Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sis mikä kusipää yhden illan juttu oli!

Vierailija
22.11.2015 |

päästi mun kissan rappikseen! En voi käsittää miks teki noin ihan tahallaan päästi kissa on vielä ihan pentu, että ei se oo sinne ovelle juossu vaan kävelee hitaasti kun on niin pieni. Itku kurkussa etsin sitä kotoa kunnes tajusin katsoa rappiksen. Hiton sika!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoithan kuitenkin pillua?

Vierailija
2/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh piti jatkua otsikkoon että kissa asiaa...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antanut pillua vaan otin munaa t ap

Vierailija
4/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pieni löytyi? Kauanko joutui olemaan siellä? :O

En siis sua paheksu yhtään, vaikutat oikein hyvältä kissanomistajalta. Ikävä vieras vain.

Vierailija
5/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en antanut pillua vaan otin munaa t ap

That's my girl!!! ♡

Vierailija
6/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v...tu. Ihme lutka sinäkin. Pakkoko on nussia kaikkia baarituttuja?

Vierailija
7/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun päästää kotiinsa tuntemattomia. Yhden illan jutut ovat todella WT.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
8/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut luojankiitos kauaa vaan nousin heti ylös ootin vain, että mies lähtee. Mua ottaa niin paljon päähän ja samalla surettaa tollanen kiusan teko. Oon ihan hämmentynyt miten joku tollasta tekee :\ ap

Vierailija
9/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vielä ihan pentu, että ei se oo sinne ovelle juossu vaan kävelee hitaasti kun on niin pieni.

Tuota, ootko kuullut kissojen luovutusiästä?

Vierailija
10/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kantsis miettiä minkälaisen miehen mukaansa ottaa?

Vierailija
11/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käsittämään kuka raahaa tuntemattomia kotiinsa ja jättää lemmikkinsä noiden tyyppien armoille. Jos asut yksin niin päästä vaikka koko kylä kotiisi mutta jos vastuullasi on avuttomia eläimiä niin luulisi että jotenkin edes turvaisit niiden hyvinvoinnin kun avaat ovesi ja haarasi ties kelle vastaantulijalle.

Kuvottaa.

Vierailija
12/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä henkilö ei ole sitä kissaa ihan oikeasti huomannut vaan se on päässyt huomaamatta sinne rappukäytävään livahtamaan.

Vierailija
13/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sis mitä väärää mä nyt oon tehnyt? Sain kissan perhetuttujen omistamalta maatilta pennut tarvitsi äkkiä kodin ja mä otin yhden.

Mitä sitten vaikka välillä harrastan yhden illan juttuja? Kukaan teistähän ei koskaan ole ollut miehen kanssa?

Ja pointti oli nyt toi miehen teko mun mielestä se oli törkeä ja mua surettaa! t AP

Vierailija
14/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et nussinu T. Mäen kanssa...Kissa pääsi vähällä.

Vierailija
15/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sis mitä väärää mä nyt oon tehnyt? Sain kissan perhetuttujen omistamalta maatilta pennut tarvitsi äkkiä kodin ja mä otin yhden.

Mitä sitten vaikka välillä harrastan yhden illan juttuja? Kukaan teistähän ei koskaan ole ollut miehen kanssa?

Ja pointti oli nyt toi miehen teko mun mielestä se oli törkeä ja mua surettaa! t AP

Niinhän se oli törkeä, mutta itse sä olit törkeän miehen mukaan ottanut. Et voi muuttaa törkeitä miehiä hyviksi, mutta voit päättää kenet mukaan otat

Vierailija
16/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala mikä tyyppi.

Ite laittaisin varmaan paikallislehteen tms jonkun ilmotulsen että "hei Teemu. Tapasimme xx yökerhossa viime lauantaina. Tarjosin sinulle yöpaikan, ja vastapalvelukseksi heitit kissanpwnnun käytävään kun lähdit kotiin. Vanhempasi voivat olla yleiptä kasvayuksenaa tuloksesta. "

Tai ettisin sen fbstä ja laittaisin sen vanhemmille/ sukulaisille viestiä.

Word. T. Nainen 32 v.

Ps. Älä ota vieraita miehiä kotiin yöksi. Enemmän ja enemmän oikeesti sairasta sakkia. Onneks pentu löytyi, ja selvisitte säikähdyksellä. Joku vielä hullumpi olis voinu nakata sen pennun ulos asti jäätymään!! Ihmisiin ei voi enää luottaa.

Vierailija
17/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ihanaa levittää vattua ?

Vierailija
18/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos teki tahallaan niin oli kyllä vittumainen temppu

Vierailija
19/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kissan luovutusikä ei ollu vitsi

Vierailija
20/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten munaton kusipää jätkä, ansaitsisi turpaansa 😠 onneks pikku kisu on kuitenkin turvassa💗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä