Miksi miehet haluavat saada naisen tuntemaan itsensä mitättömäksi?

Vierailija

"Susta tykätään vaan koska olet nainen, ei siksi että olisit mitenkään viehättävä",
"Blondeja pannaan (olen blondi) ja brunettien kanssa mennään naimisiin",
"Olet ihan tavallinen, et mikään helvetin hyvännäköinen".

Kaikki siis eri miesten suusta.
Miksi miehillä on tarve yrittää lytätä nainen alimpaan maanrakoon?

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Mullekin miehet ovat sanoneet mm. "ei sulla ole varaa valita miehistä", "seksiin kelpaat".

Kaikki sanottu ilman, että olen pyytänyt noilta miehiltä arviota omasta haluttavuudestani >:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska ovat lukeneet jotain pelimiehen opasta.

Ei ainakaan minun mieheni. Olivat juuri sellaisia tavismiehiä, joita muut pitävät kunnollisina ja fiksuina. Ei sellaisia miehiä, jotka käyvät baareissa iskemässä naisia pelimiesoppaiden avulla. Nro 2...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun mieheni. Olivat juuri sellaisia tavismiehiä, joita muut pitävät kunnollisina ja fiksuina. Ei sellaisia miehiä, jotka käyvät baareissa iskemässä naisia pelimiesoppaiden avulla. Nro 2...

No voi, kyllä ne miehet keskenään jakavat näitä älyttömiä vinkkejä. :)
.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kunnollinen ja fiksuhan ei puhu tuollaisia. Eli jotain muuta ne miehet kuitenkin olivat.

Yleensä toisten mollaaminen kumpuaa (niin miesten kuin naistenkin osalta) omasta huonosta itsetunnosta ja sivistymättömyydestä. Itse vaihdan seuraa ilmiöön törmätessäni, enkä olekaan joutunut kuuntelemaan tuollaista enää muutamaan vuoteen.

Toisaaalta mun myös häiritsee se ajatus, että ollakseen kelvollinen pitäisi olla erinomainen. Ihmist arvostelevat toistensa ulkonäköä ja puhetapaa ja mitä vielä ja kaikesta löytyy aina isosti vikaa, joka on taprreen sanoa oikein ääneen. Tämän yksi osa on se, miten aapee sanoo että hänet on painettu alimpaan maanrakoon kun on sanottu, että on tavallisen näköinen. Mielestäni tavallinen ei ole "alin maanrako". Tavallinen on tavallinen, sitähän me kaikki ollaan, eikä siinä mitään vikaa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No voi, kyllä ne miehet keskenään jakavat näitä älyttömiä vinkkejä. :)
.

Sinä et tuntenut noita miehiä minua paremmin, aivan turha siis yrittää kuvitella sinun tietävän millaisia he olivat. Noilla miehillä oli hyvä tausta ja takana pitkiä parisuhteita. Baareissa käyneet varmaan sen pari kertaa muodon vuoksi.

Silti nuo miehet katsoivat asiakseen laukoa tuollaisia kommentteja tapailuvaiheessa. Kaipa se on sitten joku halu loukata naista.

Vierailija

Ei millään pahalla, mutta moni teistä hengailee kusipäiden ja ääliöiden kanssa, toisenlaisille miehille ette anna edes mahdollisuutta. Tämä minun havaintoni, kun olen ihmisten varsinkin naisten kumppanin valintoja katsellut.

Vierailija

Ei hajuakaan, itse en ole sanonut noin kellekään naiselle, t. mies. Mutta minä olenkin huonoitsetuntoinen ja yksinäinen nörtti, jos se johtuu siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta moni teistä hengailee kusipäiden ja ääliöiden kanssa, toisenlaisille miehille ette anna edes mahdollisuutta. Tämä minun havaintoni, kun olen ihmisten varsinkin naisten kumppanin valintoja katsellut.

Vaikea tietää ketkä miehet ovat ääliöitä ihan alkuvaiheissaan kun miesten haukkuminen ja naljailu esim. ulkonäöstä alkaa vasta parin kuukauden tuntemisen jälkeen :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mille toisenlaisille miehille? Ei teitä baareissa näy, arjessa ei koskaan, tinderissä ei ainakaan.

Varmaan olette niitä miehiä, jotka jahtaa niitä kauneimpia naisia kuten 99 % muistakin miehistä ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat