Sinä 18-28-vuotias, paljonko sinulla on säästöjä?
Vai onko lainkaan? Minkä ikäsiä olette ja paljonko on haalittu säästötilille/rahastoihin/muualle?
Voi toki muunkin ikäset laitella, kiinnostaa lähinnä millasia summia ihmiset saa haalittua kasaan puskurirahastoihinsa ja muihin näinä aikoina, kun työt ja muut ei ole aina ihan helppoja hommattavia.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Säästötilillä parisataa, rahastossa parisataa. 24v opiskelija.
Vuoden päästä, jos saan tavoitetahtiin säästettyä, pitäs rahastossa olla jo joku 800e ja säästötililläkin toivottavasti vähäsen enemmän.
Tää oli huippuhauska. Tää laskee, että mitä vuoden päästä pitäisi olla :)
Sä oot hellyyttävä. Tsemppiä!
Mies
Säästötilillä 400 e. Opintolainaa 2000 e. :D
N22
Asuntoa maksettu hieman alle 20 000. Säästöt hupeni autoon, joka 13 000. Pari tonnia tilillä. N26
Kolmisen tonnia. Opintolainat maksettu, muuta velkaa ei ole. N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä, jos saan tavoitetahtiin säästettyä, pitäs rahastossa olla jo joku 800e ja säästötililläkin toivottavasti vähäsen enemmän.
Mies
Noh mikä siinä on niin hauskaa? Eikö tavotteet ole hyvä asia?
550e säästössä, opintolainaa n.2500e. Olen opiskelija. Toki jäisi enemmänkin säästöön,jos olisi vähän pihimpi rahan suhteen. Niin ja olen 24v.
N. 5000e +muutama okt-tontti joiden arvoa ei ole selvitetty.
N22
Tällä hetkellä säästötilillä on 150€. Elän aikalailla suusta käteen kuukaudesta toiseen. Ja tämä on ihan ok mulle, kyllä niitä säästöjä ja lainoja sitten vielö ehtii myöhemminkin haalia. T. 24v opiskelija
Säästössä noin 5000, rahastoissa x määrä. Asuntolainaa löytyy, mutta aina saadaan säästettyä samalla. 24v ja 25v,
Kolmisen tonnia säästötilillä, mutta opintolainaa edellisestä tutkinnosta vielä reilu 7 tonnia jäljellä. Olen 28 v. opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Noh mikä siinä on niin hauskaa? Eikö tavotteet ole hyvä asia?
On se hyvä asia, hyvällä tarkoitin, että olet aika positiivari. Mies
Säästötilillä n. 40000 euroa , sitten kolmea asunto, jotka vuokralla.
Käyttötilillä ei ole kuin se kymppitonni.
Ikää 21 v.
500€ + 1200€
N23, lasten kanssa kotona.
Asuntolainasta maksettu noin 20 tonnia, lisäks 17 tonnia käteistä säästötileillä. Onneksi mun mies on paljon rikkaampi :) n28
29v. Säästöjä 5000e, opintolainaa 10.000e.
Asuntoa varten säästössä 8000, muita menoja varten 5000.
N28
Reilu 10 000e. Omaa ansiotani on vain säästäväisyys, rahat ovat pitkälti tulleet vanhemmilta. 25v.
Pari tonnia säästössä mutta opintolainaa 11 t :( Tuokin pari tonnia tuntuu kauhean vähältä jos miettii että vaikka pesukone tai auto hajoaa koska sen saa uppoamaan niihin tosi nopsaan.