Mitä pahaa me miehet olemme tehneet
Kommentit (38)
Tiedätkö, kävin eilen muutaman eri maista kotoisin olevien miehien kanssa tämän keskustelun. Kun luulin että tää on vain suomalainen juttu, että miehet versus naiset mutta kuulemma heidänkin maisaan käydään tätä samaa kitinää.
Ne on yleensä just ne katkerimmat jotka näillä palstoilla valittaa.
Kiusanneet ala-asteella, halunneet seksiä, kun mä olisin halunnut rakkautta ja tutustua ensin vaikka vuosia. Ylipäätään pitäneet seksiä oleellisena. Jättäneet sen takia rakastamatta. Siinäpä ne pahimmat.
Ei välttämättä vielä mitään, mutta ihan varmasti vähintään aiotaan tehdä.
Me rumat miehet olemme lähestyneet naisia ja tehneet alotteita. Sitten pitää palauttaa maan pinnalle ja muistuttaa, että meidän tehtävämme on vain käydä töissä ja ylläpitää hyvinvointiyhteiskuntaa
Vierailija kirjoitti:
Kiusanneet ala-asteella, halunneet seksiä, kun mä olisin halunnut rakkautta ja tutustua ensin vaikka vuosia. Ylipäätään pitäneet seksiä oleellisena. Jättäneet sen takia rakastamatta. Siinäpä ne pahimmat.
Siis jos ketään miestä OIKEASTI kiinnostaa.
Sama
Näissä "miesviha"ketjuissahan, joissa käyt kommentoimassa, kuvaillaan juuri hyvin tarkkaan, mitä mies teki. Lue ne kuvaukset uudestaan. Eivät miehet kollektiivina ole mitään tehneet, mutta ne jotka ovat, ovat.
No niin, ei tainnut kiinnostaa. Olen ennenkin huomannut saman. *katkerasti naurahtaa*
6
No ihan näin alkajaisiksi: SYNTYNEET
no ei oikeesti, olette ihan siedettäviä ❤
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, kävin eilen muutaman eri maista kotoisin olevien miehien kanssa tämän keskustelun. Kun luulin että tää on vain suomalainen juttu, että miehet versus naiset mutta kuulemma heidänkin maisaan käydään tätä samaa kitinää.
Ne on yleensä just ne katkerimmat jotka näillä palstoilla valittaa.
Minäkin opin iän myötä, että ulkomaalaisena olen paljon suositumpi kuin Suomessa. Jännä ilmiö, matkustellessa tämän huomaa aika nopeasti, lisäksi aika harvassa maassa on yhtä tunkkainen lähes vainoharhainen suhtautuminen toisiin ihmisiin kuin tässä maassa. Joskus ikävä tulla takaisin Suomeen, vaikka maassa paljon hyvää onkin.
-mies
Juu me miehet ollaan niin vitun pahoja. :D Naisissa ei koskaan mitään vikaa ja jos onkin se on miesten syy. Hah, hah. Naiset haluaa lopulta ihan samaa kuin mekin, seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Juu me miehet ollaan niin vitun pahoja. :D Naisissa ei koskaan mitään vikaa ja jos onkin se on miesten syy. Hah, hah. Naiset haluaa lopulta ihan samaa kuin mekin, seksiä.
Ei halua, vaan rakkautta.
6
Ette ole nuolleet ja panneet tarpeeksi.
Vaikea sanoa, mutta luulen, että suurin syy on se, että olette olemassa.
Itse en vihaa ketään.
Ettehän te muuta osaa tehdäkkään.
Oisko sovinistisella asenteella asian kanssa mitään tekemistä? Tuollaisia miehiä vihaan kyllä avoimesti ihan irl myös.
Vierailija kirjoitti:
6
Olet rasittava naukuja. Mene muualle itsesäälimään ja kaihoamaan "rakkautta".
1. tappelette pieninä
2. tappelette isoina
3. aloitatte sotia
4. raiskaatte vihollisen naisia sodissa
5. raiskaatte lapsia
6. petätte
7. valehtelette
8. alistatte
9. kidutatte
10. tapatte
11. murhaatte
12. tuhoatte maapallon
nää nyt tuli ekana mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6Olet rasittava naukuja. Mene muualle itsesäälimään ja kaihoamaan "rakkautta".
Entä sitten jos olen? Mitä se sinulle kuuluu? Saan mä olla täällä aivan yhtä paljon kuin sinäkin. Jos olit mies, varsinkin samaa mieltä aloittajan kanssa, niin katso peiliin, miksi?
6
Lue sieltä ketjuista kun niitä kerta löydät.