sis mikä kusipää yhden illan juttu oli!

Vierailija

päästi mun kissan rappikseen! En voi käsittää miks teki noin ihan tahallaan päästi kissa on vielä ihan pentu, että ei se oo sinne ovelle juossu vaan kävelee hitaasti kun on niin pieni. Itku kurkussa etsin sitä kotoa kunnes tajusin katsoa rappiksen. Hiton sika!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kai pieni löytyi? Kauanko joutui olemaan siellä? :O

En siis sua paheksu yhtään, vaikutat oikein hyvältä kissanomistajalta. Ikävä vieras vain.

Vierailija

ei ollut luojankiitos kauaa vaan nousin heti ylös ootin vain, että mies lähtee. Mua ottaa niin paljon päähän ja samalla surettaa tollanen kiusan teko. Oon ihan hämmentynyt miten joku tollasta tekee :\ ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vielä ihan pentu, että ei se oo sinne ovelle juossu vaan kävelee hitaasti kun on niin pieni.

Tuota, ootko kuullut kissojen luovutusiästä?

Vierailija

En pysty käsittämään kuka raahaa tuntemattomia kotiinsa ja jättää lemmikkinsä noiden tyyppien armoille. Jos asut yksin niin päästä vaikka koko kylä kotiisi mutta jos vastuullasi on avuttomia eläimiä niin luulisi että jotenkin edes turvaisit niiden hyvinvoinnin kun avaat ovesi ja haarasi ties kelle vastaantulijalle.

Kuvottaa.

Vierailija

sis mitä väärää mä nyt oon tehnyt? Sain kissan perhetuttujen omistamalta maatilta pennut tarvitsi äkkiä kodin ja mä otin yhden.
Mitä sitten vaikka välillä harrastan yhden illan juttuja? Kukaan teistähän ei koskaan ole ollut miehen kanssa?
Ja pointti oli nyt toi miehen teko mun mielestä se oli törkeä ja mua surettaa! t AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sis mitä väärää mä nyt oon tehnyt? Sain kissan perhetuttujen omistamalta maatilta pennut tarvitsi äkkiä kodin ja mä otin yhden.
Mitä sitten vaikka välillä harrastan yhden illan juttuja? Kukaan teistähän ei koskaan ole ollut miehen kanssa?
Ja pointti oli nyt toi miehen teko mun mielestä se oli törkeä ja mua surettaa! t AP

Niinhän se oli törkeä, mutta itse sä olit törkeän miehen mukaan ottanut. Et voi muuttaa törkeitä miehiä hyviksi, mutta voit päättää kenet mukaan otat

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat