Miksi täysi aikuinen juo energiajuomaa?
Olen monesti nähnyt jopa yli kolme kymppisiä energiajuoma hyllyillä.
Kommentit (32)
Olen saattanut ostaa energiajuomaa. Mieti sitä.
En juo energiajuomaa. Mieti sitäkin.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Olen saattanut ostaa energiajuomaa. Mieti sitä.
En juo energiajuomaa. Mieti sitäkin.N40+
Älä välitä.
M35
Oon 40v, juon energiajuomaa. Miksikö? Kofeiini.
Täysi aikuinen on niin täysi että se ei jaksa juoda muuta kuin energia juomaa.
Kaffen kanssa ruppee tekkee mieli pullaa. Siks vaan tölkkiä täynnä.
Itse teen enemoita energiajuomilla. Monster toimii parhaiten, mutta myös ES kelpaa hyvin.
Monet aikuiset on väsyneitä, joten he kokevat tarvitsevansa kofeiinia kahvista ja energiajuomista, koska kofeiinista saa feikkiä energiaa.
Nuoret ei tarvi energiajuomia, koska heillä on muutenkin niin paljon energiaa, mutta nuoret juovat energiajuomia oikeastaan vain maun vuoksi, mikä on huono juttu, koska he eivät oikeastaan tarvitsisi sitä kofeiinia, mutta jostain ihmeen syystä kukaan Einstein ei ole vielä keksinyt, että energiajuoman makuisia juomia voisi tehdä ilman sitä kofeiinia.
Miksi nuori tai lapsi juo energiajuomia, se on mielestäni tärkeämpi kysymys, koska terveellisiä ne ei ole.
Syön karkkia, jäätelöä ja sipsiäkin - järkyttävää!
Ja arvaa mikä on kaikkein kamalinta? Olen hoikka siitä huolimatta :D
Kofeiiniriippuvuus ei katso ikää.
Mä juon jos ei ole kaffetta tarjolla. Olen kofeinisti. N57
Energia-juoma toimii semi hyvin mixattuna viinaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet aikuiset on väsyneitä, joten he kokevat tarvitsevansa kofeiinia kahvista ja energiajuomista, koska kofeiinista saa feikkiä energiaa.
Nuoret ei tarvi energiajuomia, koska heillä on muutenkin niin paljon energiaa, mutta nuoret juovat energiajuomia oikeastaan vain maun vuoksi, mikä on huono juttu, koska he eivät oikeastaan tarvitsisi sitä kofeiinia, mutta jostain ihmeen syystä kukaan Einstein ei ole vielä keksinyt, että energiajuoman makuisia juomia voisi tehdä ilman sitä kofeiinia.
Ei nuorilla mitään energiaa ole sen enempää kuin aikuisillakaan.
Krapulassa ei välttämättä jaksa nousta keittämään kahvia, niin juon sen aamulla/päivällä, ettei tule kofeiinin puutoksesta hedari.