Miehet , huolisitteko naista, jolla hiuslisäke?
Olen 45-vuotias ja kohta joudun tuon laittamaan. Oma mieheni onneksi ei asiasta ole milläskään, joten se ei minua huoleta. Uteliaisuuttani kyselen, miten oman ikäiseni miehet tuohon suhtautuvat? Olen muuten ok näköinen, hoikka ja seksiäkin harrastan vaikka joka päivä, jos lapset eivät "häiritse". Tuntuu silti siltä, että naisena olen ihan nolla sen lisäkkeen laiton jälkeen.. Siis muiden "silmissä"
Kommentit (50)
En, olen itse kalju ja naisten hiukset ovat super hot. Ehkä siitä syystä, eli liittyy omaan vajaavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kimi Räikköselle ainakin kelpaa nainen, jolla on tekotukka.
Juuri näin, perinteinen peruukki ei eroa mitenkään hiusten- tai ripsien pidennyksistä. Vierasta karvaa kaikki ja jokaisen oma asia.
Ap, kuten yllä olevasta voi päätellä, lisäkkeet on nykyaikana aivan normaaleja, kukaan ei niitä ihmettele, ennemminkin ihastelee jos ollenkaan huomaavat (miehet ei varsinkaan edes huomaa) Anna mennä vaan ja haki tuuheat hiukset! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista joko on pidennys tai on ollut. Joko pysyvämpi ratkaisu (teipit suomalaiseen tukkaan yleensä paras) tai väliaikainen. Jos omat hiukset ovat tarpeeksi pitkät (hartiapituus) hommaa ensiksi joko b-longin swift pidennys (maailman helpoin) tai klipsit (hieman enemmän vaivaa). Teipit vaativat enemmän huoltoa ja laittoa kuten kaikki muutkin lisäkkeet. Lisäksi ihan kaikki pysyvät ratkaisut rasittavat omaa hiusta. Mutta kyllä nykyään miehet ovat siihen tottuneet, että naisilla on lisäkkeet ja muita juttuja, kuten ripset jne. Ei ole kukaan mies ikinä asiasta sanonut mitään negatiivista. Eihän se ole huono asia, että esiintyy edukseen miehen rinnalla. Ehdottomasti lähdet testaamaan eri juttuja, mikään muu ei piristä samalla tavalla kuin upea tukka
No ei kyllä takuulla "suurimmalla osalla" ole ollut pidennyksiä.
Piti laittaa, että alle 35 vuotiailla. tunnen vain yhden ystävän, jolla ei ole ollut. Kyllä ne on nykyään uskomattoman suosittuja, paljon suositumpia kuin uskoisikaan.
Olen 25 ja tunnen vain yhden, jolla on ollut lisäkkeet. Nykyään ei hänelläkään, taisi mennä pois muodista. Kyllä ne näkee jos on.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista joko on pidennys tai on ollut. Joko pysyvämpi ratkaisu (teipit suomalaiseen tukkaan yleensä paras) tai väliaikainen. Jos omat hiukset ovat tarpeeksi pitkät (hartiapituus) hommaa ensiksi joko b-longin swift pidennys (maailman helpoin) tai klipsit (hieman enemmän vaivaa). Teipit vaativat enemmän huoltoa ja laittoa kuten kaikki muutkin lisäkkeet. Lisäksi ihan kaikki pysyvät ratkaisut rasittavat omaa hiusta. Mutta kyllä nykyään miehet ovat siihen tottuneet, että naisilla on lisäkkeet ja muita juttuja, kuten ripset jne. Ei ole kukaan mies ikinä asiasta sanonut mitään negatiivista. Eihän se ole huono asia, että esiintyy edukseen miehen rinnalla. Ehdottomasti lähdet testaamaan eri juttuja, mikään muu ei piristä samalla tavalla kuin upea tukka
Enpä usko, että kovin suurella osalla naisista näitä sentään on. Ovathan hiustenpidennykset nyt toki olevinaan muotia, mutta varmaan silti aika pieni prosentti on laittanut lisäkettä hiuksiinsa.
Itse en ainakaan tarvi, koska muutenkin niin tuuheat, luonnonkiharat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että kovin suurella osalla naisista näitä sentään on. Ovathan hiustenpidennykset nyt toki olevinaan muotia, mutta varmaan silti aika pieni prosentti on laittanut lisäkettä hiuksiinsa.
Itse en ainakaan tarvi, koska muutenkin niin tuuheat, luonnonkiharat hiukset.
no kivat sulle
Ei kai sillä ole mitää väliä, mikä se syy on liikkeille? Ei kai se sen arvokkaampaa tai huonompaa ole haluta niitä ollakseen seksikäs tai normaali tai mitä vain. Melkein jokaiseen hiuslaatuun löytyy lisäke, joka ei erotu, ellei ole niin ohuet hiukset, että näänahka kuultaa läpi. Ja on olemalla myös lisäkkeitä, joita ei edes kiinnitetä tyveen (kuten swift) ja ei näin ollen rasita hiusta.