Miksi vihaat miehiä?
Kommentit (25)
On kyllä perkeleen sitkeä tämä miesvihahullu.
Vierailija kirjoitti:
Trollaamisessa ihan omissa sfääreissä jopa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika sitkeässä on miesviha tällä palstalla. Katsopa itsekin huviksesi miten paljon miehiä haukutaan tällä palstalla ja miesten tekemät aloitukset saa alapeukkuja jollei kyse ole jostain feministisestä naisten ylistämisestä.
Tässä hyvä esimerkki, miten paljon miehiä täällä vihataan:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2443767/miksi_naiset_pelkaa_viisikymppis…
Hulluhan sinä olet..voisiko syynä olla että itse tehtailet jatkuvasti naisia halventavia, ylimielisiä ja alentuvia viestejä (leimaat kaikki naiset samanlaisiksi/luulet tietäväsi mitä jokainen nainen ajattelee etc)? Sitten tulkitset saamasi vastaukset miesvihaksi kun kaikki ovat vain kyllästyneet juttuihisi ja koittavat takoa järkeä päähäsi..
P.S. On muuten harvinaisen laiskaa argumentointia niputtaa tuntemattomat ihmiset samaan muottiin..
Vierailija kirjoitti:
Hulluhan sinä olet..
P.S. On muuten harvinaisen laiskaa argumentointia niputtaa tuntemattomat ihmiset samaan muottiin..
Vihaan miehiä, koska tarvitsen heitä. Olisipa maailma parempi, jos siittiöitä voitaisiin jalostaa munasoluista.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä, koska tarvitsen heitä. Olisipa maailma parempi, jos siittiöitä voitaisiin jalostaa munasoluista.
Vihaatko myös lastasi jos se on poika?
Älkää vastatko tuolle hullulle, antakaa ketjun valua pois...
Näitä jankkaajia täällä riittää, ei tule hullua hurskaammaksi näiden kanssa.
M39
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko tuolle hullulle, antakaa ketjun valua pois...
Näin just. Haukkukaa niitä jotka on eri mieltä asioista. Jospa ne siitä vaikenisi ja voidaan taas jatkaa miesten haukkumista rauhassa.
Minä olen lähinnä surullinen kaikesta siitä miesvihasta mitä palstalla näkyy :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaatko myös lastasi jos se on poika?
En vihaa, mutta en myöskään pidä. Poikani annoin erossa miehelle huollettavaksi. Tyttären pidin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähinnä surullinen kaikesta siitä miesvihasta mitä palstalla näkyy :'(
Jättäisit nyt ap vähän enemmän kuin minuutin vastauksiesi väliin jotka kirjoitat muka eri henkilöinä..
Idiootti :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paikka mihin jotkut kirjoittelee sairaimmat oksennuksensa mitä mielen sopukoista löytyy. Vihaa riittää vaikka muille jakaa.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisit nyt ap vähän enemmän kuin minuutin vastauksiesi väliin jotka kirjoitat muka eri henkilöinä..
Idiootti :D
Ei ollut minun kirjoittamani tuo. Luuletko muuten että tuollaisilla hulluksi ja idiootiksi haukkumalla annat itsestäsi jotenkin älykkään ja ei ollenkaan vihaisen mielikuvan? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaamisessa ihan omissa sfääreissä jopa tällä palstalla.
Mutta tällaista saa suoltaa palstalle 24/7 ja mielipide-eroista lätkäistään sitten bannia. Mikä näitä vihatrollaajia ei bannata?
(ehkä trollaajat kuuluvat ylläpitoon?)
Yksi on raiskannut minut, pari yrittänyt, yksi alisti enkä enää muita kokeile. Niin ja minä olen nykyisin ihmis-, en miesvihaaja sillä oikeutta en ole koskaan saanut enkä tule koskaan saamaankaan koska te ihmiset olette piittaamattomia muita syyttäviä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on raiskannut minut, pari yrittänyt, yksi alisti enkä enää muita kokeile. Niin ja minä olen nykyisin ihmis-, en miesvihaaja sillä oikeutta en ole koskaan saanut enkä tule koskaan saamaankaan koska te ihmiset olette piittaamattomia muita syyttäviä idiootteja.
Miesviha valehtelija.
Ei taas näitä antakaa jo armoa :/