Epämiellyttävä tunne jaloissa levossa

Vierailija

Eli siis, jonkin aikaa on minulla ollut toisessa jalassa todella epämiellyttävä tunne levossa ollessa. Tunne ei ole missään tietyssä kohdassa, vaan on joskus pohkeen puolella sisäsyrjällä, joskus toiste ulkopuolella. Myös tunteen korkeus vaihtelee, joskus koko jalka tuntuu tältä polvesta nilkkaan. Tunne on polttelevaa, kihelmöivää ja usein myös "sykkivää", siis sellainen tunne, kuin lihas supistelisi koko ajan.

Levottomia jalkoja olen epäillyt, mutta viime aikoina huomannut, ettei jalan liikuttaminen aina auta. Myöskään tunne ei ole sellainen, että jalkaa olisi "pakko" liikuttaa, tai että se huomaamattani jopa olisi jatkuvassa liikkeessä.

Nyt palstalääkäreiltä ideoita!

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla piilevä diabetes ja tästä syystä ongelmia hermojen kanssa, neuropatia?

Mitä nopeasti tuota neuropatiaa googlasin, ei oirekuvaus oikein istu minun tilanteeseeni. Diabetestakaan ei tietääkseni ole, diagnoosia nyt ei ainakaan. Ap

Vierailija

Mulla oli "levottomat jalat". Ei liikuttaminen autakaan kuin hetkeksi. Nykyään syön magnesiumia ja oireet hävis nopeasti. Sun oireet kuulostaa "levottomilta jaloilta".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat