Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, milloin mieheltä on tulossa? Tunteeko sen?

Vierailija
21.11.2015 |

Haluaisin harrastaa seksiä miehen kanssa ilman kumia ja se on luvannut vetää pois ajoissa.. Voiko siihen luottaa? Huomaako miehestä, että kuti lähtee?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. :D Touhutupoissa EI OLE RIITTÄVÄSTI SIITTIÖITÄ, ellei edellisen panon siittiöt ole vielä jemmassa putkistossa.

Yksi siittiö hedelmöittää eli mikä on riittävästä? Se yksi.

Onnea isille!

Takaisin oppikirjojen ääreen, hus. Se yksi siittiö hedelmöittää, mutta kyse on siitä, että 100 miljoonasta siittiöstä 99,99 % ei pääse edes munasolun lähelle, vaan tuhoutuu matkalla. Melkoinen turbosiittiö saa olla, jos YKSI virtaputkeen jäänyt siittiö pääsee perille asti ja vielä hedelmöittää munasolun. :D

Vierailija
22/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä ääliöille SUOMEKSI, kun ei aiempi englanninkielinen teksti kelvannut:

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Touhutipasta-r…

"

Touhutippanäytteet tutkittiin mikroskooppianalyysillä. Tutkimuksen tulos oli yksiselitteinen: touhutipoissa ei ole siittiöitä.

Tutkijat esittävät, että siittiöitä on pääsääntöisesti ainoastaan ensimmäisessä siemensyöksyruiskauksessa."

Ja vielä näin empiirisenä kokemuksena voin kertoa, että olen nussinut vuodesta 1998. Ehkäisymenetelmä on ollut 90 % ajasta keskeytetty yhdyntä. Varmoina päivinä olen laskenut sisään. Yksi tarkoituksella tehty lapsi vuodelta 2012. M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa neljän miehen kanssa ja olimme yhdynnässä aina ilman ehkäisyä. Miehet vetivät peniksensä pois ennen laukeamista. Eli olen ollut satoja kertoja yhdynnässä tällä tyylillä enkä ole koskaan tullut raskaaksi.

Vierailija
24/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kivespussit vetäytyvät ylöspäin ja sen nahka rypistyy sen vuoksi. Joten  kun nainen pitää kättään kiveksissä, hän voi itsekin todeta, milloin kuti on lähtemässä.

Ja tämä on varma merkki. Meillä ei ole kuin kolme lasta eikä ole koskaan mitään kumeja käytetty.

Vierailija
25/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tuntuu parhaalta laueta sisään ja se tuntuu hyvältä myös naisesta. Mikset hanki vaikka kuparikierukkaa niin ei tarvitse jännittää vetääkö mies ulos ajoissa (ainakin mulla pilaisi koko seksin).

Vierailija
26/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi luottaa, siittiöitä tulee jo ennen siemensyöksyä. Etkö ole kuullut touhutipoista? Ehkäisy kuntoon, ellet ole valmis äidiksi ja mies isäksi.

Hohhoijaa, touhutipoista on suunnilleen yhtä todennäköistä tulla raskaaksi kuin kondomia käyttämällä. Eri asia on tietenkin se, jos putkistossa on edellisestä kerrasta (muutama tunti aiemmin nussittu) siimahäntiä uiskentelemassa.

14 alapeukkua? Huh huh, kyllä on seiskaluokan terveystiedon propaganda osunut ja uponnut. :D Touhutupoissa EI OLE RIITTÄVÄSTI SIITTIÖITÄ, ellei edellisen panon siittiöt ole vielä jemmassa putkistossa. M36

Olet niin väärässä.. itse tulin raskaaksi yhdellä työnnöllä aluksi. Sitä ennen eikä jälkeen kuukausiin seksiä..

Vierailija
27/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä ääliöille SUOMEKSI, kun ei aiempi englanninkielinen teksti kelvannut:

"

Touhutippanäytteet tutkittiin mikroskooppianalyysillä. Tutkimuksen tulos oli yksiselitteinen: touhutipoissa ei ole siittiöitä.

Tutkijat esittävät, että siittiöitä on pääsääntöisesti ainoastaan ensimmäisessä siemensyöksyruiskauksessa."

Ja vielä näin empiirisenä kokemuksena voin kertoa, että olen nussinut vuodesta 1998. Ehkäisymenetelmä on ollut 90 % ajasta keskeytetty yhdyntä. Varmoina päivinä olen laskenut sisään. Yksi tarkoituksella tehty lapsi vuodelta 2012. M36

MUTTA toinen tutkimus taas osoittaa että touhutipoissa on siittiöitä. Ja itae tiedän sen kokemuksesta..

Vierailija
28/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies alkaa mölisemään juuri vähän ennen laukeamista.

Vierailija
29/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

MUTTA toinen tutkimus taas osoittaa että touhutipoissa on siittiöitä. Ja itae tiedän sen kokemuksesta..

Tutkimusta pöytään sitten vain. Jos siittiöitä on, niitä on reilusti alle steriiliyden määritelmän raja-arvon.

Vierailija
30/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun rynkytys kiihtyy. Ellei mies ole sorttia, että kuti livahtaa itselleenkin yllätyksenä liian aikaisin.

Vierailija
31/31 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä sitten, mikä tilastollinen ihme tuo oma, jo täysi-ikäinen jälkeläinen on. Varmat päivät, keskeytetty yhdyntä ja mun fysiikastani johtuen raskautuminen halutustikin olisi ollut hyvin epätodennäköistä ( lääkärin sanat ). Kaikkea näköjään voi sattua. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä