Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilannut mulle netistä froteisen kylpytakin joululahjaksi. Miten suhtautua?

Vierailija
22.11.2015 |

Vissiin jotain Macy'sin peruslinjaa, ei mikään merkkituote. Valkoinen.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ero, kun ostin liian huonon joululahjan. Otin kihlatusta eron, se joululahjasta itkeminen oli viimeinen niitti, purin kihlat. Tosijuttu, joskus nämä juhlapyhät paljastaa aika paljon ihmisestä. Hyvää joulunodotusta kuitenkin kaikille, ottakaa iisisti.

-mies

Vierailija
42/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.

Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.

Ap

Olen mies, enkä osaa kuvitella, mikä sitten olisi sekä mielikuvituksellista että romanttista. Kerrosko minulle, on tuo lahjan hankinta taas itselläkin edessä.

No tietysti olisin toivonut jotain korua tai vaikka jotain ihanaa merkkilaukkua. Nämä olisi sekä mielikuvituksellisia että romanttisia.

Ap

Näin miehenä sanon, että on täysi mahdottomuus ostaa yllätyksenä korua, kelloa, laukkua tai hajuvettä, joka miellyttäisi lahjan saajaa. Pettymystä peitellen lahjaa ihaillaan, pidetään kohteliaisuudesta kerran tai kaksi ja unohdetaan johonkin kaapin nurkkaan. 

Joten on tasan kaksi vaihtoehtoa, tyytyä siihen mitä sattuu saamaan tai TARKKAAN kertoa mitä haluaa.

No kyllä olen miehelle kertonut ja näyttänyt netistä, mitkä olisi ihania. En nyt suoraan sanonut että osta tämä mulle jouluksi, vaan että kato miten kiva, kävisi mulle hyvin.

Ap

Kultaseni, on aivan sula mahdottomuus muistaa edes yksi niistä 'kato miten kiva' kohteista, niitä tulee nimittäin niiiiin paljon ja oletko varma, ettet ole erehtynyt kerran sanomaan jostain kylpytakista, että se on kiva.

Olen sanonut tasan kahdesta jutusta, toinen oli kristalliriipus ja toinen Sonia Rykielin pieni olkalaukku. Luulisi että muistaisi kun vielä tein molemmista kirjanmerkit.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu näitä "miten suhtautua" - ja "mitä minun pitäisi ajatella" -aloituksia! Ihan kuule päätä itse, miten suhtaudut! Elätkö yleensä muutenkin, kuten muut käskevät, vai osaatko ajatella itse? Vähän vaikuttaa, ettei ole mieleinen lahja, joten voit jo ennaakkoon alkaa vittuilla miehelle siitä, ettei vahingossa aattoiltana unohdu.

Olet väärässä. Kyllä suhtautumisiin tulee joku malli olla. Ja jos ei tiedä pitää kysyä viisaammilta...AV-palstalta.

Yhtä mieltä tulee olla!

Vierailija
44/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun nimi Mari apee, ettet olisi minun ex-kihlattu? 

-mies

Vierailija
45/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun nimi Mari apee, ettet olisi minun ex-kihlattu? 

-mies

Heh heh no en ole

Ap

Vierailija
46/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkurouvaa, kun niin pahoitit mielesi! Ole tyytyväinen, jos jotakin jouluna saat, moni ei saa mitään, tai jos saa, niin kattilan tai paistinpannun. Mites sitten suu pannaan? Ovat niin GENEERISIÄ lahjoja! Voi herran pieksut ja rouvan nappikengät kuitenkin. Vaikka oletkin oppinut muutaman vierasperäisen sanan, niin suosittelen silti pysymään ihan vaan tässä meidän junttien suomessa!

Ilmeisesti et ole vielä ollut pitkään aviossa, koska et ole oppinut, millaisia miehet ovat lahjanostajina. Ei niillä juurikaan ole mielikuvitusta. Jos haluaa jotain ihan tiettyä lahjaa, niin se pitää sanoa suoraan eikä vain hymistellä, että se voisi sopia minulle tai tuo on kiva. Roskaromaaneissa miehet ostelevat lahjaksi timanttisormuksia sun muita hienouksia, mutta harva suomalainen miehenjörrikkä sellaiseen taipuu. Pahuksen kalliitakin tuollaiset hienommat korut tai merkkilaukut ovat.

Vierailija
47/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha mieli miehen puolesta. :(

:'D aloitus on perinteinen av-provo! Toiv. olet sellainen itsekin.

Vierailija
48/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pikkurouvaa, kun niin pahoitit mielesi! Ole tyytyväinen, jos jotakin jouluna saat, moni ei saa mitään, tai jos saa, niin kattilan tai paistinpannun. Mites sitten suu pannaan? Ovat niin GENEERISIÄ lahjoja! Voi herran pieksut ja rouvan nappikengät kuitenkin. Vaikka oletkin oppinut muutaman vierasperäisen sanan, niin suosittelen silti pysymään ihan vaan tässä meidän junttien suomessa!

Ilmeisesti et ole vielä ollut pitkään aviossa, koska et ole oppinut, millaisia miehet ovat lahjanostajina. Ei niillä juurikaan ole mielikuvitusta. Jos haluaa jotain ihan tiettyä lahjaa, niin se pitää sanoa suoraan eikä vain hymistellä, että se voisi sopia minulle tai tuo on kiva. Roskaromaaneissa miehet ostelevat lahjaksi timanttisormuksia sun muita hienouksia, mutta harva suomalainen miehenjörrikkä sellaiseen taipuu. Pahuksen kalliitakin tuollaiset hienommat korut tai merkkilaukut ovat.

No en tullut tänne riitelemään, vaan kysymään ainoastaan mielipidettänne tästä lahjasta. Sanon vaan tohon ylläolevaan sen, että ollaan oltu yhdessä 4 vuotta ja naimisissa 2 ja puoli. Ja en varmaankaan tunne miestäni vielä läpikotaisin emmekä ole kauheasti lahjoja antaneet. Se minua tässä vähän ihmetyttää, että mies pyytää minulta paljon yli 300 €:n pelikonsolia ja pelejä. Ja kun itse sanon jotain samanhintaista, niin tilaa netistä jotain ihan muuta ja paljon halvempaa. Ei mulle olisi tullut mieleenkään ostaa miehelle muuta kuin sen toive.

Ap

Vierailija
49/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi joka toivonut mieheltä kylpytakkia joululahjaksi :) maksakoot vaikka 2 euroa eikä värillä ei oo mitään väliä, olkoot valkonen tai vaikka kakkan ruskee kunhan on kunnon frotee kangasta.

Vierailija
50/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

No en tullut tänne riitelemään, vaan kysymään ainoastaan mielipidettänne tästä lahjasta. Sanon vaan tohon ylläolevaan sen, että ollaan oltu yhdessä 4 vuotta ja naimisissa 2 ja puoli. Ja en varmaankaan tunne miestäni vielä läpikotaisin emmekä ole kauheasti lahjoja antaneet. Se minua tässä vähän ihmetyttää, että mies pyytää minulta paljon yli 300 €:n pelikonsolia ja pelejä. Ja kun itse sanon jotain samanhintaista, niin tilaa netistä jotain ihan muuta ja paljon halvempaa. Ei mulle olisi tullut mieleenkään ostaa miehelle muuta kuin sen toive.

Ap

Kyllä menee vaikeaksi!

Antakaa kumpikin toisillenne 300 € käteen, niin ei tarvitse miettiä, että toinen sai jotain arvokkaampaa kuin itse sai. Lahjan hintahan näyttää olevan se kaikkein tärkein.

Vierailija
51/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos sulle ei kelpaa, niin myy mulle. Mikään ei ole niin ihana saunan ja suihkun jälkeen kuin kunnon paksu, froteinen kylpytakki. 

Vierailija
52/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tavallaan ymmärrän aloittajaa, jos itse on kuunnellut miehen toiveita ja ostanut sen. Ei ole mieskään välttämättä maininnut kuin kerran, mutta meillä naisilla on tapana ne toiveet muistaa... Ehkä se itse lahja ei ole nyt se suurin pettymys vaan se ettei mies ole (kenties taaskaan?) kuinnellut naisen toiveita.

Mutta muuten kylpytakki on mielestäni oikein mukava lahja, kelpaisi minulle. Mutta jos tarkoituksena on ostaa yksi, tarkkaan mietitty lahja, jota saaja toivoo, niin sittenhän tässä on menty mönkään.

Jos ajattelen että olisin itse ostanut miehelleni vaikka PS4 ja toivonut itse Michael Korsin laukkua, mutta saisinkin villasukat ja yöpuvun niin kyllähän se vituttaisi vaikka kuinka käytännöllinen lahja olisikin!

Vierailija
53/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen periaate, että lahjoja voi toki toivoa, mutta ei sanella. Lahja on lahja ja antaja päättää mitä antaa. Ja jos meni metsään, ei voi mitään. Eihän se ole mistään pois paitsi ettei antaja onnistunut ilahduttamaan toivomallaan tavalla. 

Nyt vaan jännittää kummasta tulee isompi haloo. Siitä, että ap saa aattona tuon kylpytakin tai siitä, että paketissa onkin jotain ihan muuta kuin tuo kylpytakki. 

Vierailija
54/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.

Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.

Ap

Olen mies, enkä osaa kuvitella, mikä sitten olisi sekä mielikuvituksellista että romanttista. Kerrosko minulle, on tuo lahjan hankinta taas itselläkin edessä.

No tietysti olisin toivonut jotain korua tai vaikka jotain ihanaa merkkilaukkua. Nämä olisi sekä mielikuvituksellisia että romanttisia.

Ap

:D Anteeks nyt mutta että korut MIELIKUVITUKSELLISIA lahjoja??? Googlaa ihan mikä tahansa joululahjavinkkilista niin siellä on koru heti ensimmäisenä lahjaehdotuksena naiselle :D Jos kerran vaan yhdet lahjat meinaatte ostaa niin eikö ole hyvä että se yksi lahja on sitten tuollaimen jolle on paljon käyttöä.

Vierailija
55/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli tässä ei ole kyse kylpytakista, van muista ongelmista suhteessanne. Jos suhteessa ei olisi ongelmia rakastaisit sitä kylpytakkia, ja miestäsi, koska hän haluaa kietoa sinut puhtaan valkoiseen pehmeään foreeseen, näkee sinut raikakana ja ihanana. Mutta nyt  ilmeisesti koet, ettei arvosta ja raksta sinua yhtä paljon kuin sinä häntä. 

Koeta olla analyyttisempi, nähdä pikkuaisioiden taakse - mikä teillä oikeasti mättää? Peliriippuvuus? Miehen ajankäyttö? Huomioinnin ja huomioonottamisen puute?

Vierailija
56/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tavallaan ymmärrän aloittajaa, jos itse on kuunnellut miehen toiveita ja ostanut sen. Ei ole mieskään välttämättä maininnut kuin kerran, mutta meillä naisilla on tapana ne toiveet muistaa... Ehkä se itse lahja ei ole nyt se suurin pettymys vaan se ettei mies ole (kenties taaskaan?) kuinnellut naisen toiveita.

Mutta muuten kylpytakki on mielestäni oikein mukava lahja, kelpaisi minulle. Mutta jos tarkoituksena on ostaa yksi, tarkkaan mietitty lahja, jota saaja toivoo, niin sittenhän tässä on menty mönkään.

Jos ajattelen että olisin itse ostanut miehelleni vaikka PS4 ja toivonut itse Michael Korsin laukkua, mutta saisinkin villasukat ja yöpuvun niin kyllähän se vituttaisi vaikka kuinka käytännöllinen lahja olisikin!

Ehkä eniten minua tässä harmittaa se, että se kylpytakki on just tuolta Macy'siltä, mistä mies tilaa aina alusvaatteita, sukkia ja kauluspaitoja. Eli on käynyt siellä ostamassa itselleen sukkia ja kalsareita ja samalla päättänyt tilata mulle kylpytakin. Kätevää. Ne sen sukat ja kalsarit maksoi muuten kaksi kertaa niin paljon kuin se kylpytakki.

Ap

Vierailija
57/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

:D Anteeks nyt mutta että korut MIELIKUVITUKSELLISIA lahjoja??? Googlaa ihan mikä tahansa joululahjavinkkilista niin siellä on koru heti ensimmäisenä lahjaehdotuksena naiselle :D Jos kerran vaan yhdet lahjat meinaatte ostaa niin eikö ole hyvä että se yksi lahja on sitten tuollaimen jolle on paljon käyttöä.

Niin en tainnut mainita edellä, että mulla on valmiiksi kaksi froteista kylpytakkia, molemmat aika uusia.

Ap

Vierailija
58/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eniten minua tässä harmittaa se, että se kylpytakki on just tuolta Macy'siltä, mistä mies tilaa aina alusvaatteita, sukkia ja kauluspaitoja. Eli on käynyt siellä ostamassa itselleen sukkia ja kalsareita ja samalla päättänyt tilata mulle kylpytakin. Kätevää. Ne sen sukat ja kalsarit maksoi muuten kaksi kertaa niin paljon kuin se kylpytakki.

Ap

Kuinka suuren uroteon sinä jouduit tekemään miehen lahjaa hankkiessasi? Kuljit läpi luotisateen ja rotkojen reunojen ja viuhuvan myrskytuulen? Vai kävit lähi-cittarissa tai naputtelit koneella tilauksen matkaan?

Vierailija
59/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sen äidille?

Vierailija
60/77 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sen äidille?

Ei, äidille on jo ostettu kristalliset kynttilänjalat.

Ap