Miksi vihaat miehiä?

Vierailija

Osaatko kertoa?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kyllä perkeleen sitkeä tämä miesvihahullu.
Trollaamisessa ihan omissa sfääreissä jopa tällä palstalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kyllä perkeleen sitkeä tämä miesvihahullu.

Aika sitkeässä on miesviha tällä palstalla. Katsopa itsekin huviksesi miten paljon miehiä haukutaan tällä palstalla ja miesten tekemät aloitukset saa alapeukkuja jollei kyse ole jostain feministisestä naisten ylistämisestä.

Vierailija

Hulluhan sinä olet..voisiko syynä olla että itse tehtailet jatkuvasti naisia halventavia, ylimielisiä ja alentuvia viestejä (leimaat kaikki naiset samanlaisiksi/luulet tietäväsi mitä jokainen nainen ajattelee etc)? Sitten tulkitset saamasi vastaukset miesvihaksi kun kaikki ovat vain kyllästyneet juttuihisi ja koittavat takoa järkeä päähäsi..

P.S. On muuten harvinaisen laiskaa argumentointia niputtaa tuntemattomat ihmiset samaan muottiin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hulluhan sinä olet..

P.S. On muuten harvinaisen laiskaa argumentointia niputtaa tuntemattomat ihmiset samaan muottiin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä, koska tarvitsen heitä. Olisipa maailma parempi, jos siittiöitä voitaisiin jalostaa munasoluista.

Vihaatko myös lastasi jos se on poika?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko tuolle hullulle, antakaa ketjun valua pois...

Näin just. Haukkukaa niitä jotka on eri mieltä asioista. Jospa ne siitä vaikenisi ja voidaan taas jatkaa miesten haukkumista rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä, koska tarvitsen heitä. Olisipa maailma parempi, jos siittiöitä voitaisiin jalostaa munasoluista.

Vihaatko myös lastasi jos se on poika?

En vihaa, mutta en myöskään pidä. Poikani annoin erossa miehelle huollettavaksi. Tyttären pidin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähinnä surullinen kaikesta siitä miesvihasta mitä palstalla näkyy :'(

Jättäisit nyt ap vähän enemmän kuin minuutin vastauksiesi väliin jotka kirjoitat muka eri henkilöinä..

Idiootti :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat