Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

se kun tapailemasi mies osoittautuu kusipääksi...

Vierailija

en edes jaksa selittää. Ja olen niellyt tätä paskaa jo niin pitkään ettei oikein edes vituta enää. Hohhoijaa...

Kommentit (6)

Vierailija

Millä tavalla osoittautui kusipääksi? Omalla kohdallani mies oli jotain muuta kuin aluksi näytti olevan. Mukava ja leppoisa mies paljastuikin negatiivisviritteiseksi ja huonotapaiseksi   sanelijaksi. Lisäksi kehui aiemmilla naiskokemuksillaan. Aika monta ikävää piirrettä löytyi.

Vierailija

Sellaisia ihmisiä vetää puoleensa millainen itse on. Jos vedät kusipäitä puoleesi kannattaa tarkistaa oletko itsekään niin loistava catch mitä kuvittelet.

Vierailija

Kun netissä luotu mielikuva ja todellisuus eivät kohtaa: eräskin nainen haki aktiivista ja innokasta miestä. Itse oli masentunut sohvaperuna. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun netissä luotu mielikuva ja todellisuus eivät kohtaa: eräskin nainen haki aktiivista ja innokasta miestä. Itse oli masentunut sohvaperuna. 

No tuohan on ihan järkeenkäyvää. Toivoi aktiivisen ja innokkaan miehen innostavan itseäänkin johonkin muuhun kuin sohvaperunointiin. Ei siitä, mitä hakee, voi päätellä minkälainen se hakeva osapuoli on itse.

Vierailija

Mies oli siis kaikin puolin jees paitsi että ei halunnutkaan kanssani kunnon suhdetta. Erosimme pariinkin kertaan ja aina hän höynäytti minut takaisin esittämällä muka niin rakastunutta. Ja sitten viesti perään aamulla että ethän nyt sitten käsittänyt väärin. :( Kaipa se piti tämäkin läksy kantapään kautta oppia. Ja lisäksi ilmeni että järjestelmällisesti suunnitteli näitä uusintavalloituksiaan että panopaikka on tapaamisen yhteydessä valmiina mutta minulle valehteli että muka vain lankesi seurassani kun olin niin ihq.

Nyt ei edes sureta enää joten ei kun kohti uusia seikkailuja.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat