Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se asia syökö usein vai harvoin, ei riipu ruuan määrästä, vaan siitä, mitä syö.

Vierailija

Kun energia saadaan hiilareista, on syötävä usein, koska verensokeri sahaa edestakas.
Kun energia saadaan rasvasta, ruokailla ei tarvitse usein, koska verensokeri pysyy tasaisena.
Energiaa ei kannata yrittää ottaa proteiinista, koska proteiini on rakennusaine eikä energianlähde. Liika proteiini aiheuttaa munuaisvaurioita.

Kommentit (8)

Vierailija

Totta puhut, olen kokenut tämän kantapääni kautta.
Ja juuri mietin ,että teen aloituksen laiharista, mut tämä tuli kuin vastauksena pulmaani.
Kiitos ,Ap :D

Vierailija

Höpsis. Minä syön fiiliksen mukaan.

Esim.1: maanantaiaamuna klo 8 kaksi paahtoleipää juustolla ja lasi mehua. Seuraava ateria (kanaa riisillä) vasta klo 18, koska olen koko päivän stressaantuneena kirjoittanut opiskeluihin liittyvää esitelmää.

Esim.2: tiistaiaamuna taas klo 8 kaksi paahtoleipää juustolla ja lasi mehua. Koska on vapaapäivä, makoilen sängyllä ja/tai roikun netissä napostellen pähkinöitä, hedelmiä, pullaa ja näkkileipää kurkkuviipaleilla vähän väliä. Klo 18 syön taas kanaa riisillä.

Vierailija

Kyllä se määristäkin riippuu. Ruokalusikallinen voita ei pidä nälkää yhtä pitkään kuin lautasellinen pastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se määristäkin riippuu. Ruokalusikallinen voita ei pidä nälkää yhtä pitkään kuin lautasellinen pastaa.

Oletko kokeillut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun energia saadaan hiilareista, on syötävä usein, koska verensokeri sahaa edestakas.
Kun energia saadaan rasvasta, ruokailla ei tarvitse usein, koska verensokeri pysyy tasaisena.
Energiaa ei kannata yrittää ottaa proteiinista, koska proteiini on rakennusaine eikä energianlähde. Liika proteiini aiheuttaa munuaisvaurioita.

Se on totta, että sillä on väliä mitä syö. Mutta tämä teksti on ihan perseestä revittyä paskaa. Eli tätä roskaa ei todellakaan kannata uskoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun energia saadaan hiilareista, on syötävä usein, koska verensokeri sahaa edestakas.
Kun energia saadaan rasvasta, ruokailla ei tarvitse usein, koska verensokeri pysyy tasaisena.
Energiaa ei kannata yrittää ottaa proteiinista, koska proteiini on rakennusaine eikä energianlähde. Liika proteiini aiheuttaa munuaisvaurioita.

Se on totta, että sillä on väliä mitä syö. Mutta tämä teksti on ihan perseestä revittyä paskaa. Eli tätä roskaa ei todellakaan kannata uskoa.

Miksi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat