Koska tuo posti meinaa toimia joten kuten normaalisti??

Vierailija

Viittiikö mitään netistä tilatakaan kun ei tiedä koska tulee perille. Tosi mukava ajankohta lakkoilla näin joulun lähestyessä.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei mitään tietoa milloin toimii normaalisti. Ja ajankohta on toki taktisesti valittu vaikka loppuihan se edellinen työehtosopimuskin tässä syksyn aikana eli sen takia ollaan neuvottelemassa uutta. Toivottavasti saavat sovun aikaan, itsellä olisi runsaasti joulupostia lähetettävänä ja vielä jokunen lahja tilattavana verkkokaupoistakin :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viittiikö mitään netistä tilatakaan kun ei tiedä koska tulee perille. Tosi mukava ajankohta lakkoilla näin joulun lähestyessä.

Oletpa itsekäs. Ja kaiketi vähän yksinkertainen.

Lakko toimii parhaiten, kun sen ajoittaa ajankohtaan, joka aiheuttaa suurinta mahdollista harmia.

Oletko muuten tutustunut siihen, miksi postilaiset lakkoilevat?

Työnantajan ehdotukset työehtojen uudistamiseksi eivät anna mahdollisuuksia edes normaaliin perhe-elämään. Ja orjatyöltä nuo uudistukset muutenkin kuulostavat, sen lisäksi, että palkka laskisi monelta jopa 30%.

http://www.pau.fi/tes-neuvottelut/nain-posti-leikkaisi/

Suostuisitko itse tuollaisiin heikennyksiin?

Minä en ja tuen postilaisia täysillä.

Tässä nyt kokeillaan kepillä jäätä ja jos työehtojen heikennykset menevät läpi, ovat ensi syksynä muutkin alat saman edessä.

Vierailija

Ensi keskiviikko on viimeinen ennakkoon ilmoitettu lakkopäivä Helsingin seudulla. Voi loppua aikaisemmin tai myöhemmin riippuen saadaanko joku sopimus aikaiseksi. Sitten kestää vielä vähän aikaa, että saadaan liikkeelle ne kaikki postikeskukseen kasautuneet postit... Eli siis vaikka jakajia olisikin töissä, niillä ei välttämättä ole mitään jaettavaa.

Ainakaan pääkaupunkiseudulla ei normipostit ole kulkeneet normaalisti ja sanomalehtiä on jäänyt paljon jakamatta muuallakin. Muualla Suomessa aiotaan lakkoilla vasta ensi viikolla ja seuraavalla (sen mukaan mitä ennakkoon on ilmoitettu), niin kaikki häiriöt ei näy vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletpa itsekäs. Ja kaiketi vähän yksinkertainen.

Lakko toimii parhaiten, kun sen ajoittaa ajankohtaan, joka aiheuttaa suurinta mahdollista harmia.

Oletko muuten tutustunut siihen, miksi postilaiset lakkoilevat?

Työnantajan ehdotukset työehtojen uudistamiseksi eivät anna mahdollisuuksia edes normaaliin perhe-elämään. Ja orjatyöltä nuo uudistukset muutenkin kuulostavat, sen lisäksi, että palkka laskisi monelta jopa 30%.

http://www.pau.fi/tes-neuvottelut/nain-posti-leikkaisi/

Suostuisitko itse tuollaisiin heikennyksiin?

Minä en ja tuen postilaisia täysillä.

Tässä nyt kokeillaan kepillä jäätä ja jos työehtojen heikennykset menevät läpi, ovat ensi syksynä muutkin alat saman edessä.

Samaan aikaan johtoporras nauttii helkkarin isoja kuukausipalkkoja. Helvetti mikä laitos.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat