Nyt avautui viinipullo eli kysymyksiä pinoon.

Vierailija

Ja tarvittaessa avautuu toinenkin pullo viiniä.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Viinipullo aukeaa, ei avaudu, paitsi jos sillä on ollut salainen elämä josta nyt avautuu. Mikä on tietysti vallan mahdollista :D

Mikäs viini siellä aukesi? Täällä odottaa joku halpis Pinot Grigio että jaksan vaeltaa alkertaan. 

Kippis!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä viiniä ja onko sulla jotain syötävää kans? Sopiiko hyvin yhteen vai tuliko huono valinta?

En syö kun juon valkkaria. Punaviiniä joskus harvoin ruoan kanssa. Toki söin jotain pientä äsken. En syö tänään muuta. Ap

Vierailija

Miksi näin myöhään aloittelet?

Minulla takana jo 3,5 desiä Suomi-viinaa ja neljäs kalja menossa. 

Ihan yksin aion nautiskella ja hengailla netin palstoilla. Ei huvita mihinkään lähteä eli jutskataan täällä, kunhan siitä vähän voimistut ja korkkaat sen toisen. 

Viini viittaa naiseen? Oletko?

Kerro itsestäsi, minkä ikäinen, mikä elämäntilanne ym. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko alkoholisti?

Mahdollisesti. Ainakin jonkin sortin alkoholiongelma. Juon kerran viikossa ja 6-10 annosta. En ole ylpeä ja peittelen tätä läheisiltä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi näin myöhään aloittelet?

Minulla takana jo 3,5 desiä Suomi-viinaa ja neljäs kalja menossa. 

Ihan yksin aion nautiskella ja hengailla netin palstoilla. Ei huvita mihinkään lähteä eli jutskataan täällä, kunhan siitä vähän voimistut ja korkkaat sen toisen. 

Viini viittaa naiseen? Oletko?

Kerro itsestäsi, minkä ikäinen, mikä elämäntilanne ym. 

Ei huvittanut lähteä aiemmin Alkoon. Olen nainen 32v, yksi lapsi, kaunis tyttö. Nyt kaverinsa luona yötä. Käyn töissä eli arkisin en juo, enkä edes tissuttele. Krapulassakaan en ota, vaikka joskus tekisi mieli. Lapsen seurassa en juo alkoholia. Saan siis lähes aina yhden yön "vapaaksi" viikossa. Ap

Vierailija

Mikä maa? Rypäle? Kuiva, puolikuiva, mikä? Hinta? Suosittelisitko eli onko susta hyvä viini? Sori en jaksa googlata. Vai onko edes Alkon valikoimasta? Valkkarit myös mun lemppareita ja on aina kiva löytää uusia hyviä viinejä.

Vierailija

Minäkin avasin eilen punaviinipullon, tarkoituksena ottaa lasillinen-kaksi ja hengailla netissä ennen nukkumaanmenoa.

Meni sitten koko pullo ja roikuin yömyöhään netissä ja aamulla oli huono olo...

Ei se aina onnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä maa? Rypäle? Kuiva, puolikuiva, mikä? Hinta? Suosittelisitko eli onko susta hyvä viini? Sori en jaksa googlata. Vai onko edes Alkon valikoimasta? Valkkarit myös mun lemppareita ja on aina kiva löytää uusia hyviä viinejä.

South Africa. Kuiva. Sauvignon blanc. N. 10 e ja suosittelen. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat