Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä alkoi taas selkäkipu

Vierailija
22.11.2015 |

Tuossa se nyt välillä kävelee ympyrää ja välillä kyykkii lattialla. Sanoi että jalat meinaa alkaa puutumaan. Kannattaisiko mennä lääkäriin vai odotella huomiseen? Onko kenelläkään kokemusta mistä voisi johtua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jo kymmenen vuotta iskias ja välilevyistä johtuen kipuja molemmissa linkissä ja alaraajoissa. Viimeksi kun lääkärillä kävin määräsi vain buranaa mikä ei auta yhtään. Oon huomannut että apua saadakseen joutuu lähes todistella lääkäreille kivun laadusta, se on äärettömän turhauttavaa

On äärettömän ikävää että oikeasti apua tarvitsevat joutuvat samaan jonoon niiden kanssa, jotka väittävät kärsivänsä selkäkivuista jotta saavat hoitopäivämaksulla opiaatteja sairaalassa. Pakostakin aletaan tässä porukassa epäilemään jos ei röntgenkuvissa löydy vikaa.

Mulla on kyllä ihan diagnoosi välilevynrappeuma, skolioosi ja kulumat

Vierailija
22/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän voi myös oirehtia selkäkipuna. Kannattaa varmaan ottaa ihan vakavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puutui vasen jalka ja Iskiasvaivat piinasivat. Pakara kramppasi ja aloin ontua. Kärvistelen 3 pv, kävin lääkärissä. Relaxantteja. Eivät auttaneet. Kävin uudelleen lääkärissäja nyt magneettikuvissa. Löytyi välilevynpullistuma ja Töölöön kiireelliseen leikkaukseen halvausriskin vuoksi. Googlaa ratsupsikkaoireyhtymä.

Vierailija
24/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://andrevei.blogspot.fi/?m=1

Tämäkin lähti selkäkivuilla.

Vierailija
25/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tuntuu pulssi niin lääkäriin on turha lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi