallis koru ja kallis merkkilaukku, logolla tottakai!
Kuulostaa Johanna Tukiaiselta tai vastaavalta lompakkoloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.
Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.
Ap
Olen mies, enkä osaa kuvitella, mikä sitten olisi sekä mielikuvituksellista että romanttista. Kerrosko minulle, on tuo lahjan hankinta taas itselläkin edessä.
No tietysti olisin toivonut jotain korua tai vaikka jotain ihanaa merkkilaukkua. Nämä olisi sekä mielikuvituksellisia että romanttisia.
Ap
Mielikuvituksellinen? Laukku? Ehkä sinun fantasioissasi.
Jaksaako aikuiset ihmiset oikeasti napista jostain joululahjoista? Me ostetaan miehen kanssa toisillemme jotkut konvehtirasiat ja siinä se :D Meille joulussa parasta on loma ja yhdessä oleminen, ei materia.
Tää on niin tätä. Ensin nainen valittaa miehelleen kun tämä ei tuo koskaan esim. kukkia yllätyksenä. Ja sitten kun se mies tuo niitä niin siitä tulee riita - jonka jälkeen ei varmana tule kukkia ja voi se mieskin jäädä tulematta joku kerta.
Ehkä miehesi ompelee siihen punaisia sydämiä, sitten se on käytännöllinen, mielikuvituksellinen ja romanttinen =D
Mä ostin miehelleni kylpytakin joululahjaksi kun oltiin seurusteltu kuukauden, hän oli todella iloinen. Nykyään pyytää joululahjaksi uutta aina kun vanha on liian kulunut =D
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toivottavasti siihen yhteen lahjaan kuuluu muutakin kuin pelkkä kylpytakki. Muuten on aika tylsä lahja, mutta ei pitäisi olla yllätys, jos miehellä on yleensäkin tapana ostaa vain tarpeellisia lahjoja.
Jos haluaa jonkun tietyn lahjan ja muut pahoittaa mielen niin miksei sitä voi kertoa?
Mä taas etsin miehelle kunnon froteista kylpytakkia ja tuntuu ettei nykyään missään ole ?? Sellaiset pehmeät materiaalit ei ole kivoja pyyhittäessä ..frotee kuivaa kaikkein parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa jonkun tietyn lahjan ja muut pahoittaa mielen niin miksei sitä voi kertoa?
Naiset jostain syystä kuvittelevat miesten olevan ajatuksenlukijoita. Ja että kettuillakseen ostavat väärän lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Näin miehenä sanon, että on täysi mahdottomuus ostaa yllätyksenä korua, kelloa, laukkua tai hajuvettä, joka miellyttäisi lahjan saajaa. Pettymystä peitellen lahjaa ihaillaan, pidetään kohteliaisuudesta kerran tai kaksi ja unohdetaan johonkin kaapin nurkkaan.
Joten on tasan kaksi vaihtoehtoa, tyytyä siihen mitä sattuu saamaan tai TARKKAAN kertoa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toivottavasti siihen yhteen lahjaan kuuluu muutakin kuin pelkkä kylpytakki. Muuten on aika tylsä lahja, mutta ei pitäisi olla yllätys, jos miehellä on yleensäkin tapana ostaa vain tarpeellisia lahjoja.
Ei kuulu muuta kuin tää kylpytakki. Tilasi sen Macy'siltä samalla kun itselleen kalsareita ja sukkia. Kylpytakki maksoi 48 $ pussissa olleen kuitin mukaan. Kylpytakki oli siis muovipussissa pannuhuoneessa, löysin sen kun siivosin pannuhuoneen eilen.
Ostetaan tosiaan vaan yhdet lahjat toisillemme. Vietetään joulua miehen vanhempien luona. Mennään aattona ja tullaan kotiin tapaninpäivänä. Lahjat annetaan aattoaamuna ennenkuin lähdetään ajamaan maalle. Se on meidän ainoa oma jouluhetki.
Joku kyseli niin ostin miehelle PS4:n GTA 5 -paketin mitä hän toivoi. Mutta sillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApNäin miehenä sanon, että on täysi mahdottomuus ostaa yllätyksenä korua, kelloa, laukkua tai hajuvettä, joka miellyttäisi lahjan saajaa. Pettymystä peitellen lahjaa ihaillaan, pidetään kohteliaisuudesta kerran tai kaksi ja unohdetaan johonkin kaapin nurkkaan.
Joten on tasan kaksi vaihtoehtoa, tyytyä siihen mitä sattuu saamaan tai TARKKAAN kertoa mitä haluaa.
No kyllä olen miehelle kertonut ja näyttänyt netistä, mitkä olisi ihania. En nyt suoraan sanonut että osta tämä mulle jouluksi, vaan että kato miten kiva, kävisi mulle hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kuulu muuta kuin tää kylpytakki. Tilasi sen Macy'siltä samalla kun itselleen kalsareita ja sukkia. Kylpytakki maksoi 48 $ pussissa olleen kuitin mukaan. Kylpytakki oli siis muovipussissa pannuhuoneessa, löysin sen kun siivosin pannuhuoneen eilen.
Ostetaan tosiaan vaan yhdet lahjat toisillemme. Vietetään joulua miehen vanhempien luona. Mennään aattona ja tullaan kotiin tapaninpäivänä. Lahjat annetaan aattoaamuna ennenkuin lähdetään ajamaan maalle. Se on meidän ainoa oma jouluhetki.
Joku kyseli niin ostin miehelle PS4:n GTA 5 -paketin mitä hän toivoi. Mutta sillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Ap
Tai siis en usko, että lahjaan kuuluu muuta kuin tää kylpytakki. Aina on ostettu vaan joku yksi juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApNäin miehenä sanon, että on täysi mahdottomuus ostaa yllätyksenä korua, kelloa, laukkua tai hajuvettä, joka miellyttäisi lahjan saajaa. Pettymystä peitellen lahjaa ihaillaan, pidetään kohteliaisuudesta kerran tai kaksi ja unohdetaan johonkin kaapin nurkkaan.
No kyllä olen miehelle kertonut ja näyttänyt netistä, mitkä olisi ihania. En nyt suoraan sanonut että osta tämä mulle jouluksi, vaan että kato miten kiva, kävisi mulle hyvin.
Ap
Kultaseni, on aivan sula mahdottomuus muistaa edes yksi niistä 'kato miten kiva' kohteista, niitä tulee nimittäin niiiiin paljon ja oletko varma, ettet ole erehtynyt kerran sanomaan jostain kylpytakista, että se on kiva.
Ei se välttämättä ole sulle. Onko teillä vilkas seksielämä ja mies tyytyväinen? Vaikutat niin pinnalliselta haahkalta, että ehkä miehesi on tosiaan hankkinut mukavampaa seuraa muualta ja hän on toivonut kunnon kylpytakkia?
Ap