Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tiedän, onko panollani muita naisia?

Vierailija
22.11.2015 |

Onko varmoja merkkejä tästä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panoja kohtaan ei ole mitään velvollisuuksia. Niille voi kertoa totuuden tai valehdella tai kaikkea siltä väliltä, kun niitä vain pannaan.

Voi toki valehdella, mutta se on surkeaa käytöstä, oli pano tai ei. Ei ihmisiä kuulu kohdella tahallaan huonosti eikä kukaan ole olemassa vain seksiä varten . Ap

Vierailija
22/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta "panolle",voin olla ilman vaikka vuosia.

Vaimoainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta "panolle",voin olla ilman vaikka vuosia.

Vaimoainesta.

Ei ole.

Vierailija
24/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoainesta.

Ei ole.

On. Minunkin vaimo voi olla ilman seksiä vuosikausia, sillä on pää niin kipee....

Vierailija
25/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panolta voi kysyä tuollaista asiaa. Sinun ei tarvitse mainita mitään ihastumisesta. Minäkin kysyisin pelkältä panolta tautien takia.

Vierailija
26/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua... Kai mä sitten kysyn! Jännittää hirveästi, pelkään että saan jonkun itkukohtauksen. Se kuitenkin alkaa selittää liian tarkkaan siitä. Vinkkejä/miten teidän seksikumppanit on suhtautuneet tällaiseen?

Vierailija
27/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisit oikeasti seurustella miehen kanssa niin älä tyydy olemaan pelkkä "ihan kiva reikä". Sano että haluat suhteesta muutakin jos näin on, turha kuvitella romanttisia kuvitelmia miehen tekemisistä jos ette seurustele: miehet voi olla kivoja naisille, Huom monikossa, joiden kanssa ne paneskelee.

Vierailija
28/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kohta se sut jättää kun huomaa että oot rakastunut siihen. Aina akoille tulee tunteita vaikka vain seksisuhteesta on sovittu

Vierailija
29/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin kuulosta että mies mitään muuta haluaisi joten ehdottomasti lopeta suhde ennen kuin uppoat syvemmälle suohon. Tuo on niiiin tavallinen tarina kun mies yrittää pitää sen "panonsa".

Vierailija
30/30 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä miten jollekin voi olla niin helvetin tärkeää pitää pano, josta ei oikein edes tykkää. Siis en minä jaksaisi valehdella ym toiselle ihan siksi että saan sitten oman tyydytyksen. Enkä ole kovin kiva ollut panoille joilta olen halunnut vain seksin enkä ole jaksanut niitä juttuja monta kertaa, vaikka seksi oliskin hyvää.

Ehkä mä oon pohjimmiltani parisuhdeihminen. Voi perkele! Haluaisin mieluummin olla monen eri ihmisen kanssa ja elää itsekseni itseäni varten, mutta voi olla että mun tunne-elämää ei ole tarkoitettu oikein sellaiseen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän